| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
Ik gebruik scheldwoorden nooit serieus, dus ik scheld vaak met dingen als junkhoer, hoerenpippi, uit de naad geflopte boterhammenzak, bloemkoolhoofd etc. Ook gebruik ik vaak hoer, slet, teef & slèrie.
Verder maak ik vrij vaak gebruik van kut, fuck en gotver.
|
|
|
|
Ik gebruik meestal hele aparte scheldwoorden is veel leuker.
baarmoederluis blotebillengezicht blowkikker jij bent nu echt een spermaspuitende idiote drol! blonde bimbo Wat ben jij een preutse uitgeklede beunhaas! Jij scheve slome karpaten-papoea! staan ze me meestal raar aan te kijen joh.
|
|
|
|
|
|
euhhh:
ja flikker rot ff op ey! teringgggggggggggggggg (dies wel errug ja )maar kzeg ook vaak: godverdomme tering zooi ofzow en dat wassut wel, en kprobeer weinig te vloeken, lukt soms
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| De Kantine |
Le saaicre du printemps #1913 Verwijderd | 500 | 25-03-2014 20:01 | |
| Liefde & Relatie |
Hoe zou jij reageren als je beste vriend(in) homo/lesbi bleek te zijn? Jonas90 | 155 | 04-03-2008 16:12 | |
| Algemene schoolzaken |
Je leraar is homo, wat maakt dit uit? Rots84 | 183 | 16-12-2005 21:48 | |
| Beleidszaken |
Het gaat nog steeds niet goed op N en A juno | 500 | 26-03-2005 18:36 | |
| Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Rechter beperkt Hirsi Ali niet in uitingen over islam Verwijderd | 163 | 15-03-2005 22:32 | |
| Liefde & Relatie |
klasgenoot biseksueel of homoseksueel liefschatje | 23 | 19-11-2002 19:47 | |