![]() |
|
Wat voor een mens ben jij?? Ochtend mens, avond mens, nacht mens of misschien wel geen van allen maar juist een middagmens.
Extra toelichting: Het schijnt dat je het eerder koud hebt om het moment dat het niet jou 'dagdeel' is. Dus stel je bent een ochtendmens, dan heb je het vooral 's avonds koud. Of je bent een avond mens dan heb je het 's ochtends als je net uit je bed komt koud. Poll: Wat voor een mens ben jij?Tussenstand: Ook een poll maken? Klik hier Vermeld even waarop je gestemd hebt en of je ook last heb van kou.
|
haha , ik ben de enige ochtendmens, maar ik ben eigelijk geen ochtend mens, maar ik ben het beste als ik net wakker ben, en dat is meestal eigelijk in het begin van de middag of laat in de ochtend, toch ben ik een ochtend mens omdat mijn biologische ochtend dan gewoon begint, en dan ben ik op mijn best, helemaal als ik op een lege maag tewerk ga, kopje thee en aan de slag
![]() dan kan ik me opperst concentreren op moeilijke boeken en langweilige vraagstukken. schilderen en tekenen kan ik het beste s'nachts, maar dan ben ik niet op m'n best, verrot ben ik dan namelijk, en daarom ga ik dan schilderen.
|
Uhm ja als ik op sta ben ik eigenlijk gelijk al actief.
's middags blijft dat nog door gaan. En 'savonds en 's nachts voel ik me ook altijd goed. Heb eigenlijk niet bepaald een dagdeel waarin ik minder ben. Ben gewoon altijd drukdrukdruk
|
Middag heb ik maar gedaan...
's Ochtends, 's avonds en 's nachts ben ik namelijk altijd moe, en 's middags valt het wel mee ![]() En ik heb het eigenlijk vooral 's nachts koud, geloof ik... Weet ik veelD
|
's Morgens ben ik over het algemeen vrolijk en energiek,
soms heb ik 's morgens hoofdpijn, dan ben ik nog vrolijker, want als ik dan koffie drink voel ik me weer heel energiek. Vooral als de koffie uitgewerkt is, en ik mijn vochttekort wat heb aangevuld, rond 10 uur, half 11, voel ik me enorm energiek. In de middag dut dat wat in, en in de avond voel ik mij over het algemeen moe. Ik houd absoluut niet van de avond en nacht. Nee dan slaap ik liever. Geef mij maar de vroege, koude morgen!! Trouwens; ik heb geen idee wanneer ik het snel koud heb |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
ik sla meestal bewust mijn ochtend over omdat ik dus echt geen ochtend mens ben... als je jouw redenering zou volgen is iemand die goed is in nachtdiensten een ochtend en middag mens... terwijl t eigenlijk toch n nachtmens is. (hmz in mijn hoofd klonk t allemaal iets begrijpelijker, sorry daarvoor) ik heb op nachtmens gestemt
||
Citaat:
|
avondmens, want 's ochtends ben ik moe en ik zie er nog niet uit. 's middags ben ik wel eens suf en mja... simpel. Pas tegen de avond trekken m'n wallen wat weg en heb ik veel meer kleur op m'n gezicht. Dan voel ik me ook beter en energieker.
|
|