![]() |
Een flinke hap lippenstift...
Mja, ik niet hoor :)
Maar m'n buurjongetje van 2 heeft net een hap van een lippenstift genomen en het opgegeten. Volgens mij kan het niet veel kwaad, maar toch even zeker weten. Kan het kwaad? |
Lippenstift staat niet op de gifwijzer (www.gifwijzer.nl) dus ik neem aan dat het niet giftig is, maar ik weet het niet zeker.
|
nee toch! mijn "logische " redenering: elke keer je lippenstift opdoet slik je er sowieso wat van in hoor (als je aan je lippen likt bijvoorbeeld) ze gaan toch geen dingen maken voor OP je lippen die giftig zijn?!
|
toch?hmz Make-up
Water laten drinken Eén glaasje. Petroleumproducten, alleen mond spoelen. Bij bewusteloosheid nooit laten drinken. Indien noodzakelijk wordt melk drinken apart aangegeven (van de gifwijzer gehaald) |
als je dat elke dag doet zal 't vast niet gezond zijn ;). maar lippenstift is heus niet ongezond, anders kon je het niet op je lippen doen. dus het zal wel reuze meevallen. hoeveel te veel van iets natuurlijk nooit goed is.
|
Mja, 't is een klein jongetje he, die in een hap vrijwel een hele lippenstift heeft opgegeten... Zijn moeder heeft de dokter gebeld en die zei ook dat hij een glas water moest drinken. Verder moet het in de maag gewoon helemaal oplossen en geen probleem zijn dus. Fijn :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Tkan geen kwaad.. En als je het niet vertrouwd ga je even naar de dokter :) |
Toen ik laatst bij de kappers was, las ik in de Cosmopolitan dat een vrouw in haar leven enorm veel lippenstift opeet. Ik weet niet meer hoeveel, maar een "gemiddeld grootverbruikster" (ja, zo stond het 'r) wel aardig wat kilo's.
|
Komt er vanzelf weer uit op de natuurlijke weg :)
|
Citaat:
|
Citaat:
maar goed, 't is goed gekomen, anders hadden we het hier wel gelezen. |
Citaat:
Congrats :) |
Citaat:
Hij had er gisteren weer een in z'n hand en vroeg of hij die ook mocht :P Lippenstift ligt vanaf nu dus verstopt :) |
Lippenstift is niet gemaakt uit giftige stoffen. Mede omdat het inderdaad op de lippen uitgesmeerd wordt :)
Lippenstift is volgens mij gemaakt uit dierlijk vet. (toch?) Naja, dat heb ik wel eens ergens gelezen, dus een biefstukje is even ongezond. :) Hij poept het wel weer uit. |
Ooit heeft hier eens een topic over gestaan, maar iig ik denk niet dat het kwaad kan.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:01. |