![]() |
Wat Heb Je Aan Behalve Kleding
Dus horloges, armbandjes, elastiekjes, geurtjes, haarbandjes, kettinkjes, ondergoed mag van mij ook, polsbandjes, ringen, bikini's/zwembroek/badpak maar ook tassen, jassen, (lijkt me sterk) hoofdoeken, nagelak, oogschaduw, piercings, tattoeages en ga zo maar door....
Dus eigenlijk al je accesoires Nu nog even voor mezelf: nepzilveren horloge met nepsteentjes lipbalsem haarelastiekje zwarte glans bh pink panther string [edit] Happy van Clinique [edit2] ONDERGOED HOEFT NIET ALS JE DAT NIET WIL OF ALS JE DAT GEEN ACCESOIRE VINDT! (en ik vind het ook geen accesoire, ook al impliceert mijn tekst dat wel) |
Zonnebril
String bh crème Lippenbalsem haarelastiekje schoenen oorbellen ringen rode nagellak mascara |
Beetje gel
Moeheid Tattoe Oorbelletjes uh.. Moneculen, cellen .. wat een raar topic is dit eigenlijk |
ehm...
zwarte bh zwarte onderhose :) witte halve sokjes groen/wit polsbandje lippenbalsem mascara staartje |
- horloge
- Ringen 5 - oorbellen 6 - piercings 4 - nagellak (lichtrozemetallic) - telefoon - bh - soort van hoge boxer :D - elastiekje - vreeslijke parelketting die ooit van me oma is geweest :D:D |
Pet
Boxer Piercing Uhhh, dat was et :p |
zwarte bh
zwarte string 1 ring zilver horloge armbandje geel/zwart ketting 2 oorbellen mascara oogpotlood deo |
loos topic maar goed.
-roze werchter bandje -zilvere horloge van guess -2 parelknopjes |
Citaat:
dat was het :S Mijn ondergoed vind ik niet het vermelden waard, helaas! |
Ring, donkerblauwe spijkerstof string + bh
|
Zilverkleurig horloge Guess? en een simpel parelkettinkje
|
elastiekje om pols en wat kettinkjes
|
Horloge
Bril Davidoff Coolwater |
Een haarband?! En 5 oorringtjes en één oorknopje..
*is al gedouched en zit in d'r nachthemd.. Om het "boeiend" te maken, even neer zetten wat ik vandaag "bij" me had; *zilveren ring met pyriet-steentjes *zilveren ring met grote vlinder *zilveren ring met "schakels" en l. blauw steentje *zilveren ring met zwart en groen steen ingelegd *zwart/grijze ring met bloemetjes en zwarte en rode steentjes *leren touwtje met roze tribal-hanger *zwart touwtje met zilveren (jaja) draak en knoop *horloge van Fossil met grijze wijzerplaat dit keer *oorbellen *d. blauwe Mexx-tas met berg buttons en knuffels [edit]ik vergeet 117 vlechtjes, telt dat ook?[/edit] |
kettingkje en piercings.
|
*oranje horloge
*glitter en kleur armbandjes *fietskraaltjes (hoe noem je die dingen?) ketting *ketting met een sterretje *oorbellen *5 ringen *geel met oranje oogschaduw *glittermascara dat was het wel geloof ik... |
- mascara
- glitterspul een beetje, je ziet het nauwelijks - 3 ringen - sterretjesoorbellen - paar ambandjes en een lintje - ondergoed is ook kleding en verder niks. edit- nivea deo (omdatie lekker ruikt) en een geurtje dat sun heet. |
-mascara
-klein beetje bruin-grijze oogschaduw onder mijn oog -lippenbalsem -een zilveren kettinkje -een zilveren armbandje van vlindertjes -een paarse string -een paarse bh -haarstiekje -'Remember me' van Christian Dior -en deodorant |
6 ringen
5 zilveren armbandjes (met kleursteentjes etc) lowlands bandje horloge gevlochten armbandje donkerrood steentje aan zwart koordje om mn nek 4 oorknopjes 2 oorringetjes labret met zilveren balletje wokkel in haar lichtgroene bh met zilveren streepjes lichtgroene onderbroek dove deo ralph lauren luchtje mascara oogpotlood nivea soft creme maar das al lang ingetrokken oef :o :D |
Citaat:
ik heb alleen hugo dark blue nu :P |
Vind ondergoed nou niet echt accesoires.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
dan ben ik naakt :P
|
nepzilveren horloge van de hema
