Advertentie | |
|
![]() |
|
Eh...ik eet alleen superveel als ik verliefd ben...Chocola enz..Mn beste vriendin had wel dat ze totaal niks meer kon eten toen ze heel erg verliefd was, die is toen meteen 6 kilo afgevallen
![]()
|
Verwijderd
|
Alleen juist als er vervelende dingen gebeuren met de persoon waarop mijn verliefdheid betrekking heeft...
voor de rest heb ik meer last van korte tijdelijke hartstilstandjes (die dan nét te kort duren om reden voor ziekenhuisopname te zijn, maar soms wel lang genoeg om me flauw te laten vallen... moet je dan eens de vertedering van je ouders horen, als je flauwvalt van verliefdheid) |
![]() |
||
Citaat:
En altijd als ik ga eten moet ik ineens aan hem gaan denken. Dat werkt echt niet |
![]() |
|
Verwijderd
|
De eerste keer dat mijn vriend bleef eten was afschuwelijk, ik kreeg niets binnen en was echt misselijk van de zenuwen... Niet erg fijn, maar ja, 't hoort er gewoon bij...
Ik moest ook telkens kotsen wanneer ik in de trein naar hem toe ging en er bijna was ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|