Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
nou, als je Google had gebruikt, wist je dat SAKURA een anime-serie is. Dat verklaart de chinees-klinkende tekenfilms.
Ik denk dat hij zelf een beetje geobsedeerd is door Sakura, en denkt dat iedereen dat ook is. Hij dacht waarschijnlijk ook eerst dat jij hem de hemel in zou prijzen;" Ik vind je geweldig, je bent lief, knap en als ik op jongens viel (als je dat niet doet) zou ikverliefd op je zijn. Iedere debiel weet dat mensen vaak overdonderd worden door zo'n vraag, en zo snel niet een positief pnt opnomene (meestal omdat ze ff willen bedenken wat nou zn uitspringende goede punt is of zo), maar er is 1 ding duidelijk en dat is dat ie een nutcase is. |
![]() |
|
Vage gozer, als hij zo reageert dan leeft ie dus blijkbaar in z'n eigen wereldje.
Hoe lief en aardig hij ook is om je nou meteen weg te sturen omdat je zogezegd op z'n 'collectie zou vallen' dat is dus echt heel erg stompzinnig. Ik denk niet dat hij jou waard is.
||
Citaat:
![]() want haar aantal likes vind ik nogal LIKE ANOYING ![]()
||
Citaat:
![]() ooit hoorde ik iets van "KISAMA~~! AAAAH DAME manko" dat was echt vaag. ik denk dat het nodig tijd is dat hij al zijn dingen aan mij uitlegd, want hij is me een beetje te geheimzinnig. bedankt iedereen |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja, als hij manga's kijkt in het japans is er zonder ondertiteling geen touw aan vast te knopen natuurlijk. Je kan wel typen wat je hoort, maar daar schieten wij ook niets mee op.
By the way had ik nog nooit van sakura gehoord. Ik heb ook geen idee wat het is, maar het is manga. |
![]() |
|
Ik heb wel gehoord van Card Captor Sakura. Misschien dat ie die bedoelde?
Via google ben ik er ook al achter dat kisama een soort vloek is (a la gvd). dame is "no good, cannot, not allowed". Alleen dat manko nog...
||
Citaat:
![]() laat hem maar lekker alleen zou ik zeggen tsssss.. hoe komt ie erbij om te denken dat je alleen maar om 'zn collectie shit geeft ![]() als ie echt aardig is dan belt ie lekker zelf op, om teminste ze excuses aan te bieden ![]()
|
heeej mensen... Like, dit is dr eerste post... dus Like ze vroeg of ze Like we haar gently Like wilden treaten... dus niet Like iedereen Like zo grof doet... want Like dat vind ze like misschien niet Like leuk...
![]() Maarre Like voor de Like topicstarter... Like waar komt die gozer vandaan... en Like waarom zou iemand met zo iemand om willen gaan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Goed, deze is dus like, obviously fake. Wha, dit is like, verslavend ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Tenzij het haar echt gewoon om die collectie gaat ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Voor hen die The Mars Volta graag horen... Anathema | 44 | 27-07-2005 14:56 | |
Games |
Dit moet je echt zien en horen als je van Super Mario bent, Part 2!! Dinalfos | 3 | 01-08-2004 18:44 | |
Liefde & Relatie |
Denk je dat je nix van vrouwen snapt? moet je dit lezen! whizzer | 17 | 19-02-2003 21:46 | |
Muziek |
dit moet je horen!!! Rebirth Of Cool | 92 | 25-11-2002 16:39 | |
Muziek |
Is dat Nelly? Cordy | 42 | 22-11-2002 16:18 | |
ARTistiek |
Eerste hoofdstukken van wat een boek moet worden Poziomka | 2 | 16-07-2002 17:31 |