![]() |
|
Verwijderd
|
Blowen is ook slecht. En volgens mij gaat het in shag ofzo (weinig verstand van, ik heb het zelf nog nooit gedaan), dus in een sigaret...dus uiteindelijk rook je ook gewoon die sigaret, met alle giftige stoffen, en is het dus gewoon niet goed voor je gezondheid.
[Dit bericht is aangepast door Leonoor (09-07-2001).] |
![]() |
|
Ik rook sowieso, en als ik blow rook ik alleen maar hasj. Ik reageer verkeerd op wiet. Krijg ik 9 van de 10 keer een rotgevoel van.
Ik blow zeker niet elke dag. Net als dat iemand eens in de zoveel tijd geniet van een goed glas wijn bij het eten, heb ik af en toe hasj en rook dat niet allemaal achter elkaar op. Moet toegeven dat ik vroeger wel elke dag hasj of wiet rookte, tot ik me er niet goed meer bij ging voelen. Cat |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
Jah af en toe. Voortaan alleen nog maar hasj da's mooier dan wiet.
Ik mag het van m'n ouders ![]() Me vader haalt echter de geur van wierrook en wiet nogal door elkaar en denkt dat ik een junk ben ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
ik heb ut 1x gedaan, totaal geen effect gehad, zonde van men geld dus...en die vriendinnen zijn gewoon jaloers...zulke mensen ken ik ook, want ik had geblowd in een pretpark, en toen hadden er een paar gezegd (dat waren niet echt vriendinnen hor) dat als ik zou gaan blowen dat ze niet met me gingen lopen...gewoon bullshit...want ze kenne ut gewoon niet uitstaan dat jij wel blowt, en hun dat nog nooit gedaan hebben...geen aandacht aan besteden...
xxxdeborahxxx
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
Het smaakte bovendien ook veeeel beter dan skunk dat ik normaal heb. En zaterdag hebben we voor 20 piek gehaald en daar kon je er best 4 van draaien da's ongeveer even duur als voorgedraaide voor mij dus qua geld scheelt het ook nie zo voor mij.. Alleen nog even leren draaien ![]()
||
Citaat:
Bereiding: men legt het vloeitje voor zich neer en belegt dit met een goed verdeelde hoeveelheid shag. Laat iemand anders een tip voor je rollen. ![]() Handleiding voor beginnende blowers, bij Cat (c) 2001 ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
ik blow als ik er zin in heb, meestal is dat op feestjes ofzo...of als ik samen met een bepaalde vriendin ben....niet dat zij mij overhaalt ofzo, maar andere vriendinnen van ons zouden dat gewoon niet doen. Ik geloof niet dat ze het heel erg afkeuren, maar ze vinden het gewoon gevaarlijk. Als we blowen alleen hasj, ik vind het lekkerder dan wiet...!?!?! Ik word er gewoon heel rustig van, en alles is (LIJKT) goed... niet dat ik hysterisch stoned ben ofzo..
xxelis |
![]() |
|
ik rook niet en ik blow niet, heb het ook nog nooit geprobeerd. Roken hoeft van mij helemaal niet, dat vind ik dus echt gewoon zoooo goor. En blowen....misschien over een (paar) jaar ofzo, maar nu iig nog niet.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
ik blow ook weleens
eerst was 't zo'n 2x per week maar nu is 't wat minder neit meer dan 1x per week denk ik want ik merk dat ik van wiet de volgende dag toch nog steeds duffig ben en me dan niet zo goed kan concentreren ik was rond de repetitieweek even een paar weekjes gestopt omdat ik me gewoon goed wilde concentreren en daarna smaakte die joint me eigenlijk niet eens zo ik had een beetje een gevoel van 't hoeft niet persee ik wil ook graag hasj proberen omdat ik van wiet nogal moe word maar kun je hasj ook gewoon bij je pieplijntje halen? |
![]() |
|||||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
blowen mag van de regering tenminste als je ouder dan 18 bent, zelf blow ik vanaf m'n 13de en soms wat regelmatiger dan andere keren, maar ik plan het wel met school enz, ik blow ook buitenschool en niet alleen in vakantie (ook wel
![]() Dat zijn duz geen vrienden, die mensen die je negeren!!!
||
Citaat:
De eerste paar keer dat ik Hasj probeerde was ik er van overtuigd dat dat beter was voor me ![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
|