![]() |
de volgende stap?
ik vraag me af of iemand iets nieuws weet om te gebruiken wat bij hem/haar was bevallen en wel iemand anders kan "aanraden" alchol wiet pillen en paddo's zijn er al in geweest vertel ook ff erbij hoe je eraan kwam en wat je voelde :cool:
|
Ik denk niet dat mensen gaan zeggen hoe ze er aan kwamen,denk je ook niet?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Salvia --> te halen bij smart shop
Geeft een korte vrij heftige trip (+- 15 min) Lachgas --> te halen bij winkels die slagroomspuiten verkopen (blokker) Geeft een lichte trip / euphorie (zo'n 30 sec.) Alsem --> te halen bij smartshop en kruidenier kan je roken, lijkt op stoned zijn van wiet (2 a 3 uur) Passiebloem Joint --> te halen bij smartshop. Als je het neemt voor of tijdens een paddo trip versterkt het de trip. Als je er veel van neemt (zonder paddo's) kan het hypnotiserend werken Hier zijn trouwens nog een aantal dingen die ik nog wel is wil proberen (maar waar ik dus NOG geen ervaring mee heb) Catmint Galangal kruid |
weet je ook waar je catmint kan krijgen?
|
coke :rolleyes:
|
Kattekruid: een beginnende paddotrip (kleurtjes enzo) niet te zien aan je ogen (ideaaaaaaaaaal voor in de klas :p ) waar?: doe es een rondje langs het spoor lopen
LSA: Natuurlijke variant van lsd (kan soms iets minder heftig zijn, soms heftiger) waar?:smartshop in rotjeknor LSD: trippuuuuuh! IPV het dromerige van paddo's gewoon een heldere trip. maar wel zwaarder en heftiger. Waar?: bij de betere nachtapoteker Lachgas ga je toch geen patronen kopen man, die jat je gewoon bij het ziekenhuis/tandarts, veel goedkoper en nog betere kwaliteit ook dan die patronen |
en waar liggen die bij de tandart en ziekhuis? zo voor het grijpenzeker? :rolleyes:
|
Nee, je moet er natuurlijk wel wat voor doen he!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
beetje klimmen pakken rennen en verstoppen :D
|
Citaat:
|
Mijn volgende stap zal zijn, oftewel vliegenzwam extract, oftewel salvia 10x extract. Ik wil wel graag ervaringen ermee horen voordat ik het ga proberen (vliegenzwam) salvia 5x heb ik nu 3 keer gehad, en omdat het effect niet superhard was op mij heb ik besloten om een keer 10x extract te gebruiken. Ik had nog een vraag, is het normaal dat je met z'n 2en 1 buisje oprookt en dan allebei licht tript. Dat heb ik nu namelijk 2 keer gehad, en op het buisje staat dat het ongeveer 5 a 10 doseringen zijn. We hebben ook niet perongeluk te veel gepakt, maar bewust, omdat er bijna geen effect waar te nemen was.
|
hoe zit salvia dan inelkaar? en dat 5x en 10x en wat voel je en waar krijg je het
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:38. |