Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-07-2003, 17:33
pienie
een paar dingen die ik niet kan begrijpen aan mannen...

bijvoorbeeld; als een gozer je ziet zitten doet hij zowat alles voor je, als je hem daarna duidelijk maakt dat er niet meer in zit dan misschien een goede vriendschap gaan ze erg afstandelijk doen, en maken vaak hatelijke opmerkingen en soms verspreiden ze ook nog de ergste roddels over je...

als een meisje/vrouw in een bh loopt op een festival of door de stad of in een park word dat voor sletterig gezien, omdat de man opgewonden raakt van de borsten...

en tenslotte een tijd geleden was er veel ophef over het 'korte rokjes' gebeuren...
er werden vrouwen verkracht omdat ze in een kort rokje liepen men vond dat de vrouw erom vroeg omdat ze in dat rokje liep...

ik snap dit niet...
Met citaat reageren
Oud 03-07-2003, 17:38
Yolcu
Yolcu is offline
And your point is..?

Nee ik snap die dingen ook niet, maar ja; wat doe je eraan?
Oud 03-07-2003, 17:40
jos-fan
jos-fan is offline
Not Again. Weer van die vooroordelen...
Oud 03-07-2003, 17:46
pienie
Citaat:
jos-fan schreef op 03-07-2003 @ 18:40:
over het algemeen...
Met citaat reageren
Oud 03-07-2003, 17:47
pienie
Citaat:
Unique schreef op 03-07-2003 @ 18:38:
And your point is..?

Nee ik snap die dingen ook niet, maar ja; wat doe je eraan?
een topic plaatsen zodat het misschien wat beter te begrijpen valt...
Met citaat reageren
Oud 03-07-2003, 17:53
jos-fan
jos-fan is offline
Citaat:
over het algemeen...
Vast... Ik snap dat soort vrouwen zoals jij dus niet. Van die vrouwen waarbij mannen niks goed kunnen doen... Walg...
Oud 03-07-2003, 18:05
Studentje
Studentje is offline
Goh, zullen wij mannen eens beginnen over wat wij niet snappen aan vrouwen?
Oud 03-07-2003, 18:05
Whuzz
Whuzz is offline
Citaat:
pienie schreef op 03-07-2003 @ 18:33:
bijvoorbeeld; als een gozer je ziet zitten doet hij zowat alles voor je, als je hem daarna duidelijk maakt dat er niet meer in zit dan misschien een goede vriendschap gaan ze erg afstandelijk doen, en maken vaak hatelijke opmerkingen en soms verspreiden ze ook nog de ergste roddels over je...
Nou, misschien dat ze dat bij jou doen, maar ík heb zoiets nog nooit bij een meisje gedaan en eerlijk gezegd heb ik het ook nog nooit meegemaakt dat het een ander overkomen is...

Citaat:
als een meisje/vrouw in een bh loopt op een festival of door de stad of in een park word dat voor sletterig gezien, omdat de man opgewonden raakt van de borsten...
Sletterig? Welnee. Wel ongepast. Heb ik er om gevraagd om iemand in d'r ondergoed te zien lopen? Als ik daar behoefte aan heb laat ik dat heus wel merken, maar dan wel in privé sfeer.
Denk nou niet dat ik preuts ben ofzo, ik ga al sinds m'n 5e naar naturisten-campings en naaktstranden, dus ik ben heus wat gewend. Maar dat zijn plaatsen waar het toegestaan is en waar je het kunt verwachten. In je ondergoed door de stad gaan lopen vind ik nou niet bepaald normaal.

Citaat:
en tenslotte een tijd geleden was er veel ophef over het 'korte rokjes' gebeuren...
er werden vrouwen verkracht omdat ze in een kort rokje liepen men vond dat de vrouw erom vroeg omdat ze in dat rokje liep...
Ik denk dat 90% van de mannen dat net zo raar vind als jij. En die andere 10% zijn rare lui, maar er zijn gelukkig netzoveel rare vrouwen als mannen.

