![]() |
[Poll] Op welk dagdeel ben jij op je best?
Wat voor een mens ben jij?? Ochtend mens, avond mens, nacht mens of misschien wel geen van allen maar juist een middagmens.
Extra toelichting: Het schijnt dat je het eerder koud hebt om het moment dat het niet jou 'dagdeel' is. Dus stel je bent een ochtendmens, dan heb je het vooral 's avonds koud. Of je bent een avond mens dan heb je het 's ochtends als je net uit je bed komt koud. Poll: Wat voor een mens ben jij?Tussenstand: http://poll.dezeserver.nl/results.cg...out=1&sort=prc Ook een poll maken? Klik hier Vermeld even waarop je gestemd hebt en of je ook last heb van kou. |
ik sluit die andere, goed?
|
sorry mensen, de vorige was verkeerd. Graag ff opnieuw stemmen :o :D
|
Citaat:
|
Citaat:
ik ben een middagmens, kan ook niet goed tegen kou (ik heb het graag warm). |
Ik ben dus een nacht-/vroegochtend- (een uur of 3) mens. :)
Ik heb het snel (en in de winter en soms ook de rest altijd) koud...maar ik geloof 's nachts idd toch het minst... :confused: |
Absoluut en avond mens! 's Morgens voel ik me brak en hoe later het word hoe beter ik me ga voelen.
|
Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmen
Poll: Wat voor een mens ben jij? Je hebt gestemd op: Avond mens Hoe later op de dag hoe opgewekter ik ben. |
hm dat is heel verschillend
ik kan soms vroeg opstaan en dan voel ik me heel actief maar meestal voel ik me klote 's ochtends. smiddags heb ik het OF druk OF verveel ik me. 's avonds begin ik echt te leven en dat kan doorlopen in nacht ;) nouja ik stem maar voor avond |
Zeker weten een avond mens. 'S morgens moet ik nog op gang komen,
beetje ochtenhumeur maar de avond is echt (y) |
Avond/nacht, heb op avond gestemd..
|
Avondmens!
En ik heb het denk ik niet heel snel koud, 's nacht alleen bij hele extreme omstandigheden... Vermeld even waarop je gestemd hebt en of je ook last heb van kou |
haha , ik ben de enige ochtendmens, maar ik ben eigelijk geen ochtend mens, maar ik ben het beste als ik net wakker ben, en dat is meestal eigelijk in het begin van de middag of laat in de ochtend, toch ben ik een ochtend mens omdat mijn biologische ochtend dan gewoon begint, en dan ben ik op mijn best, helemaal als ik op een lege maag tewerk ga, kopje thee en aan de slag :)
dan kan ik me opperst concentreren op moeilijke boeken en langweilige vraagstukken. schilderen en tekenen kan ik het beste s'nachts, maar dan ben ik niet op m'n best, verrot ben ik dan namelijk, en daarom ga ik dan schilderen. |
koud? nee nooit eigelijk, sja in de winter...
|
Avond en nacht.
Avond gestemd. :) |
avond gestemd, en ik heb het vaak 's ochtends (vooral als ik op school zit) ijskoud, of als ik net uit m'n bed kom (maar dat's normaal geloof ik ;))
|
middag mens
|
avond (tot nacht). Last van kou? Ehm.... niet echt.
|
Uhm ja als ik op sta ben ik eigenlijk gelijk al actief.
's middags blijft dat nog door gaan. En 'savonds en 's nachts voel ik me ook altijd goed. Heb eigenlijk niet bepaald een dagdeel waarin ik minder ben. Ben gewoon altijd drukdrukdruk |
avond, dan wordt ik het vrolijkst
|
Ik ben absoluut een nachtmens.
|
Middag heb ik maar gedaan...
