Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-06-2003, 14:58
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Speelt iemand dit spel? En vind je het makkelijk/moeilijk; heb je nog tips?

Het ziet er beetje als sims uit, alleen het is de bedoeling dat je de mannetjes dus enorm bang maakt met behulp van spoken enzo.

Best grappig gedaan. Alleen ik vind het nogal bijzonder klote om de dingen te behalen; of om bv. spoken te bevrijden die vast zitten.

Het is zo irritant dat je niet, als je eenmaal je spoken gekozen hebt, kan wisselen. Volgens mij kan je echt alleen die missies uitspelen als je de goede spoken hebt gekozen.

Maar ja, voor de rest vind ik het wel grappig.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-06-2003, 15:19
Korsakoff
Avatar van Korsakoff
Korsakoff is offline
ik vin Ghostmaster echt een vet spel. met t bevrijden van de spoken heb ik geen problemen. je moet gewoon goed naar ze luisteren (en 2 keer aanspreken)
__________________
elke dag dronken is ook een regelmatig leven.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2003, 17:54
The Crash Bash
Avatar van The Crash Bash
The Crash Bash is offline
Ik heb hem niet maar mij lijkt ie wel echt kei fun.
__________________
What if tomorrow the war could be over? Isn't that worth fighting for? Isn't that worth dying for?Friends: Denise 01, Lionheart.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2003, 14:31
Verwijderd
Ik heb hem ook, ben nog niet erg ver... maar dat behalen van die gevangen spoken gaat wel ok. Gewoon goed naar ze luisteren en vooral naar wat ze de tweede keer zeggen, erg handig

Ik ben nu bezig met dat schip in het tweede deel, moet ik doe ene vent laten geloven... maar ik maak hem alleen maar bang
En die spoken krijg ik ook al niet vrij... mja, heb ook nog niet echt geprobeerd...

En dan dat huis op die kippenfabriek-iets, dat meisje met dat kippenspook aan zich vast... Kan iemand me daar wat tips voor geven?

Ben te lui

Maar 't is een echt leuk spel
Met citaat reageren
Oud 29-06-2003, 15:44
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Dat kippenspook was niet zo moeilijk, volgens mij kon je daar niet fout gaan. Ik dacht dat je gewoon iedereen moest verjagen; dat meisje kan je zelf niet verjagen omdat die kippengeest eraan vast zit.

Dat schip was wel moeilijk; ik heb uiteindelijk maar 1 van de 4 geesten kunnen bevrijden. En dat is bij die speeltafel. Bij die motor denk ik wel hoe ik die kan bevrijden, maar ik had geen water geval bij me. Ik zal nog wel is een keer terug gaan.

Ik vind het bijzonder jammer, dat als je een scenario herspeelt, je alle geesten die je NA die scenario behaald hebt, niet kan gebruiken (volgens mij?). De extra powers die je gekocht hebt, behoud je gelukkig wel.

Ik zit nu bij blair witch scenario en ik kwam daar niet uit. Het is *echt* puzzelen en irritant soms.

Daarvoor ziekenhuis met drie geesten, en ik heb ze alledrie kunnen bevrijden.

Bij het politie bureau heb ik ze ook alletwee kunnen verlossen.

Bij het oproepen van die geest ook alledrie.

Bij die oma die die lijken verborg, kon ik dat lijk in de schoorsteen niet verlossen; kweenie hoe.

En Lucky op die flipperkast lukte me ook niet. (Ik dacht dat ik gewoon degene die erop ging spelen, met geluk moest dingesen, maar dat werkte niet. En de kamer verkoelen werkte ook niet)

En, hmm, da was het wel zo.

T'is ook jammer dat je niet zo veel .. uh .. goud .. verdient .. als je een scenario opnieuw doet?

Laatst gewijzigd op 29-06-2003 om 15:47.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2003, 15:45
Korsakoff
Avatar van Korsakoff
Korsakoff is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 29-06-2003 @ 15:31:
Ik heb hem ook, ben nog niet erg ver... maar dat behalen van die gevangen spoken gaat wel ok. Gewoon goed naar ze luisteren en vooral naar wat ze de tweede keer zeggen, erg handig

Ik ben nu bezig met dat schip in het tweede deel, moet ik doe ene vent laten geloven... maar ik maak hem alleen maar bang
En die spoken krijg ik ook al niet vrij... mja, heb ook nog niet echt geprobeerd...

En dan dat huis op die kippenfabriek-iets, dat meisje met dat kippenspook aan zich vast... Kan iemand me daar wat tips voor geven?

Ben te lui

Maar 't is een echt leuk spel
tip 1: om de maffiabaas te laten geloven, hoef je hem alleen maar bang te maken tot hij vlucht.

tip 2: om de poltergist te bevrijden moet je iedereen uit het huis jagen, behalve het meisje. zodra deze geest ook vrij is, kan je haar ook wegwerken.
__________________
elke dag dronken is ook een regelmatig leven.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2003, 15:53
Verwijderd
Citaat:
Marcade schreef op 29-06-2003 @ 16:44:


Ik vind het bijzonder jammer, dat als je een scenario herspeelt, je alle geesten die je NA die scenario behaald hebt, niet kan gebruiken (volgens mij?). De extra powers die je gekocht hebt, behoud je gelukkig wel.
Kan dat niet? oww.. dat is minder...
Met citaat reageren
Oud 29-06-2003, 15:53
Verwijderd
Bedankt voor de tips, ik zal eens kijken