Citaat:
ik snap dit niet...
Ik snap jou niet. Volgens mij wil je gewoon even een sensatie-topic openen. Ik hoop dat er dan ook een forumbaas is die een sensatie-topic wil sluiten.
Oud 03-07-2003, 18:06
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Studentje schreef op 03-07-2003 @ 18:05:
Goh, zullen wij mannen eens beginnen over wat wij niet snappen aan vrouwen?
Whahahahaha Dat wordt me een lange lijst
Oud 03-07-2003, 18:06
Drizzt
Drizzt is offline
Korte samenvatting: bla.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2003, 18:08
Studentje
Studentje is offline
Citaat:
Qimm schreef op 03-07-2003 @ 19:06:
Whahahahaha Dat wordt me een lange lijst
Inderdaad. Maar da's niet jullie schuld. Wij mannen snappen vrouwen gewoon niet. Dat de topicstarter daar nog niks over gezegd heeft, verbaast me trouwens wel.
Oud 03-07-2003, 18:09
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Studentje schreef op 03-07-2003 @ 18:08:
Inderdaad. Maar da's niet jullie schuld. Wij mannen snappen vrouwen gewoon niet. Dat de topicstarter daar nog niks over gezegd heeft, verbaast me trouwens wel.
Man! IK snap vrouwen niet eens en ik ben er een
Oud 03-07-2003, 18:10
pienie
Citaat:
jos-fan schreef op 03-07-2003 @ 18:53:
Vast... Ik snap dat soort vrouwen zoals jij dus niet. Van die vrouwen waarbij mannen niks goed kunnen doen... Walg...
wauw wat een haat...en dat door 3 korte stukjes tekst...
Met citaat reageren
Oud 03-07-2003, 18:11
pienie
Citaat:
Studentje schreef op 03-07-2003 @ 19:08:

dat behoefde niet gezegd te worden, dat spreekt voor zich...
Met citaat reageren
Oud 03-07-2003, 18:11
italianboy
italianboy is offline
Citaat:
Qimm schreef op 03-07-2003 @ 19:09:
Man! IK snap vrouwen niet eens en ik ben er een
een vrouw is als het wegennet zonder routeborden
Met citaat reageren
Oud 03-07-2003, 18:12
Studentje
Studentje is offline
Citaat:
pienie schreef op 03-07-2003 @ 19:10:
wauw wat een haat...en dat door 3 korte stukjes tekst...
Kun je nagaan hoe duidelijk jouw mannenhaat of misschien wel vrees (in zijn ogen) is.
Oud 03-07-2003, 18:13
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
italianboy schreef op 03-07-2003 @ 18:11:
een vrouw is als het wegennet zonder routeborden
's nachts bij zware mist
Oud 03-07-2003, 18:13
Studentje
Studentje is offline
Citaat:
pienie schreef op 03-07-2003 @ 19:11:
dat behoefde niet gezegd te worden, dat spreekt voor zich...
Maar je hebt niet direct de schuld bij ons neergelegd, wat je nu nog steeds niet doet trouwens.
Oud 03-07-2003, 18:16
pienie
Citaat:
Whuzz schreef op 03-07-2003 @ 19:05:
Nou, misschien dat ze dat bij jou doen, maar ík heb zoiets nog nooit bij een meisje gedaan en eerlijk gezegd heb ik het ook nog nooit meegemaakt dat het een ander overkomen is...

Sletterig? Welnee. Wel ongepast. Heb ik er om gevraagd om iemand in d'r ondergoed te zien lopen? Als ik daar behoefte aan heb laat ik dat heus wel merken, maar dan wel in privé sfeer.
Denk nou niet dat ik preuts ben ofzo, ik ga al sinds m'n 5e naar naturisten-campings en naaktstranden, dus ik ben heus wat gewend. Maar dat zijn plaatsen waar het toegestaan is en waar je het kunt verwachten. In je ondergoed door de stad gaan lopen vind ik nou niet bepaald normaal.

Ik denk dat 90% van de mannen dat net zo raar vind als jij. En die andere 10% zijn rare lui, maar er zijn gelukkig netzoveel rare vrouwen als mannen.

