![]() |
welke cd is heilig voor jou?
1 cd kiezen
voor mij: staind -break the cycle [speciaal voor rosa: LP/EP/Cassetes/Minidisc, iedere andere geluidsdrager mag ook] |
ik kan nu heel veel flauwe grappen maken :>
maar laten we ontopic doen, en een nutteloze afweging maken.. doe maar tool - aenima dan |
waarom staat er nu weer cd in de topictitel, volgende keer iets ruimer aub. maar doe maar Count Me Out - Permanent dan.
|
ik aanbid erg veel cd's.
Een cd met veel emotionele waarde (whaha, wat klinkt dát stom) is de special edition van ill nino en die van atreyu. Door degene van wie ik die cd's gekregen heb. edit: oh ja en natuurlijk omdat ik het onwijs goede cd's vind. |
Beatles- 1
|
pink floyd - wish you were here
|
Nirvana - Bleach
Nirvana - Incesticide The Offspring - Americana Iced Earth - Horror Show |
Converge-Jane Doe
American Nightmare-Background Music Bad Religion-alles. That's it. |
Ik leen Metallica - Master Of Puppets nóóit uit.
|
ik zei 1tje :p
waarom een groter begrip dan cd? Als de vraag toch over cds gaat.. Wat zou je er nog meer bij willen hebben staan dan? :confused: |
Ach ik heb zoveel platen die ik als heilig zie hehe.
Toekomstige heilige: The Mars Volta. En de nieuwe GUTG die ik nog nooit gehoord heb. hehe |
Citaat:
omdat er meer manieren zijn om muziek af te spelen (platen, tapes..) en ik het lame vind om dat er niet bij te zetten en bij nader inzien - Yot - bdtw |
Citaat:
|
Kom niet aan m'n Grace van Jeff Buckley.
Bob Dylan - Highway 61? Afblijven! Blonde on Blonde ook! Revolver van the Beatles? Abbey Road? Handen thuis! m'n vroege Verve-singles. ik wil ze niet missen. je mag ze wel lenen als je het eerst lief vraagt. |
Lost Prophets - The Fake Sound Of Progress..
|
pfff er zijn ERG veel cd's heilig voor mij. daar kan ik er ZEKER niet EENTJE uitkiezen
|
Eigenlijk zijn al mijn cds heilig. Maar vooral al mijn Nirvana cds en singles (als t fikt, gaan eerst mijn cdkasten naar buiten) en als ik dan toch MOET kiezen, dan maar Twilight Of The Gods van Nirvana.
|
Live - Throwing Copper
The Fugees - The Score Nouja, goed, als ik dan echt moet kiezen, de 1e :) |
Citaat:
|
Achtung Baby - U2
|
Sunny Day Real Estate - How it feels to be something on
|
Deftones - Around The Fur.
|
ik vind het een verdomd moeilijke vraag wel.. ik vind dat ik iets moet noemen met extreme emotionele waarde, radiohead - ok computer doet me nog steeds denken aan een exvriendje, al mn nirvana/mudhoney cds mogen genoemd worden omdat dat een moeilijke tijd voor mij was en ik daar dus veel herinneringen bij heb, rise against - revolutions per minute omdat ze altijd precies zeggen wat ik wil horen
|
eels - electroshock blues
|
. RHCP - BSSM en dat is niet omdat ik die het beste vind of weet ik wat, maarja, waarschijnlijk dus vooral emotionele waarde. En laat die nou net in mijn discman gezeten hebben toen die gejat werd. Ik zou hem eigenlijk opnieuw moeten kopen natuurlijk, maar k heb het lege doosje nog :(
|
hmmz... ik kan nie kieze..
naja.. heiligststs lagwagon - trashed en dan alle andere lw cds :p |
Citaat:
mijn heilige cd is: VNV Nation - future perfect Blutengel - Angel Dust Cradle of Filth - Dusk and her Embrace (heeft sentimentele waarde) |
Citaat:
Koel staind truitje trouwens zeeman + stift = hip Nirvana - in utero.. |
Metallica - Master Of Puppets
|
2 stuks:
F#A#INFINITY van godspeed you! black emperor I see a Darkness van Bonnie 'Prince' Billy gewoon MOOI! |
The Holy Bible van de Manic Street Preachers is me echt TE fuckin heilig. En dan niet die lame reissue die bij elke platenzaak ligt voor 9 euro
|
Darkthrone - Under a Funeral Moon
origineel, die doe ik nooooit meer weg en leen ik alleen eventueel aan hele goede vrienden uit. en hoewel ik hem pas sinds vandaag heb (origineel): Morbid Angel - Altars of Madness! Dit is typisch zo'n album dat ik elke dag wel ff beluister en die ik nooit zat word. en Krisiun - Black Force Domain (origineel): eerste death metal album :) |
Moeilijk.
Ik denk bad religion - process of belief Omdat ik die gewoon maar vet blijf vinden, en em echt altijkd kan luisteren. |
ik denk tool - aenema , maar zijn er eigenlijk veels te veel.
|
1 cd? dat is onmogelijk
Bad Religion - Process of Belief, Stranger than Fiction. naja alles hehe. American Nightmare - background music Descendents - Milo goes to college |
Citaat:
en Interpol - Turn On The Bright Lights |
ik ben niet zo'n heilige
|
P.L.A.M.A.T.O.R.I.A. van K-LIBER.. hun maken gewoon vette muziek.. misschien dat dit na een tijdje wel veranderd als hun met een nieuwe cd komen.. wie weet..
|
Serpentine Gallery van Switchblade Symphony, Medusa van Clan of Xymox, Elodia van Lacrimosa, Stormblast van Dimmu Borgir, Turn Loose the Swans van My Dying Bride, Aégis van Theatre of Tragedy en The Singles van Siouxsie. Dat zijn echt mijn 'toppers' die de meeste draai-uren achter de rug hebben.
|
al mijn cd's zijn heilig! behalve dat stomme no doubt cdtje dan ehehe :)
|
Citaat:
Eigenlijk best veel Nirvana die ik hier zie staan. Toch wel... veel andere heb ik nog niet herhaald zien worden. Maar iedereen heeft er ook meer die ie zou redden merk ik. Wat een vraag ook, kiezen tussen je cds, t is van de gekken :D. |
hmm.
- xnay van the offspring ( mn eerste echte cd) - TGSTK van Pantera - uhhh te gaar om te denkene |
hmm moeilijk het veranderd in de loop der tijd.
Op het moment is het nog : Shakira - Donde estan los Ladrones? maar ik denk dat het binnenkort Suicide Commando - Mindstrip is.. |
Alan Parson's Project - Eye In The Sky.
Jeugdherinneringen, tripherinneringen, mooie nummers mooie teksten. Wie aan die cd zit moet dood :P |
radiohead- ok computer
maar eigenlijk nog veel meer. |
Citaat:
aaaaaaaaaahw :( :o dan ga ik voor minor threat - out of step |
Citaat:
goede koop (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Manu Chao - Radio Bemba Sound System
|