Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Maar ik krijg ze maar niet. *pruil*
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ennnn, een whiteboard? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Wat een afzetterij. ![]() En dat zou fijn zijn.
|
daar zijn we toch echt nederlanders voor??????? als iets gratis is zijn we volgens mij zelfs bereid er een moord voor te doen....duwen, trekken...en wat krijg je na een half uur afzien: een sleutelhanger!!wow
![]() haha! maar (bijna) iedereen heeft dat...als er iets gratis is hebben veel mensen (onbewust) het gevoel dat ze iets zouden kunnen missen/ mislopen........vooral wij nederlanders.. |
Advertentie |
|
![]() |
|
mja, ik heb een x gratis poster van de NASA besteld voor de lol, kreeg ik 2 maand later een pakketje waar ze inzaten
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
een jaar of wat geleden was ik heel erg in dat. Iedere week kreeg ik pennen, buttons, muismatten, cd's, boekjes en stickers binnen, maar toen vonden m'n ouders dat het toch wel een beetje zinloos was om allemaal prut te bestellen om een dag later weer weg te gooien. Maar omdat heel veel van die spullen uit andere werelddelen komen, krijg ik regelmatig nog iets binnen, alleen maar omdat ik m'n adres niet uit hun bestand kan halen...
|
![]() |
|
ik afentoe
![]() www.allesgratis.net en dan moet je kijken bij gratis spullen.. maar als jij er al zo vaak mee bezig bent zal deze site wel bekend zijn ![]() ![]() ![]() weten jullie nog meer sites???!!
||
Verwijderd
|
Citaat:
alleen heb ik er nog nooit gebruik van gemaakt en kick ik ook echt niet op al die gratis troep. je moet wel bedenken dat je meestal in een of ander bestand terechtkomt waardoor zij alle gegevens van je hebben om je vervolgens te bedelven onder reclame. bovendien zijn ze er nooit op uit om je te verwennen, het is altijd ergens goed voor in hun voordeel |
![]() |
||
Citaat:
www.gratiz.nl |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
ja ikke!
ik zoek ook altijd die sites af ![]() ik heb idd ook dat broodmagneetje en keychords en uhm ik had een x gratis haarverf ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ja ik ben er ook op uit een beetje , doe zo grag me an wedstrijden en allerlei dingen , gratis potloodjes ofzow neem ik ook altijd me , mss het gevoel iets te hebben zonder ervoor te moeten betalen , vind ik echt leuk , heb zo zelf cd's , die ik zooo walgelijk vind dat ik er nooit nar luister (en ik wist het al op het moment dat hje hem kon nemen) en toch hou ik hem , vreemd hoor
|
![]() |
|
ik vind al die spullen die gratis op die sites worden aangeboden vaak wat onbetrouwbaar dus nee, geen gratis shit voor mij. Behalve dan een x een gratis tijdschrift en visite kaartjes....Ohja en voor de grap een libresse proefpakket naar me beste vriend opgestuurd
![]()
|
|