Ik snap jou niet. Volgens mij wil je gewoon even een sensatie-topic openen. Ik hoop dat er dan ook een forumbaas is die een sensatie-topic wil sluiten.
dankjewel voor je uitleg...

en neej, ik vroeg het me gewoon af...
ik las en hoorde iets over het korte rokjes gebeuren, de bh's en bikini's en dat vriendschap gebeuren gebeurd wel vaker, vandaar dat ik het liever hier even vroeg...
Met citaat reageren
Oud 03-07-2003, 18:17
pienie
Citaat:
Studentje schreef op 03-07-2003 @ 19:13:
Maar je hebt niet direct de schuld bij ons neergelegd, wat je nu nog steeds niet doet trouwens.
?...
Met citaat reageren
Oud 03-07-2003, 18:17
italianboy
italianboy is offline
Citaat:
Qimm schreef op 03-07-2003 @ 19:13:
's nachts bij zware mist
en zonder lampen langs de kant
Met citaat reageren
Oud 03-07-2003, 18:18
Verwijderd
Citaat:
pienie schreef op 04-07-2003 @ 05:33:

ik snap dit niet...
duh,..... wie wel??
vrijwillegers??
Met citaat reageren
Oud 03-07-2003, 18:19
pienie
Citaat:
Studentje schreef op 03-07-2003 @ 19:12:
Kun je nagaan hoe duidelijk jouw mannenhaat of misschien wel vrees (in zijn ogen) is.
euhm, sorry maar ik haat mannen helemaal niet...
en ik ben er ook helemaal niet bang veur, maarja als het zo over zal komen, dan word het nu recht gezet...
Met citaat reageren
Oud 03-07-2003, 18:20
pienie
Citaat:
Whaag schreef op 03-07-2003 @ 19:18:
duh,..... wie wel??
vrijwillegers??
vandaar...
Met citaat reageren
Oud 03-07-2003, 18:22
jos-fan
jos-fan is offline
Citaat:
Kun je nagaan hoe duidelijk jouw mannenhaat of misschien wel vrees (in zijn ogen) is .
Ik denk dat dat wel meevalt. Ik kan dat soort stukje hier alleen niet uitstaan...
Oud 03-07-2003, 18:24
Verwijderd
Je zegt dat je die dingen niet begrijpt van mannen. Begrijp je ze dan wél van vrouwen? Er zijn namelijk net zo veel vrouwen die zo denken en doen als mannen die zo denken en doen, bij mijn weten.

*snapt de meeste mannen niet en de meeste vrouwen ook niet*
Met citaat reageren
Oud 03-07-2003, 19:05
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
italianboy schreef op 03-07-2003 @ 18:17:
en zonder lampen langs de kant
joah ik denk dat dat het wel is vaag dus. We doen ons best
Oud 03-07-2003, 19:09
Verwijderd
En wat heeft dat met seksualiteit te maken? :\
Met citaat reageren
Oud 03-07-2003, 19:45
Tampert
Tampert is offline
Citaat:
pienie schreef op 03-07-2003 @ 19:16:
en neej, ik vroeg het me gewoon af...
ik las en hoorde iets over het korte rokjes gebeuren,
ja er zijn mensen (ook vrouwen) die dat van die korte rokjes onderschrijven. Tsja. Ik denk persoonlijk dat verkrachters ook wel redelijk fout bezig zijn...

Citaat:

de bh's en bikini's en dat vriendschap gebeuren gebeurd wel vaker, vandaar dat ik het liever hier even vroeg...
vriendschap: Tsja. Dat weet ik niet, geen ervaring mee

bikini: Tsja, als je met een bikini over straat gaat lopen vind ik dat zeer onsmakelijk, maar als je dat wil moet je het vooral doen.
Oud 04-07-2003, 09:21
Sperzieboon
Sperzieboon is offline
blaat gaap blaat gaap
Oud 04-07-2003, 09:45
Verwijderd
Mannen zijn slecht kunnen niets goed doen, zijn allemaal hetzelfde. OK klaar nu?

Dank u... mogen wij dan nu over vrouwen klagen?
Met citaat reageren
Oud 04-07-2003, 11:26
)Vampje(
)Vampje( is offline
Tsja, mannen hč? Ik begrijp wel dat ze zo denken, maar dat neemt niet weg dat het heel vervelend kan zijn.
Als ik in mijn minirokje en op hoge hakken door de stad loop, verwacht ik niet dat mannen denken: 'Goh, dat zal vast een aardig, slim meisje zijn!' Ze denken van zo'n outfit eerder: 'Die zou ik wel eens willen pakken' of iets dergelijks. Dat is gewoon zo. Je wordt al gauw gezien als slet, of als 'makkelijk te pakken'. Soms is het vervelend, want je kunt niet eens aantrekken wat je zelf wilt als je niet als snollerig gezien wilt worden.
En ik denk dat veel meiden niet van plan zijn om de rest van hun leven alleen nog in wijde broek en dito trui op stap te gaan om vervelende reacties van mannen te voorkomen!

