![]() |
badkleding
wat draag jij dit jaar op het strand? voeg eventueel een foto toe!
Ik draag deze zomer een witte versace zwembroek met pijpjes... met een schattig riempje en een hartjes print(y) |
Ik heb een zwembroek van Dolce & Gabbana gezien die ik ga kopen....blauw, model strak boxer zeg maar, met een witte band erover. Ohja, zodra ik weer in Schotland ben koop ik een Burberry badhanddoek! (y)
|
Citaat:
:D (y). |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:p |
Citaat:
|
Ik heb hele hippe bikinis, helaas ziet het er niet uit zodra ik het aantrek met mijn modderfiguur.
Een olijf groene gehaakte bikini (met voering!) En een zwarte met witte polkadots En een knalroze met oranje stiksels en kleine spiegeltjes en bijpassende wikkelrokken, omdat die zo leuk opwaaien als ik door de branding huppel ;) |
Citaat:
|
Citaat:
Kutopmerking :D:D. |
Blauwe zwembroek met witte bloemetjes er op (strak model) van O'neill met lange pijpen
|
Ik doe niet aan het strand in de zin van bikini aan en bruin worden.
Geen speciale strandkleding dus. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nergens voor nodig freakjuh. :) Urm ik ga denk ik ook niet echt naar het strand ofzo (teveel mensen) maar als ik zou gaan ga ik in m'n zwembroek van uh.. 1 of ander loos surfmerk die ik al 4 jaar heb.
|
mag 'niks' ook ?
|
jij bent té kinky (y)..
ik ga voor mn fel blauw/groene retro diesel zwem shorts :P .. mn bikkembergs slippers en mn xtra large diesel zonnebril maken t geheel af :P (ik verstop me wel achter merken :P) |
Een zwart of donkerblauw (ik ben er nog steeds niet uit wat voor kleur dat ding is :o) traingel-bikini-topjes-dinges
Waarschijnlijk daarbij een bruin bruikje met blauw randje aan de bovenkant bij gebrek aan een combineerbare kleur... |
Citaat:
|
Een gigantische blauwe zwembroek met bloemetjes aan de zijkant :D
|
Een groene Adidas. Ja, ordinair.
|
Een driehoekjes bikini met schuine streepjes (ik hoop dat die driehoekjes na een duik in de zee nog een beetje op zn plek blijven :))
|
bikini's
met een luchtige broek of kort broekje of jurkje naar het strand toegaan en dan uitdoen en dan zonnen in mn bikini. en ik heb driehoek-bikini's en beugelbikini's in rose/geel/oranje, rood, blauw/wit, zwart, en rose/wit...ja:D |
Citaat:
|
Een witte (mét extra voering ja ;)) met blauwe en paarse bloemen die ik al te lang heb....
Hmm, maybe koop ik nog een nieuwe. |
Citaat:
|
Ehm, niet zoveel bijzonders :) Gewoon een blauwe bikini van de hunkemoller. Bij de jongens graag GEEEEEN strakke zwembroekjes, maar een lange wijde :)
|
Citaat:
& ik wil géén badpakken meer zien :P |
Citaat:
Zo word je trouwens ook niet bruin, dus. |
ik heb nu een bijna witte van suède maar dan moet ik wel als een plank blijven liggen anders ploept alles eruit :(
en ik heb nog een jaren 70 model triangel bikini met streepjes in oker/geel/bruin/blauw die is wel :cool: maar ik wil gewoon een zwart/wit gestreepte :\ |
sinds waneer kan suède tegen water?
|
ik draag deze zomer een bikini van Hunkemöller met een beetje hawaiprint...klinkt fout, maar dat is ie niet (vind ik). hij is met de kleuren wit, bruin, oranje en lichtblauw. de top is een beetje voorgevormd, het broekje heeft een beetje pijpjes.
|
Citaat:
|
Roze halterbikini met laag broekje van Oxbow (al drie seizoenen maar hij blijft fijn ;) )
Felgekleurde bikini met riempje Hunkemöller, niet speciaal, maar ja je moet toch wat. |
Citaat:
|
Zwarte bikini. Eigenlijk heb ik liever een badpak, maar omdat ik in de zee toch geen rare capriolen ga uithalen wat zwemmen betreft (duiken e.d.) bewaar ik die maar voor t zwembad.
|
Ik ga nooit naar het strand.
Heb alleen een sportieve (heerlijk NIET sexy) bikini van Speedo. Lichtblauw met oranje en een gewoon broekje en niet veel speciaals.. |
ik heb 2 shorts van adidas.
ik vind overigens dat er meer badpakken moeten worden gedragen, ik ben die bikini's meer dan zat. :o |
Ik haat strand en ik haat de zon. Hutje aan mutje liggen bakken.
Bah. :o |
Citaat:
|
Ik heb een zwart badpak (met witte 'biezen' langs de rand) van Speedo. Verder heb ik een sportieve donkerblauwe bikini van Speedo (met witte letters voor op). Alle twee heerlijk niet sexy (daarvoor ga ik toch niet naar het strand/zwembad?). 'k wil nog een andere bikini...m'n rug 'moet' vast een beetje egaal bruin worden met een bepaalde reden.
|
Ik heb één of ander donkerblauw ding van Fila. Zo'n baggy model, lekker on-modieus en lekker Sjonnie :D
|
3 bikini;s afwisselend
1tje is roze met allemaal dingetjes drop 1tje is rood, met van die naden die over de bikini lopen 1tje is rood met bloemetjes (het klinkt erger dan het is) |
Die ik het meest draag; felroze triangel van O'Neill en zwarte triangel van rl
|
http://www.wehkamp.nl/winkelen/p_pro...verzichtType=O
niet fantastisch, maar zit wel lekker |
@lucy48: heb je hem al lang? Zwemkleding van Adidas is nl klote ('t zit idd (y), maar het is binnen no time verrot)...over het algemeen.
|
Citaat:
Heb zelf een zwarte van Mango die ik vaak draag Verder nog een blauwe van O'Neill maar die vind ik niet mooi zitten dus draag ik ook zelden. Heb ook nog eentje met palmbomen erop van de Hennes, alleen die begint een klein beetje te 'lubberen' (bestaat daar ook een normaal woord voor?). Heb nog een mangokleurige van Mango, alleen daar is 't topje te klein van. Dat broekje doe ik op vakantie nog weleens aan op het strand. |
http://picserver.student.utwente.nl/....php?id=202454
Foto van de zwarte dus. (Hoop niet dat er zo'n groot wit vlak bijkomt, sorry anders..) |
Citaat:
*just kidding of course, ziet er gewoon goed uit* |
Ik heb een bordeauxrode van Nike. Erg mooi ding, Een roze van RL (2x aanghead, schijnt door) allebei model short. En een met strakke pijpen van Hugo Boss (donkerblauw) maar dat ding staat met niet meer zo goed. (moet ff wat meer gaan sporten)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:54. |