![]() |
nat haar tijdens het zwemmen
als je naar het strand gaat ga je dan helemaal kop je onder? Je haren worden dan wel nat en gaan vervolgens uit model zitten... Normaal ga ik wel lekker kopje onder... Maar als ik op zo'n sjiek strand zit zoals bloemendaal durf ik dat toch niet te doen... toch zou ik graag een frisse duik willen nemen... heeft er iemand een oplossing voor dit probleem?
|
zon sexy oma badmutsding. en dan in een hippe uitvoering.
nee ik heb geen idee. |
Het boeit me echt niet hoe mijn haar zit als ik aan het strand ben.
Gebruik wax ofzo, dat blijft erin zitten. |
Scheer je hoofd kaal, ben je van al het gedonder af. en krijg je ook een mooi bruin bolletje
|
Hahaha lol @ ijdelheid van topicstarter
*ahum* serieus probleem Ehmm ja neem gewoon wat haarspullen mee naar het zwembad zoals gel of wax |
Citaat:
|
Zelfvertrouwen ?
Met jouw lekkere koppie maakt het niemand uit hoe je haar zit ;) |
Haha, dit is grappig :)
Oke nou, ik denk dat niemand kijkt naar hoe je haar zit als je zwemt .. ? En mijn vriendje vindt het altijd lief als m'n haar nat is en dan zow plakt.. Dus.. Hoezo nadelen :D ? Iedereen heeft dan toch nat haar ? |
Gebruik hard-wax ofzoiets van Fructise, zelfs na een paar duiken zit het nog zoals het zat voor je ontmoeting met het water :)
|
Ja gebruik een sterke gel. Of neem gewoon een potje mee?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
---> onzin
:rolleyes: |
Duh... Je loopt meer voor lul als je uit alle macht je kop boven water houdt, dan dat je eens een goeie duik neemt en je kapsel zakt uit...
You can be sooooo gay sometimes... :p |
wat murrays ofzo erin
|
eem voor de dagen dat je naar het strand gaat een ander kapsel.
een wetlook kapsel ofzo, dan kun je even vlug je haar goed done en eht zit weer. Maar zoveel mensne ken kje meestal niewt op het strand (meestal geen) en maakt het dus niet echt uit.. |
Citaat:
|
zeur niet zo
|
O nee! Bel een ambulance... haar uit model!!!!!
Je moet je niet zo druk maken, zelfs op zo'n chique strand als Bloemendaal... Wil jij een duik nemen, neem jij een duik! It's easy man! ;) |
b00iend.
|
Mijn haar ziet er nat juist het beste uit,
het is wel uit model, maar je moet niet doen alsof je met dergelijk haar moet gaan rondlopen door de staf ofzo. Laat het gewoon wat korter knippen en neem een handdoek mee, dan is het zo droog |
Als je zijn sexuele geaardheid kent, zou je snappen dat hij niets heeft met nattigheid.
|
Citaat:
|
Common, gewoon kopje onder gaan! Dat doet er toch niet toe! Bovendien zijn jongens met nat haar best sexy (y)
|
Als je je haar uit model fout vindt, doe dan gewoon een badmuts op als je het water ingaat.
dan ben je 'gangster' |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ga murrays gebruiken zelfs in het water een "correcte" haardracht, voor mij maakt het niet veel uit zout water is goed voor me dreads evenals chloor water en niets fijner als een stukje onder NAP.
|
Citaat:
|
Nou als het nat is is er toch niks mis mee, maar als het dan op gaat drogen, dan wel, bij mij gaat het dan pluizen enzo (n)
|
who cares wie je op het strand ziet met 'door de war' haar of nat haar. Het is toch normaal dat je haar nat is als je koppie onder gaat, WHO THE FUCKKKKKKK CARES, ik maak me echt druk dat sommige mensen zo op zichzelf letten. Alsof je verwacht allemaal perfect in model haartjes te zien op het strand :/
|
pff als je je hier serieus druk om maakt (kan t me nauwelijks voorstellen) dan heb je echt een lastig leven :p
|
kaal scheren (y)
|
ik heb vriendinnen gehad die drie verschillende soorten kammen/borstels, een spiegeltje, make-up tas en tig verschillende soorten stylingproducten mee namen naar het strand :eek:
ik maak me er zelf nooit druk om, zie er toch niet uit in bikini, dus wat kan mij m'n haar dan nog schelen? :D haar in ander model laten knippen (superkorte stekeltjes) is ook nog een optie. |
je kan makkelijk van die Psssht spray ofzo (weet niet meer precies hoe het heet) meenemen van Garnier toch? dat spuit je er even en klaar... maar volgens mij krijgt iedereen nat haar tijdens het zwemmen...lijkt mij dan. en dan gaat het bij iedereen ook wel uit model hoor, echt wel.
|
Boeiend :D
Ik ga ook altijd naar bloemendaal en heb er geen problemen mee :p Neem gewoon wat wax ofzo meer voor erna. |
Ik ga hopen dat dit niet serieus bedoeld is......... op chique stranden ( wtf? ) niet je kop onder water durven te steken... (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ga dan niet naar het strand :rolleyes:
|
of scheer je gewoon kaal
probleem opgelost |
Citaat:
OMFG.. Denk toch alsjeblieft na voordaT je iets zegt.Damn. |
Citaat:
Maar make-up meenemen is iets te overdreven, een tube vaseline voor je lippen snap ik nog.. :) |
Naar het strand gaan is sowieso een ramp voor je kapsel, als ik alleen al de deur uit ga is mijn haar helemaal uit het elke dag veranderende fantastische hippe model :(, DAT DOE JE TOCH NIET?!
Gewoon de hele dag binnen blijven, boeken lezen, achter de computer zitten, enz, en vooral geen ventilator aan, want ook dat is een ramp voor je haar. Ik had laatst al m'n haar opzij weet je wel, voorhoofd helemaal ontbloot, op die 2 plukjes haar na die er zo lekker sexy voor hingen, ik was er gewoon 3 fucking uren mee bezig geweest, en toen zette m'n moeder de ventilator aan... :mad: :mad: :mad: NOOIT doen dus Citaat:
|
Doe gewoon een pet op, Einsteins.
|
Daar kan ik nou niet van wakker liggen... op het strand hoef je er niet op en top uit te zien, ook niet in Bloemendaal. Mijn make up gaat er net zo goed af als ik kopje onder ga, nou ja boeiend, als ik zin heb in zwemmen doe ik dat toch echt wel :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:14. |