Advertentie | |
|
![]() |
|
Haha, dit is grappig
![]() Oke nou, ik denk dat niemand kijkt naar hoe je haar zit als je zwemt .. ? En mijn vriendje vindt het altijd lief als m'n haar nat is en dan zow plakt.. Dus.. Hoezo nadelen ![]() Iedereen heeft dan toch nat haar ?
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Duh... Je loopt meer voor lul als je uit alle macht je kop boven water houdt, dan dat je eens een goeie duik neemt en je kapsel zakt uit...
You can be sooooo gay sometimes... ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
who cares wie je op het strand ziet met 'door de war' haar of nat haar. Het is toch normaal dat je haar nat is als je koppie onder gaat, WHO THE FUCKKKKKKK CARES, ik maak me echt druk dat sommige mensen zo op zichzelf letten. Alsof je verwacht allemaal perfect in model haartjes te zien op het strand :/
|
![]() |
|
![]() |
ik heb vriendinnen gehad die drie verschillende soorten kammen/borstels, een spiegeltje, make-up tas en tig verschillende soorten stylingproducten mee namen naar het strand
![]() ik maak me er zelf nooit druk om, zie er toch niet uit in bikini, dus wat kan mij m'n haar dan nog schelen? ![]() haar in ander model laten knippen (superkorte stekeltjes) is ook nog een optie.
|
je kan makkelijk van die Psssht spray ofzo (weet niet meer precies hoe het heet) meenemen van Garnier toch? dat spuit je er even en klaar... maar volgens mij krijgt iedereen nat haar tijdens het zwemmen...lijkt mij dan. en dan gaat het bij iedereen ook wel uit model hoor, echt wel.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
OMFG.. Denk toch alsjeblieft na voordaT je iets zegt.Damn.
||
Citaat:
Maar make-up meenemen is iets te overdreven, een tube vaseline voor je lippen snap ik nog.. ![]()
||
Verwijderd
|
Naar het strand gaan is sowieso een ramp voor je kapsel, als ik alleen al de deur uit ga is mijn haar helemaal uit het elke dag veranderende fantastische hippe model
![]() Gewoon de hele dag binnen blijven, boeken lezen, achter de computer zitten, enz, en vooral geen ventilator aan, want ook dat is een ramp voor je haar. Ik had laatst al m'n haar opzij weet je wel, voorhoofd helemaal ontbloot, op die 2 plukjes haar na die er zo lekker sexy voor hingen, ik was er gewoon 3 fucking uren mee bezig geweest, en toen zette m'n moeder de ventilator aan... ![]() ![]() ![]() NOOIT doen dus Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 14-07-2003 om 15:01. |
![]() |
|
Daar kan ik nou niet van wakker liggen... op het strand hoef je er niet op en top uit te zien, ook niet in Bloemendaal. Mijn make up gaat er net zo goed af als ik kopje onder ga, nou ja boeiend, als ik zin heb in zwemmen doe ik dat toch echt wel
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Nationale wetenschapsquiz 2004 11e editie Krekker | 66 | 26-12-2004 00:18 | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn Verhaal: Dezelfde groene ogen. MissyGeduld | 10 | 19-06-2004 17:44 | |