Advertentie | |
|
![]() |
|
als dr geen kindjes meer in de attracties gaan, moet je de attractie anders gaan noemen en hem een andere kleur geven. Ook kun je de baan (kan natuurlijk alleen bij achtbaan en wildwaterbaandingen) iets veranderen. De lieve kindjes zullen denken dat ze in een nieuwe attractie gaan
![]()
||
Citaat:
Trouwens om eerst rustig te beginnen met een korte achtbaan is niet altijd zo simpel als er een deadline aan vast hangt.
Laatst gewijzigd op 24-07-2003 om 20:21. |
![]() |
|
![]() |
Ik had altijd 't probleem met de paden, krijg op een gegeven moment altijd zo'n wirwar en knooppunt dat er soms wel 5 paden overelkaar/langselkaar/onderelkaar door gingen
![]() Niet echt bevorderlijk voor je ventjes, ze verdwalen steeds, wel goed om je counter omhoog te helpen -- > Eer ze alle paden hebben gehad (Moet je ook af en toe een drinks kraam of friettent neerzetten!)
|
![]() |
ik heb 1 en 2.. 1 heb ik vrij vaak gespeeld, na een paar parken wel met de trainer ja
![]() 2 heb ik niet zo lang gespeeld, het lijkt zo ontzettend op 1.. je kunt alleen wat meer dingetjes veranderen.. missch ga ik het ooit nog wel eens spelen als ik me heel erg verveel ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
je moet een hoofdpad hebben natuurlijk en een ander kleur pad van de atractie weer terug.. dat is overzichtelijker ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 25-07-2003 om 01:59. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Rollercoaster Tycoon voor XP Vice | 32 | 08-01-2004 14:34 | |
Games |
RollerCoaster Tycoon 2: Wacky Worlds The Crash Bash | 3 | 28-04-2003 03:16 | |
Games |
rct 2 slipkit | 7 | 07-11-2002 16:05 | |
Games |
[trainer] Rollercoaster Tycoon Loopy Landscapes dd666 | 3 | 23-08-2002 19:34 | |
Games |
rollercoaster tycoon vraagje wouter_002 | 4 | 20-08-2002 16:47 | |
Software & Hardware |
RollerCoaster Tycoon spelen en dan een fout. HELP! alpha | 1 | 14-07-2002 11:22 |