![]() |
Doodles, sketches..
Hier ff wat schetsjes, niet veel, maar tis verslavend benk gister achter gekomen :) gelijk maar ff armpje gekleurt, ben niet helemaal zeker van die gast z'n rug, tell me what ya think, missschien dat ik em nog eens gebruik.. Binnekort hoop ik weer eens wat uit te werken.
http://members.lycos.nl/vincentbissc...etchbook-1.jpg gegroet! |
Leuk. :)
Die ingekleurde arm: Je ziet z'n elleboog en pols bijna niet, en het lijkt zo net of hij maar een gewricht heeft, nl. z'n schoudergewricht. En die hand lijkt ook te groot, of hij zit te hoog. Rug van die gast: Je moet de linkerkant een stuk omhoog douwen, aangezien die veel lager zit dan de rechterkant. Ik teken meestal eerst een horizontale ovaal voor z'n schouders, zodat ik daarmee niet de mist in ga. :) Blijf maar lekker schetsen jij, dan kom je dr wel. :)(y) |
damn jouw stijl is echt vet. Je moet samen met wokkie grafitty maken ofzow, jullie zijn denk wel een goed team of niet?
|
Citaat:
|
uhm......ziet er wederom leuk uit......en die arm valt best meej hoor....lijkt volgens mij wel goed te zitten zo.......het is tenslotte ok geen natuur getrouwe tekening:D...als je bij de tekeningen van bijv. Joe Mad! de tekeningen zou gaan ontleden dan klopt er ook geen flikker aan...je moet alleen zorgen dat het op het eerste oog gewoon goed uitziet zonder dat het storend wordt! :D
ennuh die rug....ja kweeniej....lijkt opsig wel goed...lijkt nu alsof er een beetjuh perspectief in zit...kweeniej of da de bedoeling was...zoniet dan moet de linkerkant idd omhoog! :D |
respect
that's all I can say |
hier heb ik maar twee woorden voor re spect!! (y) (y) die rug is vet man, echt do0p!
|
Ook al klopt de rug niet helemaal qua perspectief, het valt in de eerste instantie niet eens op. Dus wat mij betreft is ie eigenlijk al geslaagd :)
|
Citaat:
En ik geloof niet dat dat Wishmaster z'n intentie ook was. Je ziet die rug van schuinachter, en dan lijkt 't me stug dat je de schouders horizontaal ziet -> perspectief? verdwijnpunt? Verder on-topic: Zeer vette schetsjes.. vooral die rug vind ik dope. Klopt goed, en zou ik zeker een keer gebruiken. |
Thnx guys!! glad you like em :) ur the best haha.. Die rug was niet zo niet bedoeld in perspectief lol :P hij's gewoon krom, had ik zelf niet gezien, thnx! en die gekleurde arm klopt idd niet, wat wel klopt is dat je z'n elleboog niet kan zien, die steekt bij een normaal mensen niet zoveel uit :P de hand is way too groot en de pols te dik, maar de rest van de arm vonk wel aardig..
Thnx voor de replies! |
Citaat:
Mgoed, dat zegt hij zelf ook al. :) @Wishmaster: Dat van die elleboog, daar heb je wel gelijk in. Ik denk dat als je de onderarm verlengt of die hand wat kleiner maakt en er een pols in bouwt, dat die elleboog er gelijk ook goed uitziet. :) |
Wishmaster met welk proggie heb je die arm ingekleurd ?
|
Citaat:
|
photoshop 7
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:44. |