*gaat spelen*
Met citaat reageren
Oud 29-06-2003, 17:57
The Crash Bash
Avatar van The Crash Bash
The Crash Bash is offline
Zijn er ook mensen die normaal reageren en geen schrik hebben?
Wat is eigenlijk de bedoeling van de game mensen bang maken maar voor wat eigenlijk?
__________________
What if tomorrow the war could be over? Isn't that worth fighting for? Isn't that worth dying for?Friends: Denise 01, Lionheart.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2003, 18:17
Verwijderd
Citaat:
The Crash Bash schreef op 29-06-2003 @ 18:57:
Zijn er ook mensen die normaal reageren en geen schrik hebben?
Wat is eigenlijk de bedoeling van de game mensen bang maken maar voor wat eigenlijk?
Sommige mensen zijn niet snel bang, die worden nieuwsgierig en gaan rondkijken. Maar hoe meer je ze weet te overtuigen, hoe makkelijker ze bang gemaakt kunnen worden.

Je hebt verschillende huizen; telkens als je een huis uitspeelt, kan je een nieuw huis binnen. Per huis verschilt de opdracht. De ene keer moet je gewoon iedereen verjagen, de andere keer moet je de mensen juist iets laten ontdekken en wat laten uitvoeren. In elk huis zit ook een geest die vast zit aan iets. Of meerdere. Die kan je dan, met behulp van je eigen geesten of met behulp van de levenden, bevrijden.. en dan komen ze bij jouw team.

Na elk huis verdien je Gold Plasm, dat kan je gebruiken om je geesten te trainen en nieuwe krachten te leren.

Waarvoor je de mensen bang maakt? Omdat het leuk is
Met citaat reageren
Oud 01-07-2003, 11:51
dragonrider
Avatar van dragonrider
dragonrider is offline
weet iemand of je bij dit spel ook de skins enzo kan aanpassen en zo ja, hoe?
Met citaat reageren
Oud 01-07-2003, 12:36
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
dragonrider schreef op 01-07-2003 @ 12:51:
weet iemand of je bij dit spel ook de skins enzo kan aanpassen en zo ja, hoe?
Skins? Van de mensen? Heu, denk het niet. Maar waarom zou je dat uberhaupt willen?

Er komt wel zeker een uitbreiding/vervolg.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2003, 13:42
Korsakoff
Avatar van Korsakoff
Korsakoff is offline
Citaat:
Marcade schreef op 01-07-2003 @ 13:36:
Skins? Van de mensen? Heu, denk het niet. Maar waarom zou je dat uberhaupt willen?

Er komt wel zeker een uitbreiding/vervolg.
het is natuurlijk wel tof als je je vervelende broertje/buurjochie/leraar helemaal bang kan maken en daarna wegvlucht
__________________
elke dag dronken is ook een regelmatig leven.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2003, 16:01
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
feessie schreef op 01-07-2003 @ 14:42:
het is natuurlijk wel tof als je je vervelende broertje/buurjochie/leraar helemaal bang kan maken en daarna wegvlucht
Ik mag eigenlijk medeforummers niet belachelijk maken maar ik kan het nu niet laten

http://forum.scholieren.com/showthre...69#post6131869

Okee, wie is daar verantwoordelijk voor en welke geesten heb je gebruikt?
Met citaat reageren
Oud 01-07-2003, 18:48
Korsakoff
Avatar van Korsakoff
Korsakoff is offline
Citaat:
Marcade schreef op 01-07-2003 @ 17:01:
Ik mag eigenlijk medeforummers niet belachelijk maken maar ik kan het nu niet laten

http://forum.scholieren.com/showthre...69#post6131869

Okee, wie is daar verantwoordelijk voor en welke geesten heb je gebruikt?
sorry ik kon t gewoon niet laten om electrospasm zijn surge te gebruiken. sorry, sorry
__________________
elke dag dronken is ook een regelmatig leven.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2003, 21:25
miro
Avatar van miro
miro is offline
Ik heb het spel nu ook en het lukt volgens mij al aardig. Ik weet alleen niet hoe je bijvoorbeeld mensen naar een kamer moet zien te krijgen (bij dat skelet in het bed) en hoe je alle geesten vindt (hebt er tot nu toe eentje niet gevonden). Wel een erg leuk spel.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2003, 10:58
miro
Avatar van miro
miro is offline
Ik begin t steeds meer onder de knie te krijgen Ben al bij deel 2 (weet nu ook hoe je mensen lokt)
Met citaat reageren
Oud 06-07-2003, 11:30
The Crash Bash
Avatar van The Crash Bash
The Crash Bash is offline
Citaat:
Marcade schreef op 01-07-2003 @ 17:01:
Ik mag eigenlijk medeforummers niet belachelijk maken maar ik kan het nu niet laten

http://forum.scholieren.com/showthre...69#post6131869

Okee, wie is daar verantwoordelijk voor en welke geesten heb je gebruikt?
Lolz
__________________
What if tomorrow the war could be over? Isn't that worth fighting for? Isn't that worth dying for?Friends: Denise 01, Lionheart.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Games Gamen op EEE
Batave
4 26-01-2011 16:30
Verhalen & Gedichten Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters.
Dreamerfly
106 28-12-2004 21:45


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:58.