Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
dus wat vind jij ervan als ik het niet zo stel?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Het ligt eraan op welke gronden je moeder je wil weerhouden van het roken. Omdat het verslavend is en je er op ten duur dood aan kan gaan of allerlei ziekten krijgen, dan is het niet hetzelfde want in feite kun je niet verslaafd raken aan blowen, en ook niet aan de nicotine als je tenminste niet elke dag blowt.
|
![]() |
|
een joint roken of zooitje peuken roken is eigenlijk geen vershil zowat.
roken=roken. tenzij je het over crack en dergelijke gaat hebben. dat is iets anders vind ik.
|
blo·wen (onov.ww.)
1 [inf.] marihuana of hasj roken ro·ken1 (onov.ww.) 1 rook afgeven ro·ken2 (ov.ww., ook abs.) 1 (een sigaret, sigaar, drug) gebruiken door de rook ervan in te ademen en uit te blazen => paffen 2 (voedingsmiddelen) in de rook hangen Aldus de heer vandale.
|
Het is iets totaal anders
Kijk roken doe je altijd het is een verslaving Een keer blowen doe je een keer. Kijk je kan het natuurlijk vaker gaan doen maar na 1 keer proberen ben je echt NIET verslaafd. Als ik jou was zou ik gewoon eerlijk zijn. Tegen je ma zeggen dat je nooit zal gaan roken, maar dat je wel een keer wilt proberen te blowen (desnoods met je ma erbij als dat haar beter doet voelen)
|||||||
Citaat:
zover ik weet blow je om een bepaald resultaat te krijgen.. anders zou je gewoon (denk ik) sigaretten kunnen roken.. Citaat:
ik drink cola ik drink alcohol ik drink is dat ook hetzelfde? komt niet helemaal overeen maar je begrijpt wat ik ermee bedoel.. het gaat hier niet om de handeling.. zoveel handelingen zijn hetzelfde terwijl waar het omgaat iets heel anders is.. Citaat:
Citaat:
Citaat:
slechts een discussie Citaat:
whaaaa! een Ree die even op veel mensjes ging reageren omdat ze twee daags weg is geweest en opeens veel reacties had gekregen.. sorry naar de mensen diek heb overgeslagen ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
Wat boeit het? Als je rijbewijs of die afspraak voor jou de enige reden is om niet te roken, ga dan lekker roken. Hoe meer mensen roken, hoe meer belasting er zo binnenkort. Niet dat ik er daardoor minder door ga betalen, maar anders zullen ze wel een poging doen dat geld via benzine of flitspalen binnen te halen.
||
Citaat:
en dat wil ik niet.. die afspraak is gewoon een soort extra houvast..
|
Verwijderd
|
Op zich is het net iets anders, maar als ik een verbod tot roken zou krijgen of een afspraak zou maken, zou het voor mij samenvallen. Als je ouders bezorgd zijn over het feit dat je zou kunnen gaan roken, dan zullen ze waarschijnlijk niet bedoelen dat je niet mag roken, maar wel blowen, zuipen en andere drugs tot je nemen. Maar nu ben ik ook niet diegene die me aan dergelijke afspraken houdt, of ze zelfs aangaat
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |