![]() |
Je favoriete scheldwoord!!!
Ik zeg vaak ei, en ook jammer genoeg heb ik de neiging om veel kanker te gebruiken maar goed. Vuillak en gare zak komen er ook makkelijk bij mij uit. Wat is je favo scheldwoord en heb je er zelf ook nog verzonnen post het hier neer!!
|
´sukkel´, lekker origineel
|
Ik zeg heel graag 'godverdomme' (of moet het 'Godverdomme' zijn?). Met dat woord klinkt het echt menens, weetjewel.
-edit- Niet echt een scheldwoord, maar voegt wel kracht toe. |
Liefde is het krachtigste woord dat er is - ook als scheldwoord. Liefde. Liefde. Liefde. Liefde. Liefde. Liefde. Liefde. Liefde. Liefde. Liefde. Liefde. Liefde. Liefde. Liefde. Liefde. Liefde. Liefde. Liefde. Liefde. Liefde. Liefde. Liefde. Liefde. Liefde. Liefde. Liefde. Liefde. Liefde. Liefde. Liefde. Liefde. Liefde. Liefde. Liefde. Liefde. Liefde.
|
Ik scheld echt met alles wat los en vast zit. Binnenshuis heb ik overigens wel een voorkeur voor de meest gruwelijke ziektes.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik zeg meestal godverdeneuk, of soms alleen godverde....., of soms gewoon godver
|
of koot (klinkt leuker dan kut)
|
Kanker.
Maar dat is heel zelden. |
Geteisem!
|
Damn..
|
Damn, (ziekteswoorden) Godverdomme, Debiel! :)
|
verschilt, t eerste wat in me opkomt :)
|
bitch/ trut (vaak als sarcasme)
en als ik echt over de zeik ben dan is het kanker nog wat |
Harrie
|
Citaat:
|
kut word denk ik toch het vaakst gebruikt
|
klotezooi en mongool
|
Zak, lul, kut, klootzak.
:) |
Hynder !! :rolleyes:
|
Damn, sloerie, sukkol :D
vooral sloerie komt egt vaaaaaaaaak voor. |
fuck en kut
|
Ik gebruik scheldwoorden nooit serieus, dus ik scheld vaak met dingen als junkhoer, hoerenpippi, uit de naad geflopte boterhammenzak, bloemkoolhoofd etc. Ook gebruik ik vaak hoer, slet, teef & slèrie.
Verder maak ik vrij vaak gebruik van kut, fuck en gotver. |
flikker op
|
fuck, wannabe, breezer
|
Ik gebruik meestal hele aparte scheldwoorden is veel leuker. :D
baarmoederluis blotebillengezicht blowkikker jij bent nu echt een spermaspuitende idiote drol! blonde bimbo Wat ben jij een preutse uitgeklede beunhaas! Jij scheve slome karpaten-papoea! staan ze me meestal raar aan te kijen joh. :confused: |
ik zeg bijna altijd vieze vuille homo egt tegen iedereen
|
kneus!
|
Alles. :)
|
idd
ik scheld met alles wat los en vast zit :) and i'm proud of it |
euhhh:
ja flikker rot ff op ey! teringgggggggggggggggg (dies wel errug ja:D) maar kzeg ook vaak: godverdomme tering zooi ofzow en dat wassut wel, en kprobeer weinig te vloeken, lukt soms;) |
Vaak godverdomme maar ook stoephoer kuslet en gek gebruik ik ook heel vaak
|
kanker en met lul, ja, errug he? :o
|
eueueueueueueueueuhhh, ik scheld met alles.... (koffiekan, potlood, mok, koe)
|
Kut.
|
prutser.
malloot. |
Heuf!
Schuiterd! Neuraan! Pletooi! Teleraam! Ze staan je toch raar aan te kijken als je dat tegen iemand zegt.. :) |
Proleet, schoft en tuig zijn overigens ook erg leuk. :)
|
godver, fuck, kutjong, sucker, greppelslet, stoephoer (die laatste 2 zijn gereserveerd voor mn lieftallige zus)
|
Citaat:
|
t is toch meestal kut, godver en klootzak, eikel, idioot (heb broers) mmmmmmmm bitch en kutwijf (tegen vriendinnen = plagend, nietgemeend bedoeld)
|
Kut, Klote, Kanker, Sars.
|
Citaat:
|
fuck en sukkel
|
"kanker" en "godverdomme" gebruik ik vrij vaak
|
Gewoon, wat op dat moment in me opkomt. :)
|
Ik zeg nog wel 's trut tegen een jongen.. staan ze raar te kijken ;)
Verder zeg ik "idioot" "kutjonk" en "stombo" nog wel eens. Ik scheld eigenlijk nooit met ziektes. |
Stoutert, potverdikkie, geloven jullie dat? ;)
|
Knuppel :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:32. |