![]() |
Koop jij dingen tweedehands?
Of vind je dat vies en lelijk en smerig en stom.
Ik draag driekwart rokken, het liefst van donker-rib spul. Nieuw dertig euro, in de kringloop vier. Ja, dus. |
nee
|
hmm jaah ,nu ben ik dar beke jong voor , mar ikz al da wel doen denk ik
|
Ik zelf niet. Maar we hebben wel een tweedehands auto die was ander half jaar oud toen we (me ouders) uhm kochten.
Maar niks qua kleding o.i.d.... |
Citaat:
|
ze is er nu te jong voor, maar ze is het later, als ze groot is, wel van plan :)
|
Citaat:
|
ik koop af en toe dingen tweedehands, maar niet vaak.
|
Citaat:
|
Ik doe het zelf nooit, weet nie precies waarom niet. Zo heel erg raar is het nou ook weer niet. Heb er iets toch tegen, zeg maar...
Het lijkt me een vies idee, hoe vaak je die kleren ook wast. |
af en toe wel ja.
|
eigenlijk nog nooit gedaan ;)
Ik denk dat ik idee van er heeft iemand anders in rongelopen en gezweet en weet ik het wat meer niet echt kan verdragen :( En zo duur zijn NIEUWE kleren ook weer niet(koopjesjager i know :o ) |
soms stukjes computer ofzo, m'n brommer trouwens ook (25 jaar oud, wat wil je) maar kleding zou ik nooit doen :o
|
Citaat:
Ik krijg nooit commentaar dat ik er vies uitzie, dus het zal wel meevallen hoor. |
Nee, kleding niet.
|
geen kleding, maar dat komt doordat ik nooit iets leuks tegenkom. en zo goed zoek ik er trouwens ook niet naar :o
|
Kleding niet omdat ik geen enkele tweedehandszaak ken...
Maar zou het wel doen.. |
Citaat:
(ik -> aanstelster :p ) |
Citaat:
Ik combineer altijd met gewoon nieuw spul. |
kleren eigenlijk nooit
elektrische apparatuur wel af en toe en boeken enzo geregeld, ik vind t dan ook heerlijk om rommelmarkten af te struinen :) |
kleren niet, electronica wel soms.
|
alleen boeken
|
Voornamelijk computerapparatuur.
|
nee, maar heb daar ook geen bezwaren tegen :)
|
Mijn computer is tweedehands (gekocht voor een prikje en werkt prima) , ik heb enkel een "probleem" met tweedehands kleren.
Ik zou er problemen mee hebben omdat ik dan constant zou denken "een ander heeft hier in gezweet enzo" . Ja, ik weet niet ,niet mijn ding |
Aangezien ik niet weet waar ik tweedehands kleding in mijn maat kan vinden, neej.
|
ik weet neit waar zo n winkel zit
heb wel een beeldje 2e handsgekocht.. het ding ziet er afschuwelijk. als een eskimo met pleeborstelhaar maar toch hou ik het.. geowon omdat het van mij is en het weer eens wat anders is voor kledingz ou ik het niet doen.. waarom zou ik als de leuke kleding ook heel goedkoop in de winkel is.. En als ik echt goedkoop wil doen ga ik naar de markt.. vind ik ook altijd leuke dingen |
vroeger wel.. kreeg ik van die afdankertjes van mijn nichtjes... maar nu niet echt.. ja.. soms dan is de vriendin van mijn broer weereens aan het ruimen geweest en past ze dingen niet meer... mij wel natuurlijk:D en al het goeie spul is voor mij...
Verder niet echt geloof ik.. ook weinig dingen... qua apparatuur niet iig.. nee.. nu dus niet.. dit betekend niet dat als ik ooit eens iets heel leuks in een tweedehandszaak zie dat ik het dan niet koop.. dat weet je nooit |
kweet nergens goeie twedeehands winkeltjes.... weet iemand er toevallig eentje in de buurt van arnhem? :D
|
Neuh. :)
|
Waarschijnlijk later als ik op m'n zelf woon. Voor tweedehands meubeltjes en auto.
|
Helemaal nooit. :)
|
Geen kleren, hoewel ik wel gekregen kleren draag. Dan weet je tenminste waar het vandaan kwam...
|
Hmm nou nee heb het niet echt nodig maar k kan het soms wel leuk vinden om in die stoffige winkeltjes te rommelen naar iets heel cools (vintage vintage!) en als je dan iets vindt is het des te leuker omdat je er zowat niks voor hoeft te betalen
|
Over het algemeen niet, nee. :)
|
iig geen kleding/voedsel
soms wel eens wat tijdschriften, bijvoorbeeld een jaargang van KIJK voor een paar euro's |
Boeken koop ik vrij vaak tweedehands, en mijn toekomstige eerste auto zal ook wel een tweedehandsje worden.:)
Verder bouwt mijn vader computers van 'tweedehands' onderdelen, d.w.z. gevonden in afvalcontainers van computerwinkels. Je wil niet weten wat die winkels allemaal nog aan bruikbare spullen weggooien!:eek: |
Ja, dingen die nieuw nite meer gemaakt worden :D
|
Niet dat ik weet...
|
Mwah... niet echt.
Alleen als ik dit jaar een auto koop, dan wel :D want jah € 5000 heb je eerder bij elkaar gespaard dan € 30000. :D |
Afgezien van zaken als auto's, huizen, vrouwen, et cetera is mijn mening: hoe nieuwer, hoe beter.
|
een enkele keer als mn ouders me zover krijgen dat ik meega naar een rommelmarkt..
|
helemaal niks, behalve zo nu en dan een CD via marktplaats ofzo
|
mijn gitaar ->zo goed als nieuw en een paar honderd euro goedkoper (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:26. |