Advertentie | |
|
![]() |
|
*hoe wikkel ik een kwalm*
1. leg vloeitje neer 2. draai tipje (1&2 kunnen worden verwisseld) 3. leg tip in vloeitje (zo zie je goed zo tot waar de tabak moet, zodat het niet zo tussen vloei en tip komt) 4. hou er een sigaret boven en draai terwijl zacht druk uitoefenend zodat de tabak uit de sigaret komt (licht gekrumt door deze handeling) 5. krum wiet boven de tabak zodat er een mooi geleidelijk laagje groen over de tabak komt 6. krum er weer wat tabak boven (persoonlijk gebruik ik in totaal een halve sigaret per kwalmpie) 7. til de vloei met inhoud rustig op, en zet deze tussen uw duim en wijsvinger bij bijde handen 8. draai de blow dicht en lik het plakrandje 9. draai het plakrandje goed vast 10. stamp aan met een sigaret 11. stamp aan dmv de blow te tikken tegen een harde ondergrond (onnodige lucht eruit) 12. steek em op zo da wast *steekop*
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Tip altijd links, vind rechts juist klote, en meestal ook er half uit, dan draai je de blow en dan duw je de tip er verder in. Dan zit ie helemaal strak daar. Alleen oppassen, als je nog niet goed draait en je draait de vloei niet goed om de tip en je duwt hem er dan in, dan gaat ie bij de tip schuin ofzo. Heel vaag.
|
![]() |
||
Citaat:
Mja, ben tegendraads he ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Tipje links of tipje rechts? Verwijderd | 16 | 02-01-2013 18:08 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Tien arrestaties bij betogingen Maastricht De Veroorzaker | 65 | 02-03-2009 18:03 | |
Drugs & Alcohol |
waarom plakt mijn speeksel niet meer? zeehond23 | 60 | 20-09-2006 23:20 | |
Lichaam & Gezondheid |
blowe jullie weleens? tomassonmeid | 179 | 13-07-2003 19:07 | |
Games |
Doom 3 Alpha leak Verwijderd | 44 | 30-11-2002 13:58 | |
Games |
Doom III Opties en tips! Purgatori | 1 | 04-11-2002 21:34 |