Citaat:
eXo schreef op 15-07-2003 @ 14:57:
Het ligt eraan op welke gronden je moeder je wil weerhouden van het roken. Omdat het verslavend is en je er op ten duur dood aan kan gaan of allerlei ziekten krijgen, dan is het niet hetzelfde want in feite kun je niet verslaafd raken aan blowen, en ook niet aan de nicotine als je tenminste niet elke dag blowt.
|
Dat vind ik dus ook.. niet dat ik er bepaald veel van weet.. want ik heb er dus helemaal geen ervaring mee.. maar het is iets anders..
zover ik weet blow je om een bepaald resultaat te krijgen.. anders zou je gewoon (denk ik) sigaretten kunnen roken..
Citaat:
blackcamel
heel simpel toch:
ik rook tabak
ik rook wiet
ik rook
ja dus
|
als je het zo stelt weet ik ook nog een voorbeeld
ik drink cola
ik drink alcohol
ik drink
is dat ook hetzelfde?
komt niet helemaal overeen maar je begrijpt wat ik ermee bedoel.. het gaat hier niet om de handeling.. zoveel handelingen zijn hetzelfde terwijl waar het omgaat iets heel anders is..
Citaat:
omajunk
Blowen en roken is niet hetzelfde, maar je rookt het wel allebei, maybe mot je ff aan je moeder vragen wat zij onder roken verstaat he...
|
nog een keer.. het ging hier niet om mij en mn moeder, dat was alleen een soort inleiding.. ik ken mn moeders standpunt en zij de mijne en ik begin er ook niet aan omdat ik weet dat ik daarmee mn moeder zou kwetsen tenminste als ik het verborgen zou houden, en dan nog, ik weet dat ze het zowiezo niet op prijs stelt het ging hier erom om een discussie te starten, ik wilde weten hoe andere mensen erover denken en dat is wel gelukt.
Citaat:
DeVeroorzaker
blo·wen (onov.ww.)
1 [inf.] marihuana of hasj roken
ro·ken1 (onov.ww.)
1 rook afgeven
ro·ken2 (ov.ww., ook abs.)
1 (een sigaret, sigaar, drug) gebruiken door de rook ervan in te ademen en uit te blazen => paffen
2 (voedingsmiddelen) in de rook hangen
Aldus de heer vandale.
|
Als je het zo stelt ja.. dan heb ik ongelijk.. maar ik leef gelukkig niet in een woordenboek..
Citaat:
Mononoke