![]() |
tip links of rechts
Onder het mom van nutteloze topiKs.
Als JIJ een blow vouwt, doe je dan de tip (het tippie) aan de linkerkant van het vloeitje of aan de rechterkant? Persoonlijk doe ik hem rechts :) *door met wikkelen* |
Ook rechts..
|
stoere mensen doen hun tip nou eenmaal rechts he wasp :p
|
Nee, mensen die verslaafd zijn aan het forum doen altijd hun tip rechts.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Beide, maar meestal links
|
altijd links,draai zo en zo al crappy dus andersom zal al helemaal niet gaan. :( :p
|
Rechts, anders kan ik niet draaien, met sjekkies idem, dunne stuk altijd rechts.
|
*hoe wikkel ik een kwalm*
1. leg vloeitje neer 2. draai tipje (1&2 kunnen worden verwisseld) 3. leg tip in vloeitje (zo zie je goed zo tot waar de tabak moet, zodat het niet zo tussen vloei en tip komt) 4. hou er een sigaret boven en draai terwijl zacht druk uitoefenend zodat de tabak uit de sigaret komt (licht gekrumt door deze handeling) 5. krum wiet boven de tabak zodat er een mooi geleidelijk laagje groen over de tabak komt 6. krum er weer wat tabak boven (persoonlijk gebruik ik in totaal een halve sigaret per kwalmpie) 7. til de vloei met inhoud rustig op, en zet deze tussen uw duim en wijsvinger bij bijde handen 8. draai de blow dicht en lik het plakrandje 9. draai het plakrandje goed vast 10. stamp aan met een sigaret 11. stamp aan dmv de blow te tikken tegen een harde ondergrond (onnodige lucht eruit) 12. steek em op zo da wast *steekop* |
Ja dat wist iedereen al, grapjurk.
|
rechts
|
De tip altijd rechts, en de plakrand boven.
|
Citaat:
|
rechts
|
Meestal rechts, maar ik kan allebij, met tip links worden het altijd een heele recht boomstam, en met tip aan rechter kant worden het een batavieren knots.
|
Citaat:
|
^ook ja
|
Links....
Rechts snap ik er nix van |
rechts 8
links 4 plus mij is 5 stelletje facisten... |
links, gewoonte
|
Citaat:
|
rechts, zo aangeleerd, durf het niet eens met tip links te proberen, voelt zo onnatuurlijk
|
Rechts.
kep het wel eens voor de grap met links geprobeerd maar dat ging niet chill. :) |
ik faccist?
Ik dans godverdomme wel alleen voor de linker box hoor! |
allebei
|
Citaat:
|
:D
ja nuttig helen |
woehoe! ben ik het nu die een flamewar start?!
stoere shit... |
Citaat:
|
Tip altijd links, vind rechts juist klote, en meestal ook er half uit, dan draai je de blow en dan duw je de tip er verder in. Dan zit ie helemaal strak daar. Alleen oppassen, als je nog niet goed draait en je draait de vloei niet goed om de tip en je duwt hem er dan in, dan gaat ie bij de tip schuin ofzo. Heel vaag.
|
======> die kant
|
Citaat:
|
ALTIJD LINKS :D
rechts gaat gewoon totaal niet. We lezen ook van links naar rechts dus draaien we ook van links naar rechts. En omdat het draaien bij de tip begint moet dus de tip links heel simpel eigenlijk :rolleyes: |
pff...nu ben ik weer gedwongen om ene jiont te bouwen...
na..laat eens zien... hmmm...mmmnn.....ja, rechts |
Citaat:
Mja, ben tegendraads he :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:57. |