![]() |
Rollercoaster Tycoon
ja, ik heb t nu pas uitgevonden..
iemand nog tips enzo? |
uuh gewoon veel mensen laten komen.. en veel atracties bouwen!!
|
Eum als het te moeilijk word met het geld gebruik een money trainer.
Heb het zelf nog nooit gebruikt bij rct maar het moet wel werken. ;) |
Maar je krijgt dus opdrachten heah.. en als je t nou vervult hebt.. of niet? wat dan?
|
Citaat:
Maar heb het nooit uitgespeeld. (n) Ik heb het aanvulpakket en rct 2. |
Ook leuk zijn de diverse cheats om veel mensen aan te maken, en ze daarna massaal te laten verdrinken..
|
als dr geen kindjes meer in de attracties gaan, moet je de attractie anders gaan noemen en hem een andere kleur geven. Ook kun je de baan (kan natuurlijk alleen bij achtbaan en wildwaterbaandingen) iets veranderen. De lieve kindjes zullen denken dat ze in een nieuwe attractie gaan :)
|
kleine, korte spannende coasters bouwen en cashen maar! :D
|
kom maar een keer op msn meis en ik leg het je wel uit. :)
|
Citaat:
|
Damn, RCT met trainer spelen, dat is wel triest. Als je een keer weet hoe je een park opbouwt, is er niets meer aan. Begin met een goedlopende (korte) achtbaan en het geld is van jou.
|
Citaat:
Trouwens om eerst rustig te beginnen met een korte achtbaan is niet altijd zo simpel als er een deadline aan vast hangt. |
www.gamefaqs.com ;) :)
|
Citaat:
|
Ik had altijd 't probleem met de paden, krijg op een gegeven moment altijd zo'n wirwar en knooppunt dat er soms wel 5 paden overelkaar/langselkaar/onderelkaar door gingen :D
Niet echt bevorderlijk voor je ventjes, ze verdwalen steeds, wel goed om je counter omhoog te helpen -- > Eer ze alle paden hebben gehad (Moet je ook af en toe een drinks kraam of friettent neerzetten!) |
ik heb 1 en 2.. 1 heb ik vrij vaak gespeeld, na een paar parken wel met de trainer ja :o de uitdaging gaat er dan wel wat vanaf natuurlijk, maar je krijgt er wat voor terug..
2 heb ik niet zo lang gespeeld, het lijkt zo ontzettend op 1.. je kunt alleen wat meer dingetjes veranderen.. missch ga ik het ooit nog wel eens spelen als ik me heel erg verveel :) |
Citaat:
je moet een hoofdpad hebben natuurlijk en een ander kleur pad van de atractie weer terug.. dat is overzichtelijker :D |
Citaat:
:o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Gesynchroniseerde dubbelstationdubbelachtbanen :) Jaja, even nadenken mensen :( (over te lang spelen spreken...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:16. |