Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Games (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=26)
-   -   Ghost Master iemand? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=525610)

Marcade 28-06-2003 14:58

Ghost Master iemand?
 
Speelt iemand dit spel? En vind je het makkelijk/moeilijk; heb je nog tips?

Het ziet er beetje als sims uit, alleen het is de bedoeling dat je de mannetjes dus enorm bang maakt met behulp van spoken enzo.

Best grappig gedaan. Alleen ik vind het nogal bijzonder klote om de dingen te behalen; of om bv. spoken te bevrijden die vast zitten.

Het is zo irritant dat je niet, als je eenmaal je spoken gekozen hebt, kan wisselen. Volgens mij kan je echt alleen die missies uitspelen als je de goede spoken hebt gekozen.

Maar ja, voor de rest vind ik het wel grappig.

Korsakoff 28-06-2003 15:19

ik vin Ghostmaster echt een vet spel. met t bevrijden van de spoken heb ik geen problemen. je moet gewoon goed naar ze luisteren (en 2 keer aanspreken)

The Crash Bash 28-06-2003 17:54

Ik heb hem niet maar mij lijkt ie wel echt kei fun. :cool:

Andijvie 29-06-2003 14:31

Ik heb hem ook, ben nog niet erg ver... maar dat behalen van die gevangen spoken gaat wel ok. Gewoon goed naar ze luisteren en vooral naar wat ze de tweede keer zeggen, erg handig :)

Ik ben nu bezig met dat schip in het tweede deel, moet ik doe ene vent laten geloven... maar ik maak hem alleen maar bang :o
En die spoken krijg ik ook al niet vrij... mja, heb ook nog niet echt geprobeerd...

En dan dat huis op die kippenfabriek-iets, dat meisje met dat kippenspook aan zich vast... Kan iemand me daar wat tips voor geven?

Ben te lui :P

Maar 't is een echt leuk spel :)

Marcade 29-06-2003 15:44

Dat kippenspook was niet zo moeilijk, volgens mij kon je daar niet fout gaan. Ik dacht dat je gewoon iedereen moest verjagen; dat meisje kan je zelf niet verjagen omdat die kippengeest eraan vast zit.

Dat schip was wel moeilijk; ik heb uiteindelijk maar 1 van de 4 geesten kunnen bevrijden. En dat is bij die speeltafel. Bij die motor denk ik wel hoe ik die kan bevrijden, maar ik had geen water geval bij me. Ik zal nog wel is een keer terug gaan.

Ik vind het bijzonder jammer, dat als je een scenario herspeelt, je alle geesten die je NA die scenario behaald hebt, niet kan gebruiken (volgens mij?). De extra powers die je gekocht hebt, behoud je gelukkig wel.

Ik zit nu bij blair witch scenario en ik kwam daar niet uit. Het is *echt* puzzelen en irritant soms.

Daarvoor ziekenhuis met drie geesten, en ik heb ze alledrie kunnen bevrijden. :o

Bij het politie bureau heb ik ze ook alletwee kunnen verlossen.

Bij het oproepen van die geest ook alledrie.

Bij die oma die die lijken verborg, kon ik dat lijk in de schoorsteen niet verlossen; kweenie hoe.

En Lucky op die flipperkast lukte me ook niet. (Ik dacht dat ik gewoon degene die erop ging spelen, met geluk moest dingesen, maar dat werkte niet. En de kamer verkoelen werkte ook niet)

En, hmm, da was het wel zo.

T'is ook jammer dat je niet zo veel .. uh .. goud .. verdient .. als je een scenario opnieuw doet?

Korsakoff 29-06-2003 15:45

Citaat:

Andijvie schreef op 29-06-2003 @ 15:31:
Ik heb hem ook, ben nog niet erg ver... maar dat behalen van die gevangen spoken gaat wel ok. Gewoon goed naar ze luisteren en vooral naar wat ze de tweede keer zeggen, erg handig :)

Ik ben nu bezig met dat schip in het tweede deel, moet ik doe ene vent laten geloven... maar ik maak hem alleen maar bang :o
En die spoken krijg ik ook al niet vrij... mja, heb ook nog niet echt geprobeerd...

En dan dat huis op die kippenfabriek-iets, dat meisje met dat kippenspook aan zich vast... Kan iemand me daar wat tips voor geven?

Ben te lui :P

Maar 't is een echt leuk spel :)

tip 1: om de maffiabaas te laten geloven, hoef je hem alleen maar bang te maken tot hij vlucht.

tip 2: om de poltergist te bevrijden moet je iedereen uit het huis jagen, behalve het meisje. zodra deze geest ook vrij is, kan je haar ook wegwerken.