blauwe elastiekjes om armen blauw elastiekje in haar blauw nep-suedeachtig armband geval blauw klittenband armbandje met gele smilies blauw kettinkje om arm gewikkeld ehm, een nep-zilveren armbandje blauw geknoopt arbandje blauw armbandje met spikes blauwe ketting zilveren ring sleutelhangerdingen als ringen roze-paars winnie the pooh armbandje |
graspop bandje
armbandje die ik van iemand heb gekregen ring die ik van me beste vriendin heb gekregen neusbrugpiercing industrial in mijn linker oor+nog een gewone oorbel in me linker oorlel 5 oorbellen in me rechter oorlel en nog 2 in me kraakbeen daar 2 tepelpiercings in me linkertepel hmm mjah dat was het wel |
Citaat:
|
hey aapjes, een onderbroek is een kleding stuk :rolleyes:
mgoed.. ikke: haar elastiekje kettinktje dat was het. |
- 3 zilveren ringen
- blauw horloge - 3 gekleurde armbandjes - 3 zwarte oliebandjes (of hoe heten die dingen) - stuk of 7 kralenarmbandjes (allemaal verschillende, maar geen zin om uit te leggen :D ) - lowlandsbandje - kralenketting - ketting met groene keltische hanger - mascara - oogschaduw - Moonflower geurtje vd Bodyshop |
ondergoed
lippenbalsem dagcrème wax elastiekje 2 roze haarspeldjes gouden oorknopjes gouden kettinkje horloge Uhm dat was het :confused: |
Citaat:
dat valt wel meeeeee, ik heb alleen nog maar een blauwe broek, een blauw shirtje, en blauw spijkerjasje, blauwe sokken en nu ook nog een blauw petje op.... En ik heb nog blauwe strepen in mijn haar.... alleen morgen moet ik naar de kapper en ik heb nog steeds geen idee wat ik met mijn haar moet ! |
ondergoed
1 ring 2 paar oorbellen polsbandje 12 armbandjes 2 elastieken om mn arm roze gestreepte haarband in mn haar rood elstiek in mn haar 2 rozespeldjes in mn haar 2 schuifspeldjes " " |
- lenzen
- make-up: mascara, eyeliner en labello - een dun zilveren kettinkje - in ieder oor twee kleine ringetjes en links bovenaan een gekleurd dingetje - twee zilveren armbandjes en een horloge - een ring om mijn middelvinger, die eigenlijk om mn duim hoort en een kleintje om mijn pink - zwarte clipjes waarmee mijn haren opgestoken zitten - eyeliner en labello (standaarduitrusting) in mijn broekzak |
Citaat:
2 kettingen make-up: mascara, oogschaduw en labello |
horloge
boxer gsm (in mn broekzak telt dat? ) gel in mn haar. best weinig dus :D kwil eigelijk wel n kettinkje of ring... alleen dan wel met betekenis :o |
Citaat:
ik draag normaal nooit n boxer hoor ;) dus t is voor mij meer een accesoire. :D voor jou geldt dat toch ook? meen ik me te herinneren :p aapjes zijn trouwes erg sexy ;) :D |
(verlovings)ring
kettinkje (dat ik van m'n vriend gekregen heb) Jip en Janneke horloge Een geurtje heb ik niet aan, wel op (Tommy Girl). |
een fetish beer
|
Niets. Heb net gedouched.
|
een horloge
|
Swatch horloge
DA deo |
oorbellen, piercing, neusknopje
sokken en ondergoed ehm, oja ringen. |
piercing
nepdreads festivalbandjes groene doorschijnende bh zwart broekje scapino-slippers |
Neuspiers
2 oorpiercings 2 oorbellen (van die draadjes) 2 ringen 1 ketting 1 armbandje mascara labello elastiekje in me haar 5 schuivertjes in me haar en veel gel |
Ik vergat mijn oorbellen (blauwe ringetjes)
en mijn bril (NIET BLAUW :mad: ) |
Zilver met zwart horloge
Armband met doorzichtige en wit met zwarte streepjes kralen Zilver ringetje Zwart ringetje Bruinachtige bloemen oorbellen |
Ik heb alleen een horloge om en een beetje l'Oreal haarspray om m'n haar vast te zetten.
|
lowlands ding
roze met wit polsbandje vriendschapsding 4 glitterarmbanden 6 ringen lippiercing labello |
Op dit moment vrij weinig...
Lowlandsbandje Pinkpopbandje oorringetjes (2) en ondergoed dus. ow w8.. after sun labello |
uuuh
zweetbandje horloge haar elastiekje SPEC-TACU-LAIR! :rolleyes: :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:14. |