![]() |
[tekening] Placebo
Ik heb besloten om maar eens een tekening van mezelf hier op het forum te zetten. Dit is niet echt representatief voor mijn favoriete bezigheden, zulke dingen doe ik vooral in opdracht (zo ook deze) en ik vind het over het algemeen niet echt leuk (soms is dat te zien).
Dit portret van de rockband Placebo is ondertussen alweer 2 jaar oud. Over het algemeen ben ik wel tevreden, op wat kleine punten na. Nou ja, dan weten jullie een beetje wat ik niet graag doe.;):) http://www.webdeveloping.nl/upload/?0125132336 |
ik wou dat ik de dingen die ik niet zo graag deed wel zo goed tot een eind bracht :cool:
|
Dank je. Nou ja, als je goed kijkt vind je de fouten wel, hoor. Niet zo erg dat ik me kapotschaam, maar ze storen me toch wel een heeeeeeel klein beetje als ik dit weer zie. :) De ontvanger was meer dan tevreden, daar ging het mij om. (y)
|
:eek: Damn, echt mooi hoor!!
Brians linkerneusvleugel (voor de kijker dan) zit wat vreemd precies en vind t vreemd dat je maar 1 oor zit, maar dat zijn oooo zo kleine details! Vind het echt een hele mooie tekening! Die uitdrukkingen op het gezicht, die schaduwwerkingen,... Offtopic: Vooral voor dat laatste zou ik eens bij je in de leer moeten :). Ik ben nl nog altijd volop aan t oefenen met mn schaduwen en ben er nog niet 100 % tevreden over. |
Citaat:
Die schaduwwerking is in principe niet zo moeilijk; erg zachte potloden gebruiken, maar wel verschillen in de hardheden aanhouden en zet veel lagen over elkaar op de plekken waar de schaduw donkerder is, schaduw is NOOIT egaal. Je moet vooral niet bang zijn om soms eens een harde lijn te zetten, ook al weet je dat die onuitwisbaar is. |
Citaat:
In ieder geval, ik werk met verschillende hardheden enz voor de schaduwen. Heb ook al wat vooruitgang geboekt, maar mn overgangen zijn niet altijd even mooi naar mijn mening. Heb hier gisteren nog een tekening geplaatst. Daar zijn de overgangen eens wat beter gelukt :) Maar vooruit, ik blijf oefenen. Bedankt voor de tips iig! |
erg goed. zeker als je toen. 16 was?
ik stoor me een beetje aan het rechter oog van brian (voor ons links) en de lijnen van de kin rechts (links) de mond oogt ook een beetje vreemd. maar verder kan ik wel begrijpen dat de ontvanger zeer blij was. ik zou er werkelijk geen geduld voor hebben. erg mooi afgewerkt. |
Citaat:
Die lijnen van de kin, dat zie ik niet helemaal, maar ik denk dat ik het sowieso niet met je eens ben daarover. De mond wel, tegenwoordiger kan ik ze iets subtieler, het leek wel of er toendertijd perse een harde lijn bij moest zitten, dat is nu minder. In ieder geval bedankt voor je compliment. |
Citaat:
ik bedoel het wegvallen van de lijn zeg maar. ik snap niet waarom daar geen schaduw onder zit dan.. tja ik ben gul vandaag (heb je geen werk dat niet is nagetkend dan ofzo?) |
Citaat:
Ik weet alleen niet of mijn niet nagetekende werk boeiend genoeg is. Bovendien staat er vrij weinig van dat werk op de computer EN komt daar nog eens bij dat ik ook veel ruimtelijk werk heb, maar slechte foto's. Maar ik zal snel een keer iets proberen te posten. |
best wel goed hoor (y) wel een beetje irri dat het beneden niet netjes recht gecropped is als boven en die gast in het midden is wel erg dun zo :confused: zijn lijf lijkt niet te kloppen
|
Ambachtelijk hoor...
(y) |
wow, ziet er goed uit hoor:) vooral als je et dus niet leuk vindt:P
alleen die rechter vind ik er een btje vreemd uit zien, niet helemaal juiste verhoudingen in het gezicht ofzo? dat linker oog is vaag:P maja ogen zijn altijd een geval apart.. |
Citaat:
|
Ziet er wel coel uit..
|
post dan es de shit die je wel graag doet :D
|
wauwwwwwww
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben heel nieuwsgierig naar je echte werk. |
ik vind ehm egt wel mooi :).....alleen ben ik nou gek of is dat middelste mannetje een beetje iel...:)
|
het lijkt... en dat doe ik je niet na...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:17. |