Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
(ik -> aanstelster ![]() |
![]() |
|
kleren eigenlijk nooit
elektrische apparatuur wel af en toe en boeken enzo geregeld, ik vind t dan ook heerlijk om rommelmarkten af te struinen ![]()
|
Mijn computer is tweedehands (gekocht voor een prikje en werkt prima) , ik heb enkel een "probleem" met tweedehands kleren.
Ik zou er problemen mee hebben omdat ik dan constant zou denken "een ander heeft hier in gezweet enzo" . Ja, ik weet niet ,niet mijn ding
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ik weet neit waar zo n winkel zit
heb wel een beeldje 2e handsgekocht.. het ding ziet er afschuwelijk. als een eskimo met pleeborstelhaar maar toch hou ik het.. geowon omdat het van mij is en het weer eens wat anders is voor kledingz ou ik het niet doen.. waarom zou ik als de leuke kleding ook heel goedkoop in de winkel is.. En als ik echt goedkoop wil doen ga ik naar de markt.. vind ik ook altijd leuke dingen |
![]() |
|
Verwijderd
|
vroeger wel.. kreeg ik van die afdankertjes van mijn nichtjes... maar nu niet echt.. ja.. soms dan is de vriendin van mijn broer weereens aan het ruimen geweest en past ze dingen niet meer... mij wel natuurlijk
![]() Verder niet echt geloof ik.. ook weinig dingen... qua apparatuur niet iig.. nee.. nu dus niet.. dit betekend niet dat als ik ooit eens iets heel leuks in een tweedehandszaak zie dat ik het dan niet koop.. dat weet je nooit |
![]() |
|
Boeken koop ik vrij vaak tweedehands, en mijn toekomstige eerste auto zal ook wel een tweedehandsje worden.
![]() Verder bouwt mijn vader computers van 'tweedehands' onderdelen, d.w.z. gevonden in afvalcontainers van computerwinkels. Je wil niet weten wat die winkels allemaal nog aan bruikbare spullen weggooien! ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Flora & Fauna |
Mens of Dier? Rikje18 | 7 | 27-05-2012 18:06 | |
Werk, Geld & Recht |
Mijn moeder maakt me gek melodie23 | 31 | 30-08-2010 09:12 | |
Liefde & Relatie |
Het grote zwangerschaps- en babytopic #9 Verwijderd | 500 | 20-01-2010 16:43 | |
Muziek |
60s soul? Hells Ezel | 21 | 05-11-2005 14:42 | |
Lifestyle |
Kleding Enquete Sandra1988 | 69 | 16-03-2004 22:34 |