's Ochtends, 's avonds en 's nachts ben ik namelijk altijd moe, en 's middags valt het wel mee:D En ik heb het eigenlijk vooral 's nachts koud, geloof ik... Weet ik veelD |
ochtend en middagmens
savonds en snachts ben ik een ramp |
avond, hoe later hoe beter. maar niet te laat want dan ben gaar.
|
ach ja, ik ben eigenlijk de hele dag op mijn best, maar 's ochtends ben ik el altijd extreem actief en vrolijk. En nee, heb geen last van kou.
|
's Morgens ben ik over het algemeen vrolijk en energiek,
soms heb ik 's morgens hoofdpijn, dan ben ik nog vrolijker, want als ik dan koffie drink voel ik me weer heel energiek. Vooral als de koffie uitgewerkt is, en ik mijn vochttekort wat heb aangevuld, rond 10 uur, half 11, voel ik me enorm energiek. In de middag dut dat wat in, en in de avond voel ik mij over het algemeen moe. Ik houd absoluut niet van de avond en nacht. Nee dan slaap ik liever. Geef mij maar de vroege, koude morgen!! Trouwens; ik heb geen idee wanneer ik het snel koud heb |
Citaat:
|
's Avonds, hoewel ik sochtends op tien uur op kantoor ook wel eens zo'n happy happy-moment heb.
|
Als ik naar school moet ochtend en in de vakanties is mijn ritme nogal gestoord dus dan verschilt het nogal. :o
|
Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmen
Poll: Wat voor een mens ben jij? Je hebt gestemd op: Nacht mens Ijk zit soms ook wel eens zondagochtend om 4 uur al te forummen... Vind ik wel lekker zo in de nacht, elkker rustig en relaxct... |
Citaat:
|
Ik heb avond gestemd, omdat ik dan vaak pas op gang begin te komen............
Ik heb het 's ochtends ook vaak koud |
Avond, dus niet echt nacht :)
Ik ben tussen 16 en 21 uur het gelukkigst :) |
Citaat:
Mijn ideale tijd om te slapen is ongeveer van 2 tot 12... |
Citaat:
|
Poll: Wat voor een mens ben jij?
Je hebt gestemd op: Ochtend mens en nee, dat avn dat koud hebben heb ik niet |
Ik heb gestemd op middag mens, maar waar heeft dat koud hebben dan mee te maken? Ik heb t niet koud, komop t is zomer;)
|
Citaat:
ik sla meestal bewust mijn ochtend over omdat ik dus echt geen ochtend mens ben... als je jouw redenering zou volgen is iemand die goed is in nachtdiensten een ochtend en middag mens... terwijl t eigenlijk toch n nachtmens is. (hmz in mijn hoofd klonk t allemaal iets begrijpelijker, sorry daarvoor) ik heb op nachtmens gestemt |
Ik ben een middagmens. Niet dat ik in de ochtend (of in de avond) echt chagrijnig ben ofzo, maar ik voel me gewoon lekkerder in de loop van de middag.
Ik heb idd wel last van de kou. Ik ben een enorme koukleum. |
Citaat:
|
nacht (rond 3/4/5 uur)
|
Zo tussen 20.00 en 23.00 ben ik op mijn best en ook het actiefst - begin ik altijd met kamer opruimen, huiswerk enz ;)
|
avondmens, want 's ochtends ben ik moe en ik zie er nog niet uit. 's middags ben ik wel eens suf en mja... simpel. Pas tegen de avond trekken m'n wallen wat weg en heb ik veel meer kleur op m'n gezicht. Dan voel ik me ook beter en energieker.
|
avond mens...sohtends voel ik me suf en zie ik er nou niet bepaald charmant uit :p
enne smiddags verveel ik me meestal.... en savonds dan ga ik filmpie hure of buite chille en dan ist meestal wel gezelli en benik druk..en snachts moek slape ;) |
Avondmens. īs Avonds ben ik veel actiever en opgewekter dan de rest van de dag.
|
Middag, ik ben des middag altijd heel erg actief en het niet moe-st van de hele dag..
ik heb het 's avonds / 's nachts wel ALTIJD koud.. ik ben de enige hier in huis die het liefst vanaf september t/m mei onder een winterdekbed slaapt.. |
Poll: Wat voor een mens ben jij?
Je hebt gestemd op: Ochtend mens Ik denk tenminste dat ik een ochtendmens ben. Heb geen moeite met vroeg opstaan ed en 's cohtends heb ik het ook nooit koud...;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:29. |