![]() |
gave nederlandse liedjes gezocht
Hallo,
Ik moet over een klein weekje een cd klaar hebben met allemaal nederlandse liedjes (omdat het voor een vriendin is die frans spreekt) maar nu ben ik geen echte fan van nederlandse liedjes ... weten jullie soms nog VETTE , LEUKE, .... (liefst recente) nederlandse liedjes? ik heb al : Marco Borsato met Hart van een minnaar en Xander De Buisonjé met Ik zie... maar verder niets HELP MIJ !!! groetjes karen |
blof - iets, hebben genoeg leuke nummers
die nieuwe acda and the munnic wanna be's (weet niet hoe ze heten...) neuk - waarom mollen jullie niks neuk - nooit meer draaien osdorp posse - wat zou je doen |
Heideroosjes - ga werken lul
ofzo Raymster - ben je naar beneden met mij dan ben ik naar beneden met jou (n) |
Men lijstje? Mannenlijstje dus?
|
het maakt niet uit welk genre muziek
gewoon NEDERLANDSTALIGE muziek thanks |
DAC, Opgezwollen, de Space Marines
|
Mihoen-Plutonium op t dak van Zak Chirac!
|
Citaat:
|
ron bransteder - ijs en een zak patat
|
Misschien is Veldhuis en Kemper jouw soort van vet?
mijne iig niet, maar misschien heb jij er wat aan ;). en dan hebben we natuurlijk nog Andres Hazes met z'n vlieger, niet recent, maar wel emo. :( |
De Hardheid - Teveel Joenko
hmm maar of dat echt Nederlands is betwijfel ik |
heideroosjes - ze smelten de paashaas
kan niet ontbreken, dat is gewoon een klassieker |
Kan makkelijk hoor.
|
Citaat:
wat voor muziek houdt ze van? |
wolversveen-het drassige veen bij nacht
osdorp posse-dump die junk |
Citaat:
|
het urkermannenkoor mag niet ontbreken! :o
|
band zonder banaan - schijt aan de bazen
|
veldhuis & kemper - ik wou dat ik jou was
Acda & de Munnik - niet of nooit geweest |
rowwen heze - bestel mar
|
En al die gave truie nederlandse BM bands :) grunten/gillen/krijsen die ook in het nederlands?
|
Tim Immers - Liever dan lief
Hans Kraay jr - Heppie luis? Hans Kraay jr - Er zal er altijd eentje winnen Deze drie klassiekers mogen gewoon niet ontbreken |
Oh mag best hoor.
|
harrie vermegen - dennisbier
|
Citaat:
|
onedayfly-onedayfly
vliegende panters-tongzoen skik-op fietse (drentstalig) poema's-houten hart van dik hout-stil in mij paul de leeuw en imca marina-paradijs bij het dashbordlicht drukwerk-je loog tegen mij kadanz-in de wind (oid) henk westbroek en nance-de laatste de eerste (oid) nasty-moment zonder jou bob de rooij-waarheen waarvoor lloyd-elke stap die je neemt brainpower-4e kaart, je moest waarsch gaan doe maar-alle liedjes herman brood en henny vrienten-50 jaar hans teeuwen-carnavl, nostradamus kinderen voor kinderen-help, ik krijg tieten, vuur en vlam, onbewoond eiland, waanzinnig gedroomd, moeders wil is wet bonnie st. claire-dr. bernhard dj sven en mc miker g-holiday rap andre v duin-alle liedjes ria valk-worstjes op mijn borstes sugar lee hooper-wandelclub de spelbrekers-kleine kokette katinka spookrijders-klokkenluiders replay-kijk om je heen wille alberti-de zon, ome jan ben cramer-de clown milly scott-fernando en filipo hans de booij-annabel stef bos-papa armand-ben ik te min de dijk-als ze er niet is de scene-blauw karin kent-dans je de hele nacht met mij en ik vergeet er vast nog heel veel! |
Citaat:
|
Acda en de Munnik - Het Regent Zonnestralen
De Dijk - Muzikanten Dansen Niet Van Dik Hout - Stil In Mij the Scene - De Wereld Is Van Iedereen Blof - Dansen Aan Zee ..ofzo |
Citaat:
|
peter pan speedrock - schoppenaas
|
Gorki - Mia (of Lieve Kleine Piranha)
|
Zaai - Sokkie Kokkie nogwat
:D |
Citaat:
|
Bert en Ernie - De Pakjespolka
|
Citaat:
|
hemaroids - ik wil bier
als ze die gewoon mee kan zingen leert ze nog iets nuttigs (y) |
iets van linda, roos en jessica :D ?
|
Citaat:
|
Citaat:
sukkel |
Citaat:
|
Citaat:
kijk maar op de singel hoes (het is trouwens ook ace of spades geen ass of spades) |
Van Katoen - Moet je Havo Hebbe
Van Katoen - Kikke De hardheid - Wreed voor je Jantje Smit - iets met Oma |
Frans Bauer en Marianne Weber - De Regenboog
|
Citaat:
*zucht* |
Citaat:
|
Spinvis - Smalfilm
die is leuk! Verder móét er natuurlijk Stef Bos op (bij voorkeur 'Papa')! |
Gert en Hermien - alle duiven op de dam
|