![]() |
Dit MOET je horen....
Oh hey hallo, dit is mijn eerste post op deze forum :D so treat me gently ok goed
Anyway, ik kwam een jongen tegen die ik maar Carnager noem, en hij was like, wel aardig en shit, kon me tolereren. Anyway, like, we gingen met elkaar om, hij is alleen een beetje raar. Like, hij heeft een varkenstal van een kamer, kijkt vage tekenfimlls (klinkt chinees), en hij is een beetje, uh, 'gezet'. lol ik weet dat het raar klinkt maar anyway, op onze 4e 'date' vroeg hij dit aan mu "qUeN mArJoLeIn...." "Ja, schat?" "Wat zijn goede kwaliteiten van me? Ik weet dat dit plotseling is, maar mijn zelfvertrouwen zit al een hele poos in een dip..." "Uh, nou, uh..." "Kom op man, wees niet zo aso." "Nou, je bent aardig, en...." "IK WIST HET WEL, JE GEEFT HELEMAAL NIET OM ME. JE GEEFT ALLEEN MAAR OM MIJN GIGANTISCHE COLLECTIE. Rot maar op ook, Sakura begrijpt me tenminste..." Toen dacht ik dus 2 dingen. Ten eerste of ik iets heel ergs verkeerd heb gezegd, ten tweede wie the hell deze 'Sakura' is. Kan iemand me helpen want ik ben radeloos en ik geef echt om hem. :( thx man :cool: |
Stierenpoep.
|
Ik weet het iig niet :confused:
Misschien kun je het beter aan hem vragen? En misschien kun je hem voorzichtig uitleggen dat die collectie van hem jou niet zo interesseert..? (tenminste, het ging toch over die tekenfilms enzo..dacht ik?) |
nou, als je Google had gebruikt, wist je dat SAKURA een anime-serie is. Dat verklaart de chinees-klinkende tekenfilms.
Ik denk dat hij zelf een beetje geobsedeerd is door Sakura, en denkt dat iedereen dat ook is. Hij dacht waarschijnlijk ook eerst dat jij hem de hemel in zou prijzen;" Ik vind je geweldig, je bent lief, knap en als ik op jongens viel (als je dat niet doet) zou ikverliefd op je zijn. Iedere debiel weet dat mensen vaak overdonderd worden door zo'n vraag, en zo snel niet een positief pnt opnomene (meestal omdat ze ff willen bedenken wat nou zn uitspringende goede punt is of zo), maar er is 1 ding duidelijk en dat is dat ie een nutcase is. |
En als je het mij vraagt heb jij een errug irritant stopwoordje. Like, je bent nieuw.
Ik zal verder niet vervelend doen :) |
Na wat verder klikken blijken er een shitload sakura's te zijn. Alhoewel wel allemaal uit Japanse tekenfilms.
|
Citaat:
okay, ik heb er weer moed in, morgen bel ik hem op en dan vraag ik rechtstreeks wat er aan de hand is. Ik denk dat ik een haiku voor hem ga uitspreken, hij houdt daarvan. Ik hou van je schat ik dacht dat je dat al wist dus please come back schat PS: stierenstront? :confused: |
Vage gozer, als hij zo reageert dan leeft ie dus blijkbaar in z'n eigen wereldje.
Hoe lief en aardig hij ook is om je nou meteen weg te sturen omdat je zogezegd op z'n 'collectie zou vallen' dat is dus echt heel erg stompzinnig. Ik denk niet dat hij jou waard is. |
Citaat:
want haar aantal likes vind ik nogal LIKE ANOYING:P |
Citaat:
ooit hoorde ik iets van "KISAMA~~! AAAAH DAME manko" dat was echt vaag. ik denk dat het nodig tijd is dat hij al zijn dingen aan mij uitlegd, want hij is me een beetje te geheimzinnig. bedankt iedereen |
Ja, als hij manga's kijkt in het japans is er zonder ondertiteling geen touw aan vast te knopen natuurlijk. Je kan wel typen wat je hoort, maar daar schieten wij ook niets mee op.
By the way had ik nog nooit van sakura gehoord. Ik heb ook geen idee wat het is, maar het is manga. |
Ik heb wel gehoord van Card Captor Sakura. Misschien dat ie die bedoelde?
Via google ben ik er ook al achter dat kisama een soort vloek is (a la gvd). dame is "no good, cannot, not allowed". Alleen dat manko nog... |
Spannend he, doen alsof je iemand anders bent op een forum.
|
WHAHAHAHAHHAHAH /me ligt op de grond. JE GEEFT ALLEEN OM MIJN COLLECTIE LOL
wilt ie ook nog dat je hem kenshin noemt of dat toch net niet:P |
Geef mij eens het recept van het spul dat hij gebruikt had.
|
Like, fake.
|
" I mean like.. uhhhhh, OH-MY-GOD, like.. you know.. "
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Misschien moet je hem eens pijpen, zal ie leuk vinden (y)
|
http://www.islandnet.com/~pacific/pigs_in.jpg
Pigs in space... |
Citaat:
:D |
zeg m dat ie moet stoppen met drugs!
|
Citaat:
laat hem maar lekker alleen zou ik zeggen tsssss.. hoe komt ie erbij om te denken dat je alleen maar om 'zn collectie shit geeft :D hahaha als ie echt aardig is dan belt ie lekker zelf op, om teminste ze excuses aan te bieden ;) |
Als je hem nou eens zei dat die kut tekenfilmpjes van hem je, like, geen flikker kunnen schelen, dat het eerder een minpunt dan een pluspunt is.
|
heeej mensen... Like, dit is dr eerste post... dus Like ze vroeg of ze Like we haar gently Like wilden treaten... dus niet Like iedereen Like zo grof doet... want Like dat vind ze like misschien niet Like leuk... :p
Maarre Like voor de Like topicstarter... Like waar komt die gozer vandaan... en Like waarom zou iemand met zo iemand om willen gaan :confused: Like wat voor persoontje ben jij dan?? Like daar ben ik nu ook nieuwschierig naar geworden:D. Dus Like jij dat hier neer te zetten... Kan ik Like nog meer lachen:D:D:D!!! |
Like, dude!
:rolleyes: Ehm, gewoon uitvinden, vind het een raar gesprek... :confused: ik bedoel, praat effe met em, dit was te snel etc... (vond ik) :) (echt raar maar goed) :confused: |
Citaat:
Goed, deze is dus like, obviously fake. Wha, dit is like, verslavend :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Like yeah!
|
ik zie die persoon al gelijk voor me, klein pluisbaardje, bril op, net iets te dik, t-shirt van starwars/manga iets aan :P
|
Citaat:
|
Hahahahahahahahahahaha
Er wordt van mij toch niet meer verwacht he.. ? :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Jullie zijn, like, zo grappig met jullie eindeloze sarcasme. (y)
|
Like, eat me :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Like-likes. Beestje die je opeten in Zelda. Like yeah!
|
Ik denk iets anders, like slotje ofzo?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
mensen mensen kap is met dat gezeik ;)
anyway .. ik zou hem is goed duidelijk maken dat die zn manga in zn hol kan douwen want daar gaat het jou niet om .. als die zo gaat reageren kan je beter iemand anders zoeken .. |
Citaat:
Tenzij het haar echt gewoon om die collectie gaat :o |
Sakura = geile anime chick
Verder vind ik het uiterst irritant om jouw posts te lezen : \ |
Citaat:
|
HAHAHAHAHA i like deze topic.
Ik lig like helemaal onder mijn stoel like van t lachen (y) :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:01. |