![]() |
Het Grote Steekwoorden Topic # 7 alweer!
Voorbeeld uit deel 1:
Citaat:
|
Blij, gelukkig, voldaan, gezond. (y)
|
Buikpijn
Wachten (waarschijnlijk tevergeefs) |
warrig, onrustig, stomme beslissing..
echt niet duidelijk te omschrijven dit... :( |
haatvol, liefdevol, ziektes, pijn, stom, glimlach...
|
Moe, warm, vaag, ijlen, ik wil opruimen :confused:, bang, vol.
|
:)
Morgen Vrij Vriend Gemist Fijn Leeg :( Pijn, pijn, pijn. Angst Warrig Weet het wel, maar geef niet toe Bezorgd Nouja. Weet niet wat overheerst, of wat ik laat overheersen. :( :o |
moe
slapen zondag zondagisgoed. |
I
need a girl! :( |
Moe
Eenzaam Geen echte vakantie Onrechtvaardig Onzekerheid Triestig Vrolijke muziek Weinig kleding Mis vrienden Gedumpt Lui Computer Muziek vereenzamen Alleen :) |
slaperig->net wakker
nerveus->? opgewonden->op z'n Loesjes: Ik werd vanochtend wakker en de wereld lag op de stoep :) (waarom zijn hier eigenlijk geen smilies die hun tong uitsteken? :confused: ) woehoe.....het leven is heerlijk |
hoi
|
ik ben zometeen lekker van mn koelkast af *zingt*
stad in kadootje voor Ellen kopen gekke zus alweer 18 jaar. *dreundreun* Who wants to live forever? mooierig liedje Something beautiful! *zingt wederom* gewoon, een beetje blij... *word aangestaard door enge winniethepooh-ballon. bibber* |
gister beetje k*t
nu beter nu nog mooi weer straks ook nog? toch weg niet hier blijven bah zat van Usher no u can't I don't want u ahaha en ik ga wel sow? partyanimal ben ik nou eenmaal... Abdu = lief Iris op vakantie zin in morgen lieffies mooi goed |
Moe
Zenuwachtig Pijn *gaat haar LJ updaten* |
veel geld uitgegeven
net trug uit belgie moe vanaaf glijk verjaardag.. :eek: net schoolspullen gekocht en cadeautjes ogen amper open |
Rustig
Geen angst Alleen (heerlijk) Creatief Blij |
waarom is het zo 'normaal' dat jonge mensen op zaterdag gaan stappen :( (n)
lekker gewerkt wel moe neutraal |
moe
Onzeker triest (een paar personen) erg missend boos op mijzelf |
:)
|
Citaat:
|
Verdrietig om mijn opa
Moe zonder iets gedaan te hebben Gemis van mijn vriendje Ik wil er nu heen. Hmmm. |
Citaat:
Hoest met dreentje? |
Brak
Misselijk Kater Kutdag gehad |
joh, wat is hij toch lieffies
stuurt me een smsje met de mob van z'n zus :) misschien stelt t niks voor maar voor mij wel zijn moeder weet t zijn vader (nog??) niet hij is Turks moslim z'n ouders zouden hem verbieden mij, een stom westers meisje, te hebben als zijn vriendin waarom nou? damn titanicluv dan maar never gonna let u go stom misverstand helemaal naar boven gefietst geen A (n) :mad: naja ik blond dat zal t wel verklaren... moe slapen nee wachten |
hoofdpijn.hoofdpijn.hoofdpijn.hoofdpijn.huilen.
