Advertentie | |
|
Advertentie |
|
![]() |
|
- 3 zilveren ringen
- blauw horloge - 3 gekleurde armbandjes - 3 zwarte oliebandjes (of hoe heten die dingen) - stuk of 7 kralenarmbandjes (allemaal verschillende, maar geen zin om uit te leggen ![]() - lowlandsbandje - kralenketting - ketting met groene keltische hanger - mascara - oogschaduw - Moonflower geurtje vd Bodyshop
||
![]() |
Citaat:
dat valt wel meeeeee, ik heb alleen nog maar een blauwe broek, een blauw shirtje, en blauw spijkerjasje, blauwe sokken en nu ook nog een blauw petje op.... En ik heb nog blauwe strepen in mijn haar.... alleen morgen moet ik naar de kapper en ik heb nog steeds geen idee wat ik met mijn haar moet ! |
![]() |
|
- lenzen
- make-up: mascara, eyeliner en labello - een dun zilveren kettinkje - in ieder oor twee kleine ringetjes en links bovenaan een gekleurd dingetje - twee zilveren armbandjes en een horloge - een ring om mijn middelvinger, die eigenlijk om mn duim hoort en een kleintje om mijn pink - zwarte clipjes waarmee mijn haren opgestoken zitten - eyeliner en labello (standaarduitrusting) in mijn broekzak
||
Citaat:
![]() 2 kettingen make-up: mascara, oogschaduw en labello |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ik draag normaal nooit n boxer hoor ![]() dus t is voor mij meer een accesoire. ![]() voor jou geldt dat toch ook? meen ik me te herinneren ![]() aapjes zijn trouwes erg sexy ![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Ik heb hem... naamloozzz | 1 | 31-03-2005 14:37 | |
Verhalen & Gedichten |
Geef je mening over deze tekst lestat080 | 31 | 29-03-2004 16:23 | |
Lifestyle |
Kleding Enquete Sandra1988 | 69 | 16-03-2004 22:34 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] ik zie, ik zie... wat jullie niet wíllen zien Verwijderd | 2 | 01-08-2003 18:39 |