Advertentie | |
|
Advertentie |
|
![]() |
|
onedayfly-onedayfly
vliegende panters-tongzoen skik-op fietse (drentstalig) poema's-houten hart van dik hout-stil in mij paul de leeuw en imca marina-paradijs bij het dashbordlicht drukwerk-je loog tegen mij kadanz-in de wind (oid) henk westbroek en nance-de laatste de eerste (oid) nasty-moment zonder jou bob de rooij-waarheen waarvoor lloyd-elke stap die je neemt brainpower-4e kaart, je moest waarsch gaan doe maar-alle liedjes herman brood en henny vrienten-50 jaar hans teeuwen-carnavl, nostradamus kinderen voor kinderen-help, ik krijg tieten, vuur en vlam, onbewoond eiland, waanzinnig gedroomd, moeders wil is wet bonnie st. claire-dr. bernhard dj sven en mc miker g-holiday rap andre v duin-alle liedjes ria valk-worstjes op mijn borstes sugar lee hooper-wandelclub de spelbrekers-kleine kokette katinka spookrijders-klokkenluiders replay-kijk om je heen wille alberti-de zon, ome jan ben cramer-de clown milly scott-fernando en filipo hans de booij-annabel stef bos-papa armand-ben ik te min de dijk-als ze er niet is de scene-blauw karin kent-dans je de hele nacht met mij en ik vergeet er vast nog heel veel!
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #95.3 Dark Phoenix | 261 | 12-12-2013 07:38 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #93 Fantôme | 79 | 20-03-2013 16:48 | |