Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   De Kantine (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=15)
-   -   camera ploegen zijn zo arrogant.......... (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=550811)

fib 26-07-2003 19:15

camera ploegen zijn zo arrogant..........

Vandaag kwam er een camera ploeg van RTL 4 op mijn werk filmen. (ecomare, zeehondenopvang op texel) Ze hadden zo'n standaard gezinnentje meegenomen die echt iets uitstraalden van "moet je eens zien hoe gelukkig wij wel niet zijn en hoe gezellig we het wel niet hebben".

Ze kwamen een uur te laat en gaan er dan nog steeds van uit dat je voor hun gaat buigen. Nou mooi niet dus.

lotjesnotje 26-07-2003 19:27

jah dat weet ik heb ik ook wellis meegemaakt

offtopic: je hebt wel vet werk :D

Goede Fee 26-07-2003 19:30

GO FIB! - GO FIB! - GO FIB! - GO FIB! - GO FIB! GO FIB! - GO FIB!

hihi, ik ken het verschijnsel! Ik had als 11 jarige een brief gestuurd naar een lokale omroep, omdat onze school net nieuw was en ik het nodig vond om iedereen dat te laten zien... :rolleyes:!
Kwamen die mensen ook op het meest ongelukkige tijdstip aankakken en ze moesten per se alle klassen binnen... ik schaamde me kapot! :o

nare man 26-07-2003 19:49

Ik heb enorme schijt aan cameraploegen. Laatst kwam er ook een of ander grietje van BNN met een cameraman op mijn werk (een justitiële jeugdinrichting voor behandeling), toen ik daar toevallig net in de lobby zat met een ander meisje wat ik nog nooit eerder gezien had. Dat vrouwtje vroeg aan ons of we voor BNN waren en ik verveelde me, dus ja :D

Bleek dat ze wilden filmen over het leven van de jongeren in die inrichting, maar ze kwamen er helaas al snel achter dat ik daar niet hoorde :D

AngelLena 26-07-2003 20:09

Niks tegen cameraploegen, als ze die klotedingen maar niet op mijn kop zetten en helaas doen ze dat altijd wel....
Zo ben ik al gespot door sbs6 en veronica, rtl 4 (dat zijn wel hufters trouwens, die gooien die uitzending nog in de herhaling ook!) en fox8. Heel vervelend... Denk je ook eens rustig ergens heen te gaan, staat er weer zo'n eikel met een camera...

Maar zolang ze dat ding niet op mij richten vind ik het best. Vriend van mij is ook camera man, die's cool. Die richt dat ding dan ook niet op mij gna gna.

Severus 26-07-2003 20:28

[vooroordeel] Iedereen in de TV en filmwereld is arrogant, belachelijk, egoïstisch en heeft een ego van hier tot Tokio. [/vooroordeel]

:mad:

Ripper

Demiurge 26-07-2003 20:34

Ik ben wel eens gevraagd of ik voor de camera intervieuw wou afleggen, heb mooi gezegd dat ik ook geen stukje trui van mij op de tv wil aantreffen..

Wat kan ik zo erg niet tegen op tv/radio of andere media te komen :mad:

Ookal is het de foto in de lokale krant van me dorp, dus niet he...

Sweet Serenity 26-07-2003 22:21

Die mensen moeten ook hun deadline halen natuurlijk, en geen reportage betekent (misschien?) ook minder geld dus ....

Thomas 26-07-2003 22:38

Het kan, maar hoeft niet. ;)

N00dles 26-07-2003 22:56

Op mijn oude (middelbare) school zijn meerdere cameraploegen langsgeweest, o.a. Henny Huisman (die door onze pissige concierge werd weggestuurd (y)) en BNN.

Hoogtepunt was de komst van Jeroen "Radio 538" Nieuwenhuize van de Rabo Top 40 destijds (1995/'96 ofzo). Die was destijds nog zo'n broekie en zogenaamd 'cool'. Ging ie in vanuit een klaslokaal van een havoklas presenteren, en lompe vragen stellen aan de leerlingen daar:

Jeroen: "Zo, enneh, heb je het al es met een meisje gedaan?"

Jongen: "...Gaat je niks aan."

Werd nog uitgezonden ook. Jeroen stond goed voor lul. ;)

GoodforNothing 26-07-2003 23:03

Citaat:

N00dles schreef op 26-07-2003 @ 23:56:
Op mijn oude (middelbare) school zijn meerdere cameraploegen langsgeweest, o.a. Henny Huisman (die door onze pissige concierge werd weggestuurd (y)) en BNN.

Hoogtepunt was de komst van Jeroen "Radio 538" Nieuwenhuize van de Rabo Top 40 destijds (1995/'96 ofzo). Die was destijds nog zo'n broekie en zogenaamd 'cool'. Ging ie in vanuit een klaslokaal van een havoklas presenteren, en lompe vragen stellen aan de leerlingen daar:

Jeroen: "Zo, enneh, heb je het al es met een meisje gedaan?"

Jongen: "...Gaat je niks aan."

Werd nog uitgezonden ook. Jeroen stond goed voor lul. ;)

op welke school zit je dan?

DutchGirl 27-07-2003 08:36

cameraploegen zijn idd erg arrogant, maar presentators kunenn er ook wat van.

meneert gert jan dröge (zak) liep me ronduit omver en zei nog geen boe of bah

maar wil je dan met zo'n laag bruine smink op je face, dan ben je even tha man alleen omdat zo'n fucking lampje op je schijnt.

BrunetJuh 27-07-2003 11:12

nou, wij wrden weleens voor omroep brabant gefilmd, die waren wel heel aardig! :) Maar die commerciele zenders zijn ook meestal lekker onaardig!

FlorisvdB 27-07-2003 11:15

nog geen last van gehad, maar ik zou er wel raad mee weten als ze zo arrogant gaan doen :)

Keyser Saus 27-07-2003 11:30

Ik was dus in Berlijn, vraagt er zo'n cameraploeg of ze me wat mogen vragen zeg ik in mn allerbeste Nederduits "Nein"....lopen ze me achterna en stellen ze me toch een niet te verstane-vraag. :mad:

N00dles 27-07-2003 15:18

Citaat:

GoodforNothing schreef op 27-07-2003 @ 00:03:
op welke school zit je dan?
Ik zat op de Meergronden in Almere.

wilco984 27-07-2003 15:48

Ach jah.. ik ben gestorven voor de camera's, ik vind een beetje media aandacht dan weer wel leuk!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:17.