![]() |
Blind date
wie zou er aan een blind date doen, en zou je iemand meenemen??
en wat zou je doen als die blind date heel erg tegenvalt? was ik ff nieuwsgierig naar... |
Ik zou nooit aan een blind date doen, want dan weet je gewoon niet wat voor vlees je in de kuip hebt. Iemand meenemen is dan ook totaal overbodig. Mocht het overigens tegenvallen dan maak je gewoon de avond af en vertel je dat het volgens jou niets kan worden. :)
|
Ligt aan de redenen voor de blinddate... als 't gewoon voor de lol is... denk ik wel...
als 't een poging is om iemand te ontmoeten voor een relatie zou ik het niet zomaar doen eigk... :/ |
het wordt misschien wel zo erg dat ik er aan zal gaan doen, want op een normale manier kan ik het gewoon niet, niet dat ik zo ontzettend lelijk ben eerder integendeel.
maar, het komt er niet meer van. |
nou ik had vandaag een soort van blind date en die is mega goed bevallen ik zou kunnen zeggen kan niet beter :D
|
Citaat:
|
Citaat:
gezellig geshopt terras gezeten en toen op de trein gezet met een zoentje erbij en ik hoor net op msn dat ze me leuk vindt en dat terwijl ik na de halve middag liep te vliegen :D |
Citaat:
|
Een date met een blinde lijkt me wel wat ja ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
mja wat heet een blind date? als je puur op een 'relatie' (??) gefixeerd bent zou ik het niet doen, dan valt het altijd tegen, maar gewoon 'ns voor de gein met iemand naar de film, mja, waarom niet :)
|
Lijkt me niks, zou het niet doen, dus weet ook niet
wat ik zou doen als hij/zij tegenvalt.. |
Citaat:
|
neuj
|
als m'n vriendinnen het geregeld hadden, en ze zouden de jongen in kwestie zelf wel kennen, en dus wisten dattie wel iets voor mij kon zijn..
dan wel hoor :) (voor de grap ;)) |
de aanleiding van mijn vraag was omdat ik gister dus ook een blind date heb gehad. ging ongeveer zow :
we gingen voor de gein gezellig geshopt terras gezeten en toen ik weer trug met de trein nadat ik een kusje van hem kreeg.... en euhm, we hadden vandaag weer afgesproken en dat ging beter dat ik had verwacht ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nee, omdat ik zelf wel een jongen kan uitzoeken heb ik geen hulp bij nodig verders
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik sta er niet in beginsel afwijzend tegenover. Ik zou het best een keer willen proberen, maar dan liever gearrangeerd door vrienden die de dame en mijzelf kennen en niet door een commerciëel bemiddelingsbureau.
Als het een afknapper blijkt te zijn laat ik dat niet merken. Ik blijf beleefd en vriendelijk maar zoek daarna geen contact meer. |
Citaat:
@ warsocket: *kuchkleuterkuchneukenkuch* |
Citaat:
bloompje je bent stout ;) |
nee, zou ik nooit doen..
puh :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ORLANDO: Ok morgam ik zal weer luisteren ;) |
ik zou dr niet aan beginnen
|
Citaat:
|
Zal ik ook maar eens effe reageren, ik heb wel eens een blind date gehad wat helemaal geen blind date meer was want ik had hem al een keer gezien maar jah ik kende hem natuurlijk nog niet!!! :)
|
Ja.Maar je moet niet met t idee van: t gaat wat worden..
Dat lukt nl niet.. :D Naja, wil nog wel een keer daten met een heel goede vriend van me uit belgie, die ik nog nooit heb gezien en met een heel goede vriend uit lemmer die ik nog nooit heb gezien. Gewoon voor de lol. En zal wel altijd iemand meenemen. Heb je dan ook steun aan als t tegenvalt :D |
Nog nooit op een blind date geweest, maar als ik op een clind date zou gaan dan moet het wel iemand zijn die ik via iemand ken want iemand waarmee ik helemaal geen raakvlakken heb is dus al een nutteloze date (dus mij koppelen met een meid die diep gothic is is nutteloze moeite). En ik zou nooit de date afkappen... gwoon uitzitten en niks meer van me laten horen :D
|
auwch 1 keer en nooit meer
het was niet echt een blind date, kenden elkaar via internet hadden afgesproken zei met nog vrienden, ik ook toen we op de plaats van afspraak waren, gingen we met de fiets ergens naartoe gaan, zijn we er "subtiel" van weggereden :o ik schaam me nog dat ik zoiets gedaan heb |
bovendien schaam ik me ook nog over de manier waarop ik "zij" spel
|
Had laatst wel een blind date met iemand van het internet, viel wel een beetje tegen maar heb even beleefd wat gedronken (wist na 10 seconden dat het niets werd) en toen ben ik snel naar huis gevlucht :D .. maar goed ik heb er geen spijt van oid..
|
Mocht ik single zijn, dan zou me een blind date best wel grappig lijken. :)
|
(to come) mwa niet echt een date, maar wel blind...
we gaan shoppen, colaatje drinken, en zeker veel lullen :-) edit: wat zou er kunnen tegenvallen? euhm... ik :p |
1x gedaan en NOOIT meer. Wat een ramp zeg :eek:
|
ik zou er wel aan doen. en als t tegenvalt en t klikt niet zeg ik gewoon. 'voel jij echt een *klik*? nee. ik ook niet, dit heeft geen nut. jammer dat het neit werkt. t ws te proberen. bye '
|
Citaat:
|
Ik zou het voor de lol wel doen maar niet dat ik er veel van zou verwachten:)
En ook zou ik nier een totaal blind date willen doen. Gewoon dat het regeld doro vriendinnen ofzo die hem ook kennen zou ik dan nog wel willen proberen:) |
Nee, doe maar niet ik verkloot het toch als het een leuke jongen is ;)
|
Wat versta je onder een blind date? Afspreken met iemand waar je nog nooit iets van gehoord hebt/gesproken hebt (bv. dat je vrienden het regelen) of afspreken met iemand die je nog nooit gezien hebt?
In dat laatste geval heb ik een 'blind date' gehad. Aangezien ik mijn vriend via internet heb leren kennen, na en half jaar het afgesproken en we nu alweer bijna 1,5 jaar samenwonen (y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:48. |