Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() In ieder geval, ik werk met verschillende hardheden enz voor de schaduwen. Heb ook al wat vooruitgang geboekt, maar mn overgangen zijn niet altijd even mooi naar mijn mening. Heb hier gisteren nog een tekening geplaatst. Daar zijn de overgangen eens wat beter gelukt ![]()
|
erg goed. zeker als je toen. 16 was?
ik stoor me een beetje aan het rechter oog van brian (voor ons links) en de lijnen van de kin rechts (links) de mond oogt ook een beetje vreemd. maar verder kan ik wel begrijpen dat de ontvanger zeer blij was. ik zou er werkelijk geen geduld voor hebben. erg mooi afgewerkt.
||
Citaat:
![]() Die lijnen van de kin, dat zie ik niet helemaal, maar ik denk dat ik het sowieso niet met je eens ben daarover. De mond wel, tegenwoordiger kan ik ze iets subtieler, het leek wel of er toendertijd perse een harde lijn bij moest zitten, dat is nu minder. In ieder geval bedankt voor je compliment. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ik bedoel het wegvallen van de lijn zeg maar. ik snap niet waarom daar geen schaduw onder zit dan.. tja ik ben gul vandaag (heb je geen werk dat niet is nagetkend dan ofzo?)
||
Citaat:
Ik weet alleen niet of mijn niet nagetekende werk boeiend genoeg is. Bovendien staat er vrij weinig van dat werk op de computer EN komt daar nog eens bij dat ik ook veel ruimtelijk werk heb, maar slechte foto's. Maar ik zal snel een keer iets proberen te posten. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik ben heel nieuwsgierig naar je echte werk.
||
![]() |
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Geestelijke gezondheidszorg voor jongeren gaat uit de zorgverzekering PetitieJeugd | 39 | 31-10-2013 13:01 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Gebedsgenezingen pc nerd | 259 | 16-05-2007 13:27 | |
Lifestyle |
Jeugd reine claude | 194 | 06-08-2006 11:20 | |
Lifestyle |
Hiep hoi -_- zz Metal | 499 | 20-04-2006 10:44 | |
Psychologie |
Prozac als preventief wondermiddel?! coopergirl | 42 | 27-01-2004 17:46 | |
Lifestyle |
leer je mede-lifestyler kennen Ninnoc | 267 | 26-12-2003 16:03 |