Advertentie | |
|
![]() |
|
Salvia --> te halen bij smart shop
Geeft een korte vrij heftige trip (+- 15 min) Lachgas --> te halen bij winkels die slagroomspuiten verkopen (blokker) Geeft een lichte trip / euphorie (zo'n 30 sec.) Alsem --> te halen bij smartshop en kruidenier kan je roken, lijkt op stoned zijn van wiet (2 a 3 uur) Passiebloem Joint --> te halen bij smartshop. Als je het neemt voor of tijdens een paddo trip versterkt het de trip. Als je er veel van neemt (zonder paddo's) kan het hypnotiserend werken Hier zijn trouwens nog een aantal dingen die ik nog wel is wil proberen (maar waar ik dus NOG geen ervaring mee heb) Catmint Galangal kruid
|
Kattekruid: een beginnende paddotrip (kleurtjes enzo) niet te zien aan je ogen (ideaaaaaaaaaal voor in de klas
![]() LSA: Natuurlijke variant van lsd (kan soms iets minder heftig zijn, soms heftiger) waar? ![]() LSD: trippuuuuuh! IPV het dromerige van paddo's gewoon een heldere trip. maar wel zwaarder en heftiger. Waar?: bij de betere nachtapoteker Lachgas ga je toch geen patronen kopen man, die jat je gewoon bij het ziekenhuis/tandarts, veel goedkoper en nog betere kwaliteit ook dan die patronen
||
Citaat:
|
![]() |
|
Mijn volgende stap zal zijn, oftewel vliegenzwam extract, oftewel salvia 10x extract. Ik wil wel graag ervaringen ermee horen voordat ik het ga proberen (vliegenzwam) salvia 5x heb ik nu 3 keer gehad, en omdat het effect niet superhard was op mij heb ik besloten om een keer 10x extract te gebruiken. Ik had nog een vraag, is het normaal dat je met z'n 2en 1 buisje oprookt en dan allebei licht tript. Dat heb ik nu namelijk 2 keer gehad, en op het buisje staat dat het ongeveer 5 a 10 doseringen zijn. We hebben ook niet perongeluk te veel gepakt, maar bewust, omdat er bijna geen effect waar te nemen was.
Laatst gewijzigd op 01-08-2003 om 12:35. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Durf geen volgende stap te zetten met meisje dat ik leuk vind y-man | 33 | 08-02-2011 11:42 | |
Liefde & Relatie |
De volgende stap? max899 | 8 | 17-10-2007 16:07 | |
Verhalen & Gedichten |
De volgende stap Man of Chrome | 2 | 07-09-2004 13:13 | |
Liefde & Relatie |
ik vind een meisje leuk, maar wat is nu de volgende stap aap777 | 13 | 26-02-2003 19:50 | |
Liefde & Relatie |
Point of no turning back: de ' volgende stap van een relatie' Optima | 11 | 18-10-2002 06:31 | |
Verhalen & Gedichten |
* voor Kimry * - De volgende stap..... *Norena* | 10 | 02-10-2002 15:36 |