![]() |
Warcraft I
is dat nog te krijgen¿¿¿¿ :confused:
(weet wel dat ut best oud is enzo, maar toch...) |
misschien bij een lokale gamesshop! niet een freerecordshop, maar zo'n zaak die maar 1 of 2 winkels heeft! it's worth the try... :D
|
't is een beetje een verzamelaarsobject geworden, hè. Ik heb er eentje, in originele doos :P
|
www.the-underdogs.org waarschijnlijk.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb em 3 jaar geleden verkocht
:( :( :( echt jammer ja |
Verkopen? Over welke orde van grote van stapels euro's hebben we het dan? :P Nee, ik zou het zielig vinden voor je, áls je het al zou willen betalen. Spijt me.
Citaat:
|
Warcraft 1 heeft helaas een interface die niet al te prettig werkt qua het selecteren en commanderen van units. Ik weet niet meer precies wat 't was, maar 't was vervelend. WC2 had dit probleem niet meer. Daarom zou ik liever WC2 spelen (met expansions), hoewel er niet meer veel herinner van WC1, granted. Waarom probeer je WC2 niet, die is nog best makkelijk te krijgen voor een prikkie, en op bekende plaatsen. Ik heb hier het origineel liggen met expansion pack (Dark Portal) maar die CD ga ik je niet verkopen, die is zo erg versleten dat-ie niet meer werkt :D
|
WC1 is cult man, WC2 ook nog wel, maar lang niet zo erg.
|
Man, wat is cult dan?
|
Op de site van blizzard kan je nog wel een demo krijgen. Het enige nadeel is dat ze nergens meer warcraft 1 vermelden in hun links, maar volgens mij is de link www.blizzard.com/war1
Dan moet je daar maar even zoeken naar de demo, want ik denk dat je lang kan zoeken als je naar een cd-winkel gaat. |
ik zou warcraft 1 ook wel willen hebben!
|
Ik heb hem ook nog... alleen wel "Blackmarket" series...
Dat zijn spellen die opnieuw zijn uitgebracht ofzo... IK had WarCraft namelijk pas NA WarCraft 2 gekocht :) Viel best wel tegen :) |
Heb WC 2: Tides of Darkness & Beyond the Dark Portal al, en demo van WC 1 heb ik ook al verschillende keren uitgespeeld :( gameplay kan idd beter, maar ik wil dit spel toch best wel graag hebben :D
|
Zoek op ebay of doe een HEEEEEEEL goed aanbod :)
|
die was wel erg kicke - toen
|
't hele spel is maar iets van 3Mb in zipvorm trouwens..
Weird Al Yankovic heeft een nummertje erover gemaakt, de Warcraft rap, met allemaal samples uit Warcraft 1. |
Ik heb WarCraft II twee keer, een B.net-edition en met uitbreiding en een gewone. Maar WarCraft I heb ik maar één keer, het spijt me. :P Ik zou echt niet weten waar je die nog zou kunnen kopen... http://www.retrogames.nl misschien? Alleen ik weet niet of ze daar ook spellen verkopen e.d.
Ik heb een tijd lang WC I gespeeld, voordat ik aan II (en StarCraft :D) kon komen... Daarvoor had ik alleen maar Dune II gespeeld, dus dan was WarCraft nog best te doen. Je kon daar tenslotte wel vier ventjes tegelijk selecteren, ipv één per keer... En het zag er allemaal zeer mooi uit, voor die tijd. Ik vond die Necromancers zelfs een beetje eng. :o Mja, goeie herinneringen aan. :) |
all your base are belong to us!
|
Citaat:
rot op spammer |
Citaat:
:D link ontopic: Ik had vroeger warcraft1, nu heb ik deel 2 plus uitbreiding en deel 3 heeft een vriend van me.. en deel 1 blijft iets hebben dat de vervolgen niet hebben. is idd erg leuk. |
Heeft warcraft nog nooit gespeeld.
Heeft de demo gedownload ff installen en bekijken. :) En ben warcraft2 aan het downen. |
ik heb dune 2 nog op cd staan.
|
Citaat:
is echt megavet isie aant rappen en hoor je van die zwaarden slaan download em op kazaa, maar origineel is natuurlijk helemaal vet |
Ja, origineel heeft zijn charme, maar je kunt ook de welbekende verzamelCd's van weleer proberen als dat niet lukt. Het is al zo oud, echt illegaal kun je het bijna niet meer noemen :>
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:16. |