Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Ik gebruik scheldwoorden nooit serieus, dus ik scheld vaak met dingen als junkhoer, hoerenpippi, uit de naad geflopte boterhammenzak, bloemkoolhoofd etc. Ook gebruik ik vaak hoer, slet, teef & slèrie.
Verder maak ik vrij vaak gebruik van kut, fuck en gotver.
|
Ik gebruik meestal hele aparte scheldwoorden is veel leuker.
![]() baarmoederluis blotebillengezicht blowkikker jij bent nu echt een spermaspuitende idiote drol! blonde bimbo Wat ben jij een preutse uitgeklede beunhaas! Jij scheve slome karpaten-papoea! staan ze me meestal raar aan te kijen joh. ![]() |
![]() |
|
euhhh:
ja flikker rot ff op ey! teringgggggggggggggggg (dies wel errug ja ![]() maar kzeg ook vaak: godverdomme tering zooi ofzow en dat wassut wel, en kprobeer weinig te vloeken, lukt soms ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Le saaicre du printemps #1913 Verwijderd | 500 | 25-03-2014 19:01 | |
Liefde & Relatie |
Hoe zou jij reageren als je beste vriend(in) homo/lesbi bleek te zijn? Jonas90 | 155 | 04-03-2008 15:12 | |
Algemene schoolzaken |
Je leraar is homo, wat maakt dit uit? Rots84 | 183 | 16-12-2005 20:48 | |
Beleidszaken |
Het gaat nog steeds niet goed op N en A juno | 500 | 26-03-2005 17:36 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Rechter beperkt Hirsi Ali niet in uitingen over islam Verwijderd | 163 | 15-03-2005 21:32 | |
Liefde & Relatie |
klasgenoot biseksueel of homoseksueel liefschatje | 23 | 19-11-2002 18:47 |