Dan, als jij een man ziet in een strakke broek en zonder hemd, denk je ook eerder 'Wat een patser' of 'Lekker lijf' dan 'Goh, wat een sympathiek ogende knul!'. Ja toch?
Met citaat reageren
Oud 04-07-2003, 11:38
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Vampiria schreef op 04-07-2003 @ 12:26:
Tsja, mannen hč? Ik begrijp wel dat ze zo denken, maar dat neemt niet weg dat het heel vervelend kan zijn.
Als ik in mijn minirokje en op hoge hakken door de stad loop, verwacht ik niet dat mannen denken: 'Goh, dat zal vast een aardig, slim meisje zijn!' Ze denken van zo'n outfit eerder: 'Die zou ik wel eens willen pakken' of iets dergelijks. Dat is gewoon zo. Je wordt al gauw gezien als slet, of als 'makkelijk te pakken'. Soms is het vervelend, want je kunt niet eens aantrekken wat je zelf wilt als je niet als snollerig gezien wilt worden.
En ik denk dat veel meiden niet van plan zijn om de rest van hun leven alleen nog in wijde broek en dito trui op stap te gaan om vervelende reacties van mannen te voorkomen!

Dan, als jij een man ziet in een strakke broek en zonder hemd, denk je ook eerder 'Wat een patser' of 'Lekker lijf' dan 'Goh, wat een sympathiek ogende knul!'. Ja toch?

Ehm, ik denk dat wat de topicstartster bedoeld is dat men dat de jongen niet kwalijk neemt, als hij in een strakke broek en met zonder hemd door de stad loopt, en dat zij een dubbele moraal signaleert. Vrouwelijk schaarsgekleed wordt als aanstootgevend beschouwd, en mannelijk hafnakend niet. Al die bouwvakkers hebben niet voor niets zo'n bruine bast. Bloot op de steigers is heel normaal.
Oud 04-07-2003, 11:41
faan
faan is offline
Topicstarter, je bent pas een slet als je ernaar gedraagd. Dan maakt het niet uit of je nou een bh draagt of een korte rok, ik ken geen enkele gast die zoiets als sletterig zou opmerken? Ik denk zelfs eerder dat meiden dat doen..
En schijnbaar heb je een paar keer de verkeerde gasten meegemaakt die geen vriendschap wilden. Als je over iemand gaat roddelen, is hij al raar, dat moeten meisjes doen
Oud 04-07-2003, 11:51
KiMZz
KiMZz is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 04-07-2003 @ 12:38:
Ehm, ik denk dat wat de topicstartster bedoeld is dat men dat de jongen niet kwalijk neemt, als hij in een strakke broek en met zonder hemd door de stad loopt, en dat zij een dubbele moraal signaleert. Vrouwelijk schaarsgekleed wordt als aanstootgevend beschouwd, en mannelijk hafnakend niet. Al die bouwvakkers hebben niet voor niets zo'n bruine bast. Bloot op de steigers is heel normaal.
WB
Oud 04-07-2003, 11:59
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
kimmetjeluvsya schreef op 04-07-2003 @ 12:51:
WB
wablief? WB?( ik ben oud Kim, ik snap dat niet!)
Oud 04-07-2003, 12:01
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 04-07-2003 @ 11:59:
wablief? WB?( ik ben oud Kim, ik snap dat niet!)
Welcome back ook namens mij
Oud 04-07-2003, 12:02
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Qimm schreef op 04-07-2003 @ 13:01:
Welcome back ook namens mij
Nou dank je. Jij ook, van je vakantie! was het leuk?
Oud 06-07-2003, 16:35
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Citaat:
een paar dingen die ik niet kan begrijpen aan mannen...

