Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
mja wat heet een blind date? als je puur op een 'relatie' (??) gefixeerd bent zou ik het niet doen, dan valt het altijd tegen, maar gewoon 'ns voor de gein met iemand naar de film, mja, waarom niet
![]()
|
de aanleiding van mijn vraag was omdat ik gister dus ook een blind date heb gehad. ging ongeveer zow :
we gingen voor de gein gezellig geshopt terras gezeten en toen ik weer trug met de trein nadat ik een kusje van hem kreeg.... en euhm, we hadden vandaag weer afgesproken en dat ging beter dat ik had verwacht ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik sta er niet in beginsel afwijzend tegenover. Ik zou het best een keer willen proberen, maar dan liever gearrangeerd door vrienden die de dame en mijzelf kennen en niet door een commerciëel bemiddelingsbureau.
Als het een afknapper blijkt te zijn laat ik dat niet merken. Ik blijf beleefd en vriendelijk maar zoek daarna geen contact meer. |
![]() |
||
Citaat:
@ warsocket: *kuchkleuterkuchneukenkuch*
||
Citaat:
ORLANDO: Ok morgam ik zal weer luisteren ![]()
|
Verwijderd
|
Ja.Maar je moet niet met t idee van: t gaat wat worden..
Dat lukt nl niet.. ![]() Naja, wil nog wel een keer daten met een heel goede vriend van me uit belgie, die ik nog nooit heb gezien en met een heel goede vriend uit lemmer die ik nog nooit heb gezien. Gewoon voor de lol. En zal wel altijd iemand meenemen. Heb je dan ook steun aan als t tegenvalt ![]() |
![]() |
|
Nog nooit op een blind date geweest, maar als ik op een clind date zou gaan dan moet het wel iemand zijn die ik via iemand ken want iemand waarmee ik helemaal geen raakvlakken heb is dus al een nutteloze date (dus mij koppelen met een meid die diep gothic is is nutteloze moeite). En ik zou nooit de date afkappen... gwoon uitzitten en niks meer van me laten horen
![]()
|
![]() |
auwch 1 keer en nooit meer
het was niet echt een blind date, kenden elkaar via internet hadden afgesproken zei met nog vrienden, ik ook toen we op de plaats van afspraak waren, gingen we met de fiets ergens naartoe gaan, zijn we er "subtiel" van weggereden ![]() ik schaam me nog dat ik zoiets gedaan heb |
![]() |
|
Wat versta je onder een blind date? Afspreken met iemand waar je nog nooit iets van gehoord hebt/gesproken hebt (bv. dat je vrienden het regelen) of afspreken met iemand die je nog nooit gezien hebt?
In dat laatste geval heb ik een 'blind date' gehad. Aangezien ik mijn vriend via internet heb leren kennen, na en half jaar het afgesproken en we nu alweer bijna 1,5 jaar samenwonen ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
blind date bartjew23 | 3 | 04-01-2013 22:19 | |
Liefde & Relatie |
jouw blind date Hernuel Fan | 10 | 08-02-2009 15:50 | |
Liefde & Relatie |