![]() |
diablo 3 of starcraft2
waar kijkt je meer voor uit?
|
SC...omdat ik diehard SC-fan ben, ik heb zon gevoel dat Diablo 3 gewoon meer van hetzelfde wordt.
|
SC
want Sc kwam voor d2 :p dus d3 moet maar ff w8en . alhoewel ik overtuigd ben dat beide spellen uber-cool worden :D |
StarCraft 2, absoluut :cool: (y) :D
Trouwens, er wordt al een soort Diablo 2 gemaakt als Morrowind-mod, dus daarmee hou ik 't zolang wel uit :) |
Diablo 3, geen enkele twijfel. StarCraft heb ik nooit de tijd voor genomen, de singleplayer vond ik niet boeiend in het begin en multiplayer vond ik ook niets aan omdat ik toch maar geflood werd met Cruisers iedere keer.
|
Citaat:
*eens* (y) alhoewel ik tegenwoordig meer dan vaker achter m'n xbox te vinden ben. "diablo 3 op de box dat zou wat zijn" (y) |
sc2, niet omdat ik van SC houd, maar gewoon omdat ik vind dat 3 diablo's en maar 1 sc niet echt eerlijk is...
|
sc2
diablo vind ik niet zo denderend... |
Volgens de officieelheid moet er eerst een SC2 en dan pas weer een Diablo game :)
Maar goed, ik heb ze allebei gespeeld. ALlebei lol aan beleefd En als ze allebei weer gewoon de ouderwetse feel van hun voorgangers krijgen dan gaan ze allebei weer toegevoegd worden aan mijn verzameling. (en waarom dan boeit Warcraft mij niet genoeg dat ik het perse moet hebben? O well) |
overgens wil ik het liefst warcraft 4 zien.... maarja...
|
sc2
|
starcraft natuurlijk :cool:
diablo 3 zal ook wel leuk zijn maar kan niet tippen aan sc.. |
Citaat:
SC |
Citaat:
|
Starcraft 2.
Het verhaal is gewoon veel spannender/beter en het speelt leuker. Je kan tenslotte met SC ook je eigen terrains + campaigns maken, wat een zeer leuke optie is! |
Citaat:
Ik maak wel erg veel van die stomme fouten tegenwoordig... (n) |
Starcraft 2 natuurlijk! Als het maar niet op W3 gaat lijken :(
|
Citaat:
|
Diablo 3
lijkt me veel geiler.. ben je veel langer mee bezig! (y) |
Diii
|
Citaat:
|
sc2 hoef ik niet.
deel 1 vond ik ook al niks. diaab 3 moet hebben. |
Starcraft lijkt erg op warcraft, alleen met een andere setting.
Geef mij maar Diablo III |
Sc2 bitte sehr
|
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:11. |