Andijvie 29-06-2003 15:53

Citaat:

Marcade schreef op 29-06-2003 @ 16:44:


Ik vind het bijzonder jammer, dat als je een scenario herspeelt, je alle geesten die je NA die scenario behaald hebt, niet kan gebruiken (volgens mij?). De extra powers die je gekocht hebt, behoud je gelukkig wel.

Kan dat niet? oww.. dat is minder...

Andijvie 29-06-2003 15:53

Bedankt voor de tips, ik zal eens kijken :)

*gaat spelen*

The Crash Bash 29-06-2003 17:57

Zijn er ook mensen die normaal reageren en geen schrik hebben?
Wat is eigenlijk de bedoeling van de game mensen bang maken maar voor wat eigenlijk? :confused:

Andijvie 29-06-2003 18:17

Citaat:

The Crash Bash schreef op 29-06-2003 @ 18:57:
Zijn er ook mensen die normaal reageren en geen schrik hebben?
Wat is eigenlijk de bedoeling van de game mensen bang maken maar voor wat eigenlijk? :confused:

Sommige mensen zijn niet snel bang, die worden nieuwsgierig en gaan rondkijken. Maar hoe meer je ze weet te overtuigen, hoe makkelijker ze bang gemaakt kunnen worden.

Je hebt verschillende huizen; telkens als je een huis uitspeelt, kan je een nieuw huis binnen. Per huis verschilt de opdracht. De ene keer moet je gewoon iedereen verjagen, de andere keer moet je de mensen juist iets laten ontdekken en wat laten uitvoeren. In elk huis zit ook een geest die vast zit aan iets. Of meerdere. Die kan je dan, met behulp van je eigen geesten of met behulp van de levenden, bevrijden.. en dan komen ze bij jouw team.

Na elk huis verdien je Gold Plasm, dat kan je gebruiken om je geesten te trainen en nieuwe krachten te leren.

Waarvoor je de mensen bang maakt? Omdat het leuk is :)

dragonrider 01-07-2003 11:51

weet iemand of je bij dit spel ook de skins enzo kan aanpassen en zo ja, hoe?

Marcade 01-07-2003 12:36

Citaat:

dragonrider schreef op 01-07-2003 @ 12:51:
weet iemand of je bij dit spel ook de skins enzo kan aanpassen en zo ja, hoe?
Skins? Van de mensen? Heu, denk het niet. Maar waarom zou je dat uberhaupt willen?

Er komt wel zeker een uitbreiding/vervolg.

Korsakoff 01-07-2003 13:42

Citaat:

Marcade schreef op 01-07-2003 @ 13:36:
Skins? Van de mensen? Heu, denk het niet. Maar waarom zou je dat uberhaupt willen?

Er komt wel zeker een uitbreiding/vervolg.

het is natuurlijk wel tof als je je vervelende broertje/buurjochie/leraar helemaal bang kan maken en daarna wegvlucht

Marcade 01-07-2003 16:01

Citaat:

feessie schreef op 01-07-2003 @ 14:42:
het is natuurlijk wel tof als je je vervelende broertje/buurjochie/leraar helemaal bang kan maken en daarna wegvlucht
Ik mag eigenlijk medeforummers niet belachelijk maken maar ik kan het nu niet laten

http://forum.scholieren.com/showthre...69#post6131869

Okee, wie is daar verantwoordelijk voor en welke geesten heb je gebruikt? :o :p

Korsakoff 01-07-2003 18:48

Citaat:

Marcade schreef op 01-07-2003 @ 17:01:
Ik mag eigenlijk medeforummers niet belachelijk maken maar ik kan het nu niet laten

http://forum.scholieren.com/showthre...69#post6131869

Okee, wie is daar verantwoordelijk voor en welke geesten heb je gebruikt? :o :p

sorry ik kon t gewoon niet laten om electrospasm zijn surge te gebruiken. sorry, sorry

miro 05-07-2003 21:25

Ik heb het spel nu ook en het lukt volgens mij al aardig. Ik weet alleen niet hoe je bijvoorbeeld mensen naar een kamer moet zien te krijgen (bij dat skelet in het bed) en hoe je alle geesten vindt (hebt er tot nu toe eentje niet gevonden). Wel een erg leuk spel.

miro 06-07-2003 10:58

Ik begin t steeds meer onder de knie te krijgen :) Ben al bij deel 2 :) (weet nu ook hoe je mensen lokt)

The Crash Bash 06-07-2003 11:30

Citaat:

Marcade schreef op 01-07-2003 @ 17:01:
Ik mag eigenlijk medeforummers niet belachelijk maken maar ik kan het nu niet laten

http://forum.scholieren.com/showthre...69#post6131869

Okee, wie is daar verantwoordelijk voor en welke geesten heb je gebruikt? :o :p

Lolz :D :p


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:00.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.