Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-07-2003, 19:11
Verwijderd
Mja, ik niet hoor
Maar m'n buurjongetje van 2 heeft net een hap van een lippenstift genomen en het opgegeten. Volgens mij kan het niet veel kwaad, maar toch even zeker weten.
Kan het kwaad?
Met citaat reageren
Oud 22-07-2003, 19:18
Verwijderd
Lippenstift staat niet op de gifwijzer (www.gifwijzer.nl) dus ik neem aan dat het niet giftig is, maar ik weet het niet zeker.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2003, 19:21
Sweet Serenity
Sweet Serenity is offline
nee toch! mijn "logische " redenering: elke keer je lippenstift opdoet slik je er sowieso wat van in hoor (als je aan je lippen likt bijvoorbeeld) ze gaan toch geen dingen maken voor OP je lippen die giftig zijn?!
Oud 22-07-2003, 19:24
Sweet Serenity
Sweet Serenity is offline
toch?hmz Make-up

Water laten drinken
Eén glaasje. Petroleumproducten, alleen mond spoelen. Bij bewusteloosheid nooit laten drinken. Indien noodzakelijk wordt melk drinken apart aangegeven

(van de gifwijzer gehaald)
Oud 22-07-2003, 19:26
ekki
ekki is offline
als je dat elke dag doet zal 't vast niet gezond zijn . maar lippenstift is heus niet ongezond, anders kon je het niet op je lippen doen. dus het zal wel reuze meevallen. hoeveel te veel van iets natuurlijk nooit goed is.
Oud 22-07-2003, 19:33
Verwijderd
Mja, 't is een klein jongetje he, die in een hap vrijwel een hele lippenstift heeft opgegeten... Zijn moeder heeft de dokter gebeld en die zei ook dat hij een glas water moest drinken. Verder moet het in de maag gewoon helemaal oplossen en geen probleem zijn dus. Fijn
Met citaat reageren
Oud 22-07-2003, 19:33
Anijs
Anijs is offline
Citaat:
ekki schreef op 22-07-2003 @ 20:26:
als je dat elke dag doet zal 't vast niet gezond zijn . maar lippenstift is heus niet ongezond, anders kon je het niet op je lippen doen. dus het zal wel reuze meevallen. hoeveel te veel van iets natuurlijk nooit goed is.
Idd... anders worden veel jongens vergiftigd
Met citaat reageren
Oud 22-07-2003, 19:52
Verwijderd
Citaat:
Onbekend Mijsje schreef op 22-07-2003 @ 20:33:
Idd... anders worden veel jongens vergiftigd
Een jongetje van 2 die een hele lippenstift op eet is wel wat anders dan een jongen van rond de 16 oid die een klein beetje lippenstift binnenkrijgt he...
Met citaat reageren
Oud 22-07-2003, 20:01
Anijs
Anijs is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 22-07-2003 @ 20:52:
Een jongetje van 2 die een hele lippenstift op eet is wel wat anders dan een jongen van rond de 16 oid die een klein beetje lippenstift binnenkrijgt he...
Tuurlijk Maar je snapt toch wat ik bedoel..

Tkan geen kwaad..

En als je het niet vertrouwd ga je even naar de dokter
Met citaat reageren
Oud 24-07-2003, 12:43
Mara
Mara is offline
Toen ik laatst bij de kappers was, las ik in de Cosmopolitan dat een vrouw in haar leven enorm veel lippenstift opeet. Ik weet niet meer hoeveel, maar een "gemiddeld grootverbruikster" (ja, zo stond het 'r) wel aardig wat kilo's.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2003, 15:21
Qimm
Qimm is offline
Komt er vanzelf weer uit op de natuurlijke weg
Oud 24-07-2003, 15:25
Verwijderd
Citaat:
MeelFriek schreef op 24-07-2003 @ 13:43:
Toen ik laatst bij de kappers was, las ik in de Cosmopolitan dat een vrouw in haar leven enorm veel lippenstift opeet. Ik weet niet meer hoeveel, maar een "gemiddeld grootverbruikster" (ja, zo stond het 'r) wel aardig wat kilo's.
klopt, heb ik ook gelezen, dus het kan geen kwaad.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2003, 17:06
ekki
ekki is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 24-07-2003 @ 13:43:
verschil is dat dat steeds kleine beetjes zijn. en zo'n kind eet in 1 keer heel veel. beetje verschil, wel.

maar goed, 't is goed gekomen, anders hadden we het hier wel gelezen.
Oud 24-07-2003, 17:10
Surjirro
Surjirro is offline
Citaat:
Sweet Serenity schreef op 22-07-2003 @ 20:21:
nee toch! mijn "logische " redenering: elke keer je lippenstift opdoet slik je er sowieso wat van in hoor (als je aan je lippen likt bijvoorbeeld) ze gaan toch geen dingen maken voor OP je lippen die giftig zijn?!
Ja zo dacht ik ook al.....

Congrats
Oud 24-07-2003, 18:42
Verwijderd
Citaat:
ekki schreef op 24-07-2003 @ 18:06:
verschil is dat dat steeds kleine beetjes zijn. en zo'n kind eet in 1 keer heel veel. beetje verschil, wel.

maar goed, 't is goed gekomen, anders hadden we het hier wel gelezen.
't Is inderdaad goed gekomen
Hij had er gisteren weer een in z'n hand en vroeg of hij die ook mocht Lippenstift ligt vanaf nu dus verstopt
Met citaat reageren
Oud 24-07-2003, 19:04
[Het Engeltje]
[Het Engeltje] is offline
Lippenstift is niet gemaakt uit giftige stoffen. Mede omdat het inderdaad op de lippen uitgesmeerd wordt
Lippenstift is volgens mij gemaakt uit dierlijk vet. (toch?)
Naja, dat heb ik wel eens ergens gelezen, dus een biefstukje is even ongezond.
Hij poept het wel weer uit.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2003, 20:33
ssjpan
ssjpan is offline
Ooit heeft hier eens een topic over gestaan, maar iig ik denk niet dat het kwaad kan.

Regels voor berichten