Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-06-2003, 06:01
\/ince
\/ince is offline
Hier ff wat schetsjes, niet veel, maar tis verslavend benk gister achter gekomen gelijk maar ff armpje gekleurt, ben niet helemaal zeker van die gast z'n rug, tell me what ya think, missschien dat ik em nog eens gebruik.. Binnekort hoop ik weer eens wat uit te werken.

gegroet!
[QUOTE]MegaN schreef op 02-01-2004 @ 20:49:[B]Dit slaat werkelijk nergens op!!! [/B][/QUOTE]
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-06-2003, 10:38
GeritoDM
GeritoDM is offline
Leuk.

Die ingekleurde arm:
Je ziet z'n elleboog en pols bijna niet, en het lijkt zo net of hij maar een gewricht heeft, nl. z'n schoudergewricht. En die hand lijkt ook te groot, of hij zit te hoog.

Rug van die gast:
Je moet de linkerkant een stuk omhoog douwen, aangezien die veel lager zit dan de rechterkant. Ik teken meestal eerst een horizontale ovaal voor z'n schouders, zodat ik daarmee niet de mist in ga.

Blijf maar lekker schetsen jij, dan kom je dr wel.
Oud 27-06-2003, 10:50
J3LL31987MB
J3LL31987MB is offline
damn jouw stijl is echt vet. Je moet samen met wokkie grafitty maken ofzow, jullie zijn denk wel een goed team of niet?
Oud 27-06-2003, 10:53
Hans Kazan
Hans Kazan is offline
Citaat:
J3LL31987MB schreef op 27-06-2003 @ 11:50:
damn jouw stijl is echt vet. Je moet samen met wokkie grafitty maken ofzow, jullie zijn denk wel een goed team of niet?
2 compleet verschillende stijlen, ze hebben wel al eens wat samen gemaakt, dat had wok ontworpen Wishmaster ingekleurd
Met citaat reageren
Oud 27-06-2003, 11:01
--GETUPKIDS--
--GETUPKIDS-- is offline
uhm......ziet er wederom leuk uit......en die arm valt best meej hoor....lijkt volgens mij wel goed te zitten zo.......het is tenslotte ok geen natuur getrouwe tekening...als je bij de tekeningen van bijv. Joe Mad! de tekeningen zou gaan ontleden dan klopt er ook geen flikker aan...je moet alleen zorgen dat het op het eerste oog gewoon goed uitziet zonder dat het storend wordt!

ennuh die rug....ja kweeniej....lijkt opsig wel goed...lijkt nu alsof er een beetjuh perspectief in zit...kweeniej of da de bedoeling was...zoniet dan moet de linkerkant idd omhoog!
Oud 27-06-2003, 11:57
!Fa!Ke
!Fa!Ke is offline
respect

that's all I can say
Oud 27-06-2003, 12:44
Verwijderd
hier heb ik maar twee woorden voor re spect!! die rug is vet man, echt do0p!
Met citaat reageren
Oud 27-06-2003, 13:13
Verwijderd
Ook al klopt de rug niet helemaal qua perspectief, het valt in de eerste instantie niet eens op. Dus wat mij betreft is ie eigenlijk al geslaagd
Met citaat reageren
Oud 27-06-2003, 13:23
p-chez
p-chez is offline
Citaat:
GeritoDM schreef op 27-06-2003 @ 11:38:

Rug van die gast:
Je moet de linkerkant een stuk omhoog douwen, aangezien die veel lager zit dan de rechterkant. Ik teken meestal eerst een horizontale ovaal voor z'n schouders, zodat ik daarmee niet de mist in ga.
Met de intentie om diegene recht van achter te tekenen.

En ik geloof niet dat dat Wishmaster z'n intentie ook was. Je ziet die rug van schuinachter, en dan lijkt 't me stug dat je de schouders horizontaal ziet -> perspectief? verdwijnpunt?

Verder on-topic: Zeer vette schetsjes.. vooral die rug vind ik dope. Klopt goed, en zou ik zeker een keer gebruiken.
Oud 27-06-2003, 13:43
\/ince
\/ince is offline
Thnx guys!! glad you like em ur the best haha.. Die rug was niet zo niet bedoeld in perspectief lol hij's gewoon krom, had ik zelf niet gezien, thnx! en die gekleurde arm klopt idd niet, wat wel klopt is dat je z'n elleboog niet kan zien, die steekt bij een normaal mensen niet zoveel uit de hand is way too groot en de pols te dik, maar de rest van de arm vonk wel aardig..

Thnx voor de replies!
[QUOTE]MegaN schreef op 02-01-2004 @ 20:49:[B]Dit slaat werkelijk nergens op!!! [/B][/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 27-06-2003, 14:09
GeritoDM
GeritoDM is offline
Citaat:
p-chez schreef op 27-06-2003 @ 14:23:
Met de intentie om diegene recht van achter te tekenen.

En ik geloof niet dat dat Wishmaster z'n intentie ook was. Je ziet die rug van schuinachter, en dan lijkt 't me stug dat je de schouders horizontaal ziet -> perspectief? verdwijnpunt?

Verder on-topic: Zeer vette schetsjes.. vooral die rug vind ik dope. Klopt goed, en zou ik zeker een keer gebruiken.
Dat snap ik ook wel, maar dan klopt het nog niet, zoals Wishmaster zelf ook al zegt. De schouderbladen en die spieren eronder zitten gewoon niet op dezelfde hoogte. Niks perspectief, gewoon scheef.
Mgoed, dat zegt hij zelf ook al.

@Wishmaster:
Dat van die elleboog, daar heb je wel gelijk in. Ik denk dat als je de onderarm verlengt of die hand wat kleiner maakt en er een pols in bouwt, dat die elleboog er gelijk ook goed uitziet.
Oud 27-06-2003, 16:44
Hornyboy
Hornyboy is offline
Wishmaster met welk proggie heb je die arm ingekleurd ?
Met citaat reageren
Oud 27-06-2003, 18:02
p-chez
p-chez is offline
Citaat:
Hornyboy schreef op 27-06-2003 @ 17:44:
Wishmaster met welk proggie heb je die arm ingekleurd ?
Photoshop of een vergelijkbaar programma, lijkt me.
Oud 27-06-2003, 19:18
\/ince
\/ince is offline
photoshop 7
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten