![]() |
Verliefd en "misselijk"
Wie heeft het ook dat als hij of zij verliefd word/is vaak na het eten een beestje misselijk word. Hopelijk ben ik niet de enigste want ik wor er echt gek van.
|
Kan best. Ik ben op de middelbare school ooit zo verliefd geweest op een meisje dat ik de eerste maand elke ochtend voor ik naar school ging m'n ontbijt maar even oraal in de plee deponeerde, zo erg was het.
|
Nee, nooit gehad, ik ben nooit zo verliefd geweest dat ik er lichamelijk iets van voelde.
|
Ja ik ken het ook. Als ik echt superverliefd ben krijg ik geen hap door mn keel en krijg ik dus idd ook dat misselijkheidsgevoel. Niet echt leuk... :(
Niks aan te doen denk ik...wachten tot de verliefdheid wat afzwakt of beantwoord wordt... |
Hm ik heb meestal de eerste (2?) dagen echt heel ernstig vlinders in mijn buik dat ik me de hele tijd misselijk voel en dus geen zin heb om te eten (meestal eet ik dus ook de eerste (2...) dagen niet.. maar daarna is het ergste gelukkig over -> ben nog wel verlieft maar niet meer misselijk enzo.
|
hmmm ik heb daar ook wel last van. Ik heb geen honger, omdat ik misselijk ben en ik slaap slecht als ik echt verliefd ben en het is nog onzeker.
Gelukkig ging dat wel over toen ik eenmaal echt een relatie had met mijn vriend |
Citaat:
|
Echt misselijk niet, wel dat ik geen zin had in eten.
|
Ja had ik wel, ik was te misselijk om te eten. Ik had mun buik al vol met vlinders :D
|
dat ken ik maar al te goed.
d'r gaat soms echt geen hap door m'n keel als ik verliefd ben.. |
Eh...ik eet alleen superveel als ik verliefd ben...Chocola enz..Mn beste vriendin had wel dat ze totaal niks meer kon eten toen ze heel erg verliefd was, die is toen meteen 6 kilo afgevallen :eek:
|
Citaat:
|
ík ben heel vaak misselijk als ik verliefd ben... ook als ik niks gegeten heb. hoort erbij :)
|
Ja, ik had het pas voor het eerst, echt misselijk zijn van verliefdheid, vooral toen hij in de buurt was.
|
Ik heb wel als ik weet dat ik diegene ga zien, of gewoon ook dat ik heel zenuwachtig wordt er dan weer misselijk van de zenuwen wordt.. :confused:
|
jaaa, ik heb dat heel erg gehad bij mn vriend, ik voelde me heel beroerd en toch verschrikkelijk vrolijk.
|
zo herkenbaar! ik heb gewoon vooraf een tijdje gewoon nauwelijks iets kunnen eten en was te vaak misselijk! maar gelukkig ging dat voorbij toen het ook echt wat werd :)
|
Alleen juist als er vervelende dingen gebeuren met de persoon waarop mijn verliefdheid betrekking heeft...
voor de rest heb ik meer last van korte tijdelijke hartstilstandjes (die dan nét te kort duren om reden voor ziekenhuisopname te zijn, maar soms wel lang genoeg om me flauw te laten vallen... moet je dan eens de vertedering van je ouders horen, als je flauwvalt van verliefdheid) |
ik heb het altijd in de periode dat het nog niks is, maar dat t wel een beetje gaat lopen ahw, dat het steeds meer mogelijk wordt dat het iets gaat worden. brrrr.... eng!
|
Wel dat ik gewoon geen trek had in eten, maar niet omdat ik misselijk was maar gewoon omdat ik geen honger had
|
Citaat:
|
Ja... Maar niet dat ik iets eet en dan misselijk word... Ik heb meer het voorvalletje: ik kan gewoon helemaal niet meer eten...
Zo verliefd ben ik... :eek: :D |
Citaat:
En altijd als ik ga eten moet ik ineens aan hem gaan denken. Dat werkt echt niet |
Als ik verliefd ben kan ik meestal nog wel eten, maar als ik hem moet missen wordt ik heel misselijk en wil ik nix meer eten.
Misschien niet echt toepasselijk op deze topic though. |
De eerste keer dat mijn vriend bleef eten was afschuwelijk, ik kreeg niets binnen en was echt misselijk van de zenuwen... Niet erg fijn, maar ja, 't hoort er gewoon bij...
Ik moest ook telkens kotsen wanneer ik in de trein naar hem toe ging en er bijna was :o Zo zenuwachtig was ik :) |
nej gelukkig niet, lijkt me niet echt prettig in elk geval..
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:03. |