![]() |
Wie kickt er net zo op gratis spul als ik?
Ha. Keycords. Monstertjes. Landkaarten. Ikea-gidsen. Heineken handdoeken. Glazen bij de Spa.
Ik snuffel elke dag door gratis-sites, ik bezoek marktplaats.nl voor koopjes en op festivals ben ik er hoofdzakelijk voor de gratis rotzooi. :) Jullie? |
Naja, alles wat gratis is is altijd mooi meegenomen. :)
|
Ik ben niet voortdurend uit op gratis dingen, maar ik vind het altijd wel grappig. Alleen moet het wel enigszins nut hebben, bijv. zo'n sleuteltouw hoef ik echt niet.
:) |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ben altijd bang dat er op een dag een boze meneer mji opzoekt en zegt:'jij hebt een te grote stapel freecards, dat wordt dokken...'
|
Gratis is altijd goed, me hele kamer ligt vol met die troep :D
koopjes hoef ik niet, ik ga altijd echt voor gratis. |
Niet echt, ligt er eigenlijk aan wat je er gratis bij krijgt.
|
Citaat:
|
Niet echt, alleen pennen vind ik altijd wel leuk. :)
|
Pff, wat zijn jullie saai.
(Waar blijft Masha? :() |
Ach kicken kicken is een groot woord maar ja ik kom regelmatig op van die gratis-sites enzo jah en ik ga maar eens een liefdesverklaring aan Bar le duc geven, misschien krijg ik gratis bar le ducs flessen thuisgestuurd, lijkt me wel wat :D :D
|
m'n moeder is ook zo vaag, alles wat gratis is moet ze hebben, of ze er nu wat mee kan of niet :o
|
Liefst, gratis computer onderdelen ergens vandaan halen van maximaal 'n paar jaar oud, en dus nog goed te gebruiken.
|
Citaat:
|
Ha, ik! Zelfs als je er niets aan hebt en het is totaal nutteloos prut, als het gratis is dan wil ik het. :D Mreen, heb jij ook die ene walgelijke koelkastmagneetjes van de broodstichting? :D
|
Niet echt eigenlijk. Als ik er iets aan heb, en ik
kom het toevallig tegen (of krijg het aangeboden), best, fijn, maar ik doe er géén moeite voor. |
als ik het kan gebruiken ben ik er blij mee.
anders is t alleen extra afval (n) |
Wat ik wel altijd doe, is van die gratis proefhapjes en -drankjes e.d. nemen. Het smaakt dan alleen al lekkerder omdat het gratis is en als je twijfelt mag je er altijd nog eentje. :o;)
|
leuke hebbedingetjes spaar ik wel andere echte shit niet, das logisch natuurlijk :)
|
hebben hebben hebben :rolleyes:
|
Citaat:
Maar ik krijg ze maar niet. *pruil* |
Citaat:
Ennnn, een whiteboard? :| Waar kun je die krijgen? |
Citaat:
Wat een afzetterij. :) En dat zou fijn zijn. |
daar zijn we toch echt nederlanders voor??????? als iets gratis is zijn we volgens mij zelfs bereid er een moord voor te doen....duwen, trekken...en wat krijg je na een half uur afzien: een sleutelhanger!!wow ;).........
haha! maar (bijna) iedereen heeft dat...als er iets gratis is hebben veel mensen (onbewust) het gevoel dat ze iets zouden kunnen missen/ mislopen........vooral wij nederlanders.. |
laatst hadden we in het DE cafe bij ons op school van die leuke bewaarblikken met koffie erin. Bij een kop koffie kreeg je die, duss ik koffie kopen (ik lust geen koffie) en hij staat eigenlijk weg te rotten> anybody coffee?
|
mja, ik heb een x gratis poster van de NASA besteld voor de lol, kreeg ik 2 maand later een pakketje waar ze inzaten :)
|
Citaat:
|
een jaar of wat geleden was ik heel erg in dat. Iedere week kreeg ik pennen, buttons, muismatten, cd's, boekjes en stickers binnen, maar toen vonden m'n ouders dat het toch wel een beetje zinloos was om allemaal prut te bestellen om een dag later weer weg te gooien. Maar omdat heel veel van die spullen uit andere werelddelen komen, krijg ik regelmatig nog iets binnen, alleen maar omdat ik m'n adres niet uit hun bestand kan halen...
|
ik hou ook van gratis , jammer dat er altijd van die mensen zijn die je dan gaan uitmaken voor "o, jij bent een echte nederlander, te gierig om het te kopen" maar dat is niet zo. ik vind iets krijgen gewoon tof.
|
Echte Hollanders op dit forum. :cool:
:p |
Jaaaaaaaaah alles wat ik gratis kan aankomen neem ik!! Ik heb het geluk dat ik bijna altijd alles gratis krijg...
|
Ikkuh!!!!!!
Ik zoek ook vaak de 'gratis sites' af op zoek naar leuke dingetjes. Heb in 2 weken 9 gratis puppypakketten mogen ontvangen :D |
ik afentoe :o
www.allesgratis.net en dan moet je kijken bij gratis spullen.. maar als jij er al zo vaak mee bezig bent zal deze site wel bekend zijn :D ;) :p weten jullie nog meer sites???!! |
Citaat:
alleen heb ik er nog nooit gebruik van gemaakt en kick ik ook echt niet op al die gratis troep. je moet wel bedenken dat je meestal in een of ander bestand terechtkomt waardoor zij alle gegevens van je hebben om je vervolgens te bedelven onder reclame. bovendien zijn ze er nooit op uit om je te verwennen, het is altijd ergens goed voor in hun voordeel |
Ik kick meer op duur spul. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
www.gratiz.nl |
Ik. Ik vind het erg tof om dingen gratis te krijgen, ook als je er vrij weinig mee opschiet :p Maar eigenlijk vraag ik nooit gratis dingen aan van een site...
|
hhmmmmmmmm gratis spulletjes .......
maar ok zo'n onnuttige dingen kan ik wel nee tegen zeggen maaar hmmmmmmmmm gratis spulletjes :p |
hehehee, een echte nederlander :p
"als het maar gratis is" |
Citaat:
|
ja ikke!
ik zoek ook altijd die sites af :D ik heb idd ook dat broodmagneetje en keychords en uhm ik had een x gratis haarverf (y) en uhm pennen en buttons en onzinnige naamkaartjes en van die mini-badschuim dingetjes enz. :D |
Citaat:
|
ja ik ben er ook op uit een beetje , doe zo grag me an wedstrijden en allerlei dingen , gratis potloodjes ofzow neem ik ook altijd me , mss het gevoel iets te hebben zonder ervoor te moeten betalen , vind ik echt leuk , heb zo zelf cd's , die ik zooo walgelijk vind dat ik er nooit nar luister (en ik wist het al op het moment dat hje hem kon nemen) en toch hou ik hem , vreemd hoor
|
ik vind het eigenlijk het allerleukst om de namen te verzinnen die de gratis meuk gaan ontvangen :o
|
boomerang cards! (y)
en verder kijk ik soms weleens op een site maar jammer dat je die dingen haast nooit opgestuurd krijgt |
ik vind al die spullen die gratis op die sites worden aangeboden vaak wat onbetrouwbaar dus nee, geen gratis shit voor mij. Behalve dan een x een gratis tijdschrift en visite kaartjes....Ohja en voor de grap een libresse proefpakket naar me beste vriend opgestuurd :)
|
Nee, oke tis leuks als je wat nuttigs krijgt wat ook nog gratis is. Maar meestal is het echt rotzooi.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:19. |