|
Citaat:
|
heerlijk
reizen nieuwe dingen bezig zijn ondernemen zon meemaken leven genieten kijken energiek Ik voel me :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Haha, iets poetisch? Dank je :p
Ik schrijf idd vaak een verhaal...Weet ook niet waarom ik dat doe :o Ik zal ff proberen of t ook zo lukt; moe slapen warm ontbijt lezen zilver muziek tv nachtjapon kleding? wat aan? c'est la vie festival in de stad gezellig! druk! kermis geld commercieel bands Manon Abdu :) T lukt wel op deze manier maar soms heb ik t gevoel dat t niet af is als ik geen verhaal opschrijf, beetje vaag, maar nu heb ik dus t gevoel van; t is nog niet af...Naja, lama :) |
What friends are for
Dat noemt zich vrienden Waarom ben je nou weer weg? Over twee weken pas weer terug Twas zo leuk Gezellig Eindelijk geen last meer van de rest Maakt ruzie Ach het gaat toch niet helpen Gedoe met papa gedoe met rechtzaken Kap dr nou es mee Doe het gewoon en dan is iedereen ervan af Gelukkig muziek nog En tekenen Gaat afleiding zoeken |
gefrustreerd, mijn cavia zit een paarhonderd meter verder maar ik kan haar morgen pas ophalen.
voldaan hatelijk opgelucht geen zin geen zin moe |
pijn van binnen
huilen waarom buitengesloten heeft gedacht aan dingen die ik nie mag doen nog nie gedaan hoe lang houd ik het nog vol moet ik wat zeggen? wat moet ik doen? |
Citaat:
|
hoofdpijn
straks werken balen gister bij Iris geweest was leuk gelachen mooi liedje big brovaz - favourite things wil peuk op tankstation geen zin wassen aankleden haar make up toch naar tankstation roken lekker. |
Terug van vakantie
dude wat is er gebeurd? veel gemist Fluid Tijn wat zal ik doen? Ik weet nog niet argh... moet nog veel doen komt nog wel waarom zou ik stressen? hmmmm... nieuw dekbedovertrek :) zo meteen bedje verschonen :p |
Moe
Benauwend Rust Drukte Ik wil nog steeds opruimen Slapen Morgen :( |
Moe
Hoofdpijn Belangrijk Niemand Vrienden(??) Vakantie Niks waard V. kwaad Rust :( |
morgen
aan de slag lijstje maken geen zin blegh eva moeilijk geen SMS eten sprint eva blijig :) (beetje) |
Citaat:
|
Citaat:
Ik zei het zelf ;) :D |
moe maar voldaan
bruin lichtblond koud werk vakantie beste vriendin HIJ gezellig familie dik |
moei
verschrikkelijke hoofdpijn hele dag behang staan stomen was overigens ontzettend leuk teveel gesmst zullen mn ouders leuk vinden nog steeds fan van Who wants to live forever Uit eten. *mnee, ik niet* begin eindelijk te snappen hoe telefoon werkt. World Wide Wrap gegeten. *was erg lekker* strax komen pa en ma thuis Zus werken morgen. zie wel wat ik doe morgen misschien weer behang stomen. weet ut maar nooit in ieder geval uitslapen Hank Cratz - i wonder if i'll ever see again *mja, is van The Patriot* Vinnut wel mooi geweest trouwens nu *Charlotje, beetje leuk in Portugal???* |
gedachtenloos
spanning sociaal wonder :rolleyes: hier nou topic openen over dat ene of niet twijfel bang niet bang schijt aan boos sneu zelfmedelijden dom nog dommer stom :/ vaag nou weer ff normaal doen. |
Kut.
Ik ben vandaag door de arts tot RSI-patiënt verklaard :| |
Citaat:
|
Citaat:
mijn lijstje: warm kaftpapier lerares schaam etui stom niemand stuurt wat terug eva koken straks ER wekker zetten |
Citaat:
|
Pfoei
Moe Nieuwe kleren Jeuj :D Weer bezig voor Griekenland Mijn eerste PM!!! :D Warm Wel oke Zus bijna jarig Lekker al cadeautje Zin in drop Hmm Vrienden sucken Gaat nieuwe broek aantrekken Cool :D Achjah We hebben de dag weer overleefd |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:50. |