![]() |
Welke voetballer heeft de meeste uitstraling?
Welke voetballer heeft volgens jou de meeste uitstraling?? En waarom heeft deze voetballer uitstraling??
|
Jan-Willem van Ede
gniffel |
Die van de Chupa-Chups-reclame. :o
|
Ed De Goey :o
|
Stijn Vreven
|
Chivu. :) Het is gewoon zo'n genotsgozer, ik kan me niet voorstellen dat iemand hem niet mag.
|
Paultje Bosvelt.
|
frank rijkaard!
|
Mostovoi
|
Nesta
|
Roy Keane en Jaap Stam
|
Kahn... die heeft echt zo'n typische uitstraling. De strijd zie je gewoon in zijn ogen.
|
Citaat:
|
Citaat:
een echte duitser om te zien *in een niet-negatieve zin van het woord* inderdaad een erg mooie voetbalkop. *en een prima keep* |
Haha, inderdaad Kahn en Effenberg.
Jaapie Stam en Davids ook. En of je hem nou een goede goaltjesdief vind, of een arrogante kapsonelijer, KEZMAN straalt toch ook wel wat uit. (hetgeen ook negatief kan zijn) |
Henk Vos :cool:
|
John van Loen! Wat mis ik die man...
|
davids heeft ook wel uitstraling :)
|
Danny Blind en Edwin van der Sar
|
Michael Reiziger :D :D :D
|
idd...onze Duitse camping vrienden Kahn en Effenberg ( zie je ze al zitten in hun trainingspakkie voor de caravan??)
Goed, verder natuurlijk de bikkels als Keane, Stam en Davids...vechters pur sang Zidane straalt pure klasse uit... Maar misschien de grootste voetballer ooit met uitstraling was imo wellicht Cantona... |
Marco van Basten.
Omdat wanneer hij op TV is, iedereen zich kan herinneren hoe mooi het was. |
Ruud Gullit... met die lange haren en die snor....
:cool: en vreven idd... en stam... koller.. |
Citaat:
:p |
Zidane en Kahn
|
Citaat:
|
jawel, Zidane heeft juist die uitstraling van een magische voetballer pur sang...kijk hem maar eens goed in die 'vage' ogen van hem...en dan die kaalheid en die vlijmscherpe blik...als díe kerel geen uitstraling heeft, weet ik ut ook niet meer.... :o
|
daar ben ik het dus niet mee eens, natuurlijk heeft zidane wel uitstraling, maar iedereen heeft uitstraling, nou is de vraag in welke mate zidane uitstraling heeft.
omdat hij zo verdomde goed kan voetballen zou je zeggen dat hij dan automatisch ook veel uitstraling heeft, ik vind dat niet zo. 90% van de mensen die een foto of een filmpje van zidane zouden zien,zullen zeggen dat het een saaie fransman is. puur vanwege zijn gelaatsuitdrukking, houding en gedrag in het veld (waar het met betrekking tot uitstraling tot slot allemaal om gaat). feit is dat hij afgrijselijk goed kan voetballen en daarom helemaal niet veel uitstraling nodig heeft. |
roy keane!!!!!!!!!
|
|
Ehm.. verwarren jullie sommige hier geplaatste voetballers niet met meest irritante voetballers? (y)
|
Houn:
zidane vind ik eigenlijk niet echt veel uitstraling hebben..je hoort hem weinig in een wedstrijd, maar hij kan natuurluk heel goed voetballen..maar uitstraling heeft hij niet echt vind ik...... Hoe kan jij Zidane horen in een wedstrijd?? Of sta je altijd langs de zijlijn?? |
ik kijk wel TV, je kan heus wel zien of iemand veel praat enz.. of niet..
|
henk vos ja
|
Buffon
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:15. |