Advertentie | |
|
![]() |
|
Kom niet aan m'n Grace van Jeff Buckley.
Bob Dylan - Highway 61? Afblijven! Blonde on Blonde ook! Revolver van the Beatles? Abbey Road? Handen thuis! m'n vroege Verve-singles. ik wil ze niet missen. je mag ze wel lenen als je het eerst lief vraagt.
||
Citaat:
|
ik vind het een verdomd moeilijke vraag wel.. ik vind dat ik iets moet noemen met extreme emotionele waarde, radiohead - ok computer doet me nog steeds denken aan een exvriendje, al mn nirvana/mudhoney cds mogen genoemd worden omdat dat een moeilijke tijd voor mij was en ik daar dus veel herinneringen bij heb, rise against - revolutions per minute omdat ze altijd precies zeggen wat ik wil horen
|
. RHCP - BSSM en dat is niet omdat ik die het beste vind of weet ik wat, maarja, waarschijnlijk dus vooral emotionele waarde. En laat die nou net in mijn discman gezeten hebben toen die gejat werd. Ik zou hem eigenlijk opnieuw moeten kopen natuurlijk, maar k heb het lege doosje nog
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
mijn heilige cd is: VNV Nation - future perfect Blutengel - Angel Dust Cradle of Filth - Dusk and her Embrace (heeft sentimentele waarde)
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Koel staind truitje trouwens zeeman + stift = hip Nirvana - in utero.. |
![]() |
|
Darkthrone - Under a Funeral Moon
origineel, die doe ik nooooit meer weg en leen ik alleen eventueel aan hele goede vrienden uit. en hoewel ik hem pas sinds vandaag heb (origineel): Morbid Angel - Altars of Madness! Dit is typisch zo'n album dat ik elke dag wel ff beluister en die ik nooit zat word. en Krisiun - Black Force Domain (origineel): eerste death metal album ![]()
|
Verwijderd
|
Serpentine Gallery van Switchblade Symphony, Medusa van Clan of Xymox, Elodia van Lacrimosa, Stormblast van Dimmu Borgir, Turn Loose the Swans van My Dying Bride, Aégis van Theatre of Tragedy en The Singles van Siouxsie. Dat zijn echt mijn 'toppers' die de meeste draai-uren achter de rug hebben.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Eigenlijk best veel Nirvana die ik hier zie staan. Toch wel... veel andere heb ik nog niet herhaald zien worden. Maar iedereen heeft er ook meer die ie zou redden merk ik. Wat een vraag ook, kiezen tussen je cds, t is van de gekken ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 |