Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
bovendien blijft die lege coupe dan wel errug ruiken heb het vroeger wel gedaan hoor daar niiet van, maar ik vind het nu te droog |
![]() |
||
Citaat:
![]() En bij zo'n kleine coupé met het raam open is de lucht heel snel weer verdwenen. |
![]() |
||
Citaat:
en op een lamnge treinreis (bergen op zoom-boskoop) is dat best lekker, maar dan alleen als je in een klein coupetje zit, anders wordt je echt wel aangekeken!
|
Het boeit niet zo heel veel, je moet gewoon in een lege coupé gaan zitten, alle ramen open, en er wel blijven zitten als het jointje op is, want je neemt die geur mee.
Ging vandeweek naar Amersfoort toe, en toen gingen we ook blowen, toen we de deur van naar het hokje - naar de coupé die vol zat open deden, zag je echt iedereen kijken van; whuuut ![]() Wel grappig. |
![]() |
||
Citaat:
zat in het tussenstuk... tussen twee wagons zegmaar... mijn ex stak joint op... ik ook en er kwam zo´n karretje met eten langs... hihi hij zat wel heel erg raar te kijken!!! was echt gaaf... in een drukke coupe is het een beetje asociaal... maar als niemand er last van heeft moet het kunnen... ik bedoel, in de rokerscoupe rookt men ook pijp!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ja, daarom had ik het ook expliciet over die 'lege coupe' een gewone dus. ik blow dan gewoon vóór de treinreis, is imo nutteloos om het ín de trein te doen, langer dan 2 uur hoef je meestal toch niet te reizen. |
![]() |
|
ik ben ertegen ook al heb ik wel eens stickies gerookt in het halletje van de trein want ach ja daar zit toch niemand
![]() maar verder vind ik het vanwege die stank wel redelijk aso ![]()
|
![]() |
Ik vind het maar asociaal dat mensen in de trein blowen. Mensen hebben er last van en zullen voortaan op een negatievere manier tegen bowers aankijken. Als veel mensen dat doen komen er meer regels en verboden een maak je het jezelf en nette blowers alleen maar lastiger. Hou een beetje rekening met je omgeving, dat is toch niet zo'n ramp. Rook em maar als je de trein uit bent, of ga een half uur op een koud station staan als je zonodig moet smoken.
Verder heb ik me afgelopen week lekker kunnen irriteren aan kids die om half acht 's morgens, voor school, in de trein zaten te smoken. Nou zo 's morgens zitten mensen daar helemaal niet op te wachten, maar wat erger was, die kids zaten stoer tegen elkaar te doen, maar waren wel vet paranoia aan het doen en om zich heen aan het kijiken en als er geen conducteur aankwam weer stoer aan het doen. Jezus hoe triest kun je zijn. |
![]() |
|
ik heb er niet echt moeite mee ofzo...
ik vind sigaren anders vet stinken, dan zouden ze die ook maar moeten verbieden... roken = roken... en het maakt geen reet uit wat je rookt, want je rookt! ga gerust je gang, als je mij maar mee laat blowen ![]() liefs... excommunicated angel...
||
Citaat:
Ik voel me ook nooit echt op mijn gemak als ik in de trein blow, ik vind het toch niet echt relaxt voor anderen mensen in de trein, als ze er last van hebben. Daarom rook ik (zoals gezegd) alleen als het me wordt aangeboden. |
![]() |
|
dat heb ik dus weleens in een volle coupé gedaan met een vriend, we waren helemaal zat en irritant enzo... Doe ik dus nooit meer, er begon zo'n gozer van in de twintig tegen me aan te lullen dat ik 'em uit moest maken want iedereen had er last van. Ben ik een discussie van een kwartier begonnen en heb ondertussen gezellig die joint opgerookt. Gelukkig werd die kerel niet agressief en de rest van de coupé ook niet, schaam me er wel een beetje voor, gewoon omdat we irritant waren. Dus, je kan het beter gewoon niet doen, want het levert alleen maar gezeik op en je kan toch net zo goed even wachten...
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Ik heb ooit in een ns-boekje de top 10 van irritaties bij conducteurs gelezen. Hierbij stodn voeten op de bank op 1 en blowen op 9, maar er stond bij, hoewel toegestaan.
Dus ik ben jaren id veronderstelling geweest dat t mocht. Maar op weg naar lowlands kreeg iuk toch twee kwaaie conducteurs aan mn broek! Bij de infobalie kon echter niemand me vertellen hoe het nu eigenlijk zat.... Schijnt 35 euro boete te zijn... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
nou volgens mij mag het hoor... anders moeten ze sigaren en de pijp en weet ik wat nog meer óók verbieden (is nl oók stank!!!)
||
Verwijderd
|
Citaat:
Niet dat ik er op tegen ben hoor, ga gerust je gang. Ik irriteer me meer aan sigarenlucht |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hoezo zou het aso zijn om in het rokers-coupe te blowen??
Het is bijna hetzelfde, als iemand ervoor kiest in alle sigaret rook te zitten maakt het geen fuck uit als iemand een joint opsteekt, wouw er is een iets andere geur maar het stinkt toch overal naar sigaretten. Ik blow altijd gewoon in de trein en niemand heeft er ooit wat van gezgd. en ik ben nu ook stoned ![]() |
![]() |
|
ik vind dat als je wel rekening houd met anderen het niet aso is.
In een overvolle coupe ga je natuurlijk geen joint roken, maar als je praktisch alleen in de trein zit of met vrienden in zown 6 personen ding vind ik het geen probleem. maarja, das mijn mening natuurlijk
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Algemeen tripreport topic Verwijderd | 413 | 09-02-2017 23:04 | |
Verkeer & Vervoer |
Waar erger jij je aan in het Openbaar Vervoer? $omeone | 160 | 25-12-2005 16:20 | |
Werk, Geld & Recht |
Wat vind jij van het Openbaar Vervoer? Ostentation | 61 | 29-01-2005 10:36 | |
De Kantine |
Heb jij al iemand betrapt op roken op een perron? Boogie | 123 | 09-01-2004 11:32 | |
Drugs & Alcohol |
mag je blowen in de trein? pessimistje | 78 | 24-09-2003 12:43 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Het verband tussen agressie in de trein en het controleren van de kaarten. basje | 89 | 19-05-2003 20:54 |