Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-07-2003, 19:15
fib
fib is offline
Vandaag kwam er een camera ploeg van RTL 4 op mijn werk filmen. (ecomare, zeehondenopvang op texel) Ze hadden zo'n standaard gezinnentje meegenomen die echt iets uitstraalden van "moet je eens zien hoe gelukkig wij wel niet zijn en hoe gezellig we het wel niet hebben".

Ze kwamen een uur te laat en gaan er dan nog steeds van uit dat je voor hun gaat buigen. Nou mooi niet dus.
Oud 26-07-2003, 19:27
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
jah dat weet ik heb ik ook wellis meegemaakt

offtopic: je hebt wel vet werk
Met citaat reageren
Oud 26-07-2003, 19:30
Goede Fee
Goede Fee is offline
GO FIB! - GO FIB! - GO FIB! - GO FIB! - GO FIB! GO FIB! - GO FIB!

hihi, ik ken het verschijnsel! Ik had als 11 jarige een brief gestuurd naar een lokale omroep, omdat onze school net nieuw was en ik het nodig vond om iedereen dat te laten zien... !
Kwamen die mensen ook op het meest ongelukkige tijdstip aankakken en ze moesten per se alle klassen binnen... ik schaamde me kapot!
Oud 26-07-2003, 19:49
Verwijderd
Ik heb enorme schijt aan cameraploegen. Laatst kwam er ook een of ander grietje van BNN met een cameraman op mijn werk (een justitiële jeugdinrichting voor behandeling), toen ik daar toevallig net in de lobby zat met een ander meisje wat ik nog nooit eerder gezien had. Dat vrouwtje vroeg aan ons of we voor BNN waren en ik verveelde me, dus ja

Bleek dat ze wilden filmen over het leven van de jongeren in die inrichting, maar ze kwamen er helaas al snel achter dat ik daar niet hoorde
Met citaat reageren
Oud 26-07-2003, 20:09
AngelLena
AngelLena is offline
Niks tegen cameraploegen, als ze die klotedingen maar niet op mijn kop zetten en helaas doen ze dat altijd wel....
Zo ben ik al gespot door sbs6 en veronica, rtl 4 (dat zijn wel hufters trouwens, die gooien die uitzending nog in de herhaling ook!) en fox8. Heel vervelend... Denk je ook eens rustig ergens heen te gaan, staat er weer zo'n eikel met een camera...

Maar zolang ze dat ding niet op mij richten vind ik het best. Vriend van mij is ook camera man, die's cool. Die richt dat ding dan ook niet op mij gna gna.
Oud 26-07-2003, 20:28
Severus
Severus is offline
[vooroordeel] Iedereen in de TV en filmwereld is arrogant, belachelijk, egoďstisch en heeft een ego van hier tot Tokio. [/vooroordeel]

Ripper
Oud 26-07-2003, 20:34
Demiurge
Demiurge is offline
Ik ben wel eens gevraagd of ik voor de camera intervieuw wou afleggen, heb mooi gezegd dat ik ook geen stukje trui van mij op de tv wil aantreffen..

Wat kan ik zo erg niet tegen op tv/radio of andere media te komen

Ookal is het de foto in de lokale krant van me dorp, dus niet he...
Met citaat reageren
Oud 26-07-2003, 22:21
Sweet Serenity
Sweet Serenity is offline
Die mensen moeten ook hun deadline halen natuurlijk, en geen reportage betekent (misschien?) ook minder geld dus ....
Oud 26-07-2003, 22:38
Thomas
Thomas is offline
Het kan, maar hoeft niet.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2003, 22:56
Verwijderd
Op mijn oude (middelbare) school zijn meerdere cameraploegen langsgeweest, o.a. Henny Huisman (die door onze pissige concierge werd weggestuurd ) en BNN.

Hoogtepunt was de komst van Jeroen "Radio 538" Nieuwenhuize van de Rabo Top 40 destijds (1995/'96 ofzo). Die was destijds nog zo'n broekie en zogenaamd 'cool'. Ging ie in vanuit een klaslokaal van een havoklas presenteren, en lompe vragen stellen aan de leerlingen daar:

Jeroen: "Zo, enneh, heb je het al es met een meisje gedaan?"

Jongen: "...Gaat je niks aan."

Werd nog uitgezonden ook. Jeroen stond goed voor lul.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2003, 23:03
GoodforNothing
GoodforNothing is offline
Citaat:
N00dles schreef op 26-07-2003 @ 23:56:
Op mijn oude (middelbare) school zijn meerdere cameraploegen langsgeweest, o.a. Henny Huisman (die door onze pissige concierge werd weggestuurd ) en BNN.

Hoogtepunt was de komst van Jeroen "Radio 538" Nieuwenhuize van de Rabo Top 40 destijds (1995/'96 ofzo). Die was destijds nog zo'n broekie en zogenaamd 'cool'. Ging ie in vanuit een klaslokaal van een havoklas presenteren, en lompe vragen stellen aan de leerlingen daar:

Jeroen: "Zo, enneh, heb je het al es met een meisje gedaan?"

Jongen: "...Gaat je niks aan."

Werd nog uitgezonden ook. Jeroen stond goed voor lul.
op welke school zit je dan?
Oud 27-07-2003, 08:36
DutchGirl
DutchGirl is offline
cameraploegen zijn idd erg arrogant, maar presentators kunenn er ook wat van.

meneert gert jan dröge (zak) liep me ronduit omver en zei nog geen boe of bah

maar wil je dan met zo'n laag bruine smink op je face, dan ben je even tha man alleen omdat zo'n fucking lampje op je schijnt.
Oud 27-07-2003, 11:12
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
nou, wij wrden weleens voor omroep brabant gefilmd, die waren wel heel aardig! Maar die commerciele zenders zijn ook meestal lekker onaardig!
Oud 27-07-2003, 11:15
Verwijderd
nog geen last van gehad, maar ik zou er wel raad mee weten als ze zo arrogant gaan doen
Met citaat reageren
Oud 27-07-2003, 11:30
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Ik was dus in Berlijn, vraagt er zo'n cameraploeg of ze me wat mogen vragen zeg ik in mn allerbeste Nederduits "Nein"....lopen ze me achterna en stellen ze me toch een niet te verstane-vraag.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2003, 15:18
Verwijderd
Citaat:
GoodforNothing schreef op 27-07-2003 @ 00:03:
op welke school zit je dan?
Ik zat op de Meergronden in Almere.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2003, 15:48
wilco984
wilco984 is offline
Ach jah.. ik ben gestorven voor de camera's, ik vind een beetje media aandacht dan weer wel leuk!
Reageren

Regels voor berichten