ik snap dit niet...
Wat betreft het 1e: Zulke gozers lijken me dan ook niet erg fijn om een relatie mee te hebben, dus dat zijn dan ook figuren die je maar beter kunt mijden, ik denk dat ze beledigd zijn omdat hij 'te min' voor je is, denkt ie. Maar dat ie dan zo reageert zegt wel wat. Dat t een sukkel is namelijk

Wat de 2e betreft: Nou vind ik niet persee sletterig, als ze in haar blootje loopt ook niet (maar ja ben ook beetje verdraagzamer wat bloot betreft dan de rest van de wereld)

Wat de 3e betreft: Niemand vraagt om verkracht te worden, al loop je in je onderbroek rond.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2003, 18:54
Maddan
Maddan is offline
Citaat:
faen schreef op 04-07-2003 @ 12:41:
Topicstarter, je bent pas een slet als je ernaar gedraagd. Dan maakt het niet uit of je nou een bh draagt of een korte rok, ik ken geen enkele gast die zoiets als sletterig zou opmerken? Ik denk zelfs eerder dat meiden dat doen..
En schijnbaar heb je een paar keer de verkeerde gasten meegemaakt die geen vriendschap wilden. Als je over iemand gaat roddelen, is hij al raar, dat moeten meisjes doen
ok dit is een van de eerste posts die sense maakt bij mij hehe
Oud 17-07-2003, 04:03
vampiro
vampiro is offline
mjah ....

Een preuts meisje trekt minder snel sexy kleding aan ...

vanzelfsprekend werkt het tegenovergestelde ook ... iemand die zich sexy kleed, zal over het algemeen iets sneller te "krijgen" zijn ...
Met citaat reageren
Oud 17-07-2003, 06:19
Winner
Winner is offline
Citaat:

als een gozer je ziet zitten doet hij zowat alles voor je, als je hem daarna duidelijk maakt dat er niet meer in zit dan misschien een goede vriendschap gaan ze erg afstandelijk doen, en maken vaak hatelijke opmerkingen en soms verspreiden ze ook nog de ergste roddels over je...
Dat ie afstandelijk gaat doen is omdat ie niet zit te wachten op de zoveelste vrouwelijke vriend. Dat van die roddels is wel stom, want dat doe je niet. Dan is die gast dus een bitch.

Citaat:

Slet kan ook positief zijn. Veel jongens die ik ken noemen meisjes achter kun rug om sletten of hoeren, maar daar bedoelen ze verder niks mee geloof ik. Volgens mij maken meisjes elkaar eerder uit voor slet op een kutmanier. (Waarom zou je trouwens in je BH gaan rondlopen? Maar dat terzijde)

Citaat:

Dat je erom vraagt is gelul, maar jij moet je er zelf ook van bewust zijn dat er gekken rondlopen, dus op sommige plekken is het gewoon verstandig er wat degelijker bij te lopen.
Oud 17-07-2003, 11:11
LaY-D NiCoLe
LaY-D NiCoLe is offline
en over het algemeen kunnen jongens met hun (ex-) geliefde geen vriendschap opbouwen, ze raken alleen maar weer verliefd, en denken door die vriendschap dezelfde gevoelens bij het meisje op te roepen, het is gewoon een manier van afstoten denk ik, wat overigens na een tijdje altijd wel weer bijtrekt
Oud 17-07-2003, 11:21
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
LaY-D NiCoLe schreef op 17-07-2003 @ 12:11:
en over het algemeen kunnen jongens met hun (ex-) geliefde geen vriendschap opbouwen
Meiden wel dan?
Met citaat reageren
Oud 17-07-2003, 19:58
Verwijderd
Als je maar niet alle mannen bedoelt

punt 1:
Ook als ze me duidelijk maakt dat het niks wordt dan zal ik nog veel voor d'r doen

punt 2:
Mjah, ik vind het wel sletterig. Maar het is te begrijpen, want het is fucking heet (soms dan ) Dus laat ze hun gang gaan

punt 3:
Dat is gewoon gestoord
Met citaat reageren
Oud 17-07-2003, 20:05
Raeden
Raeden is offline
Citaat:
jos-fan schreef op 03-07-2003 @ 18:40:
pardon, helemaal oftopic, maar dis voor het eerst dat ik zie dat ik een fan heb
Met citaat reageren
Reageren