![]() |
effe iets...
een paar dingen die ik niet kan begrijpen aan mannen...
bijvoorbeeld; als een gozer je ziet zitten doet hij zowat alles voor je, als je hem daarna duidelijk maakt dat er niet meer in zit dan misschien een goede vriendschap gaan ze erg afstandelijk doen, en maken vaak hatelijke opmerkingen en soms verspreiden ze ook nog de ergste roddels over je... als een meisje/vrouw in een bh loopt op een festival of door de stad of in een park word dat voor sletterig gezien, omdat de man opgewonden raakt van de borsten... en tenslotte een tijd geleden was er veel ophef over het 'korte rokjes' gebeuren... er werden vrouwen verkracht omdat ze in een kort rokje liepen men vond dat de vrouw erom vroeg omdat ze in dat rokje liep:|... ik snap dit niet... |
And your point is..?
Nee ik snap die dingen ook niet, maar ja; wat doe je eraan? |
Not Again. Weer van die vooroordelen...
:rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Goh, zullen wij mannen eens beginnen over wat wij niet snappen aan vrouwen?
|
Citaat:
Citaat:
Denk nou niet dat ik preuts ben ofzo, ik ga al sinds m'n 5e naar naturisten-campings en naaktstranden, dus ik ben heus wat gewend. Maar dat zijn plaatsen waar het toegestaan is en waar je het kunt verwachten. In je ondergoed door de stad gaan lopen vind ik nou niet bepaald normaal. Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Korte samenvatting: bla.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
dat behoefde niet gezegd te worden, dat spreekt voor zich... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en neej, ik vroeg het me gewoon af... ik las en hoorde iets over het korte rokjes gebeuren, de bh's en bikini's en dat vriendschap gebeuren gebeurd wel vaker, vandaar dat ik het liever hier even vroeg... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
vrijwillegers?? :rolleyes: |
Citaat:
en ik ben er ook helemaal niet bang veur, maarja als het zo over zal komen, dan word het nu recht gezet... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Je zegt dat je die dingen niet begrijpt van mannen. Begrijp je ze dan wél van vrouwen? Er zijn namelijk net zo veel vrouwen die zo denken en doen als mannen die zo denken en doen, bij mijn weten.
*snapt de meeste mannen niet en de meeste vrouwen ook niet* |
Citaat:
|
En wat heeft dat met seksualiteit te maken? :\
|
Citaat:
Citaat:
bikini: Tsja, als je met een bikini over straat gaat lopen vind ik dat zeer onsmakelijk, maar als je dat wil moet je het vooral doen. |
blaat gaap blaat gaap
|
Mannen zijn slecht kunnen niets goed doen, zijn allemaal hetzelfde. OK klaar nu? :)
Dank u... mogen wij dan nu over vrouwen klagen? :D |
Tsja, mannen hè? Ik begrijp wel dat ze zo denken, maar dat neemt niet weg dat het heel vervelend kan zijn.
Als ik in mijn minirokje en op hoge hakken door de stad loop, verwacht ik niet dat mannen denken: 'Goh, dat zal vast een aardig, slim meisje zijn!' Ze denken van zo'n outfit eerder: 'Die zou ik wel eens willen pakken' of iets dergelijks. Dat is gewoon zo. Je wordt al gauw gezien als slet, of als 'makkelijk te pakken'. Soms is het vervelend, want je kunt niet eens aantrekken wat je zelf wilt als je niet als snollerig gezien wilt worden. En ik denk dat veel meiden niet van plan zijn om de rest van hun leven alleen nog in wijde broek en dito trui op stap te gaan om vervelende reacties van mannen te voorkomen! Dan, als jij een man ziet in een strakke broek en zonder hemd, denk je ook eerder 'Wat een patser' of 'Lekker lijf' dan 'Goh, wat een sympathiek ogende knul!'. Ja toch? |
Citaat:
Ehm, ik denk dat wat de topicstartster bedoeld is dat men dat de jongen niet kwalijk neemt, als hij in een strakke broek en met zonder hemd door de stad loopt, en dat zij een dubbele moraal signaleert. Vrouwelijk schaarsgekleed wordt als aanstootgevend beschouwd, en mannelijk hafnakend niet. Al die bouwvakkers hebben niet voor niets zo'n bruine bast. Bloot op de steigers is heel normaal. |
Topicstarter, je bent pas een slet als je ernaar gedraagd. Dan maakt het niet uit of je nou een bh draagt of een korte rok, ik ken geen enkele gast die zoiets als sletterig zou opmerken? Ik denk zelfs eerder dat meiden dat doen..
En schijnbaar heb je een paar keer de verkeerde gasten meegemaakt die geen vriendschap wilden. Als je over iemand gaat roddelen, is hij al raar, dat moeten meisjes doen :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat de 2e betreft: Nou vind ik niet persee sletterig, als ze in haar blootje loopt ook niet (maar ja ben ook beetje verdraagzamer wat bloot betreft dan de rest van de wereld) Wat de 3e betreft: Niemand vraagt om verkracht te worden, al loop je in je onderbroek rond. |
Citaat:
|
mjah ....
Een preuts meisje trekt minder snel sexy kleding aan ... vanzelfsprekend werkt het tegenovergestelde ook ... iemand die zich sexy kleed, zal over het algemeen iets sneller te "krijgen" zijn ... |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
en over het algemeen kunnen jongens met hun (ex-) geliefde geen vriendschap opbouwen, ze raken alleen maar weer verliefd, en denken door die vriendschap dezelfde gevoelens bij het meisje op te roepen, het is gewoon een manier van afstoten denk ik, wat overigens na een tijdje altijd wel weer bijtrekt :P
|
Citaat:
|
Als je maar niet alle mannen bedoelt
punt 1: Ook als ze me duidelijk maakt dat het niks wordt dan zal ik nog veel voor d'r doen (y) punt 2: Mjah, ik vind het wel sletterig. Maar het is te begrijpen, want het is fucking heet (soms dan ;)) Dus laat ze hun gang gaan punt 3: Dat is gewoon gestoord (